linko... 23.05.2005 05:39:18 | |
---|
Ihan vaan kysäsisin onko Ovation alkuperäinen tuote vai kopio jostain toisesta merkistä ? |
Kyllä Ovation taitaa olla ihan oma merkki ja sen tuotteet omia. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
Arthur 23.05.2005 08:14:05 | |
---|
Ihan vaan kysäsisin onko Ovation alkuperäinen tuote vai kopio jostain toisesta merkistä ? Ovation on alkuperäinen merkki.Ovationista puolestaan kopioita on tehty nimillä Apllause (Korea?) ja C&L (Italia , siis ei G&L).Mulla onkin tuollainen C&L elektroakustinen nailonkielinen - kohtuulaadukas. |
re infecta 23.05.2005 10:50:32 (muokattu 23.05.2005 10:51:27) | |
---|
Ovation on alkuperäinen merkki.Ovationista puolestaan kopioita on tehty nimillä Apllause (Korea?) ja C&L (Italia , siis ei G&L).Mulla onkin tuollainen C&L elektroakustinen nailonkielinen - kohtuulaadukas. OffT: Jeps, ja multa löytyy kaunis kuusikansinen Applause-elektroakustinen. Hyvä soitin: action on akkariksi poikkeuksellisen matala ja kaula todella kapoinen. Virittimet voisivat olla laadukkaammat, mutta muuten + +. [Kuutamo, Kaiho ja Katkeruus] - - Luovutaan rakkaasta vahvarista, ks. tori. |
jalka 23.05.2005 16:23:25 | |
---|
onkos ihmisillä kokemusta noista ovationin kitaroista ja hintatasosta (halvimmista malleista kalliimpiin). |
Hitman 23.05.2005 16:31:24 | |
---|
Mulla on ollu jenkki Balladeer. Ihan ookoo tiettyyn juttuun muttei mikään all around-keppi. Aika vaikea soittaa(riippuen mallista) ja soundi ei mikään kaunis. Möin sen 400€ laukun kanssa.... Noita on helvetin vaikea myydä jos haluaa eroon päästä. millasta ja mihin tarkoitukseen oot hakemassa? En lähtis suosittelee noita kyllä kenellekään. Osta joku K.Yairi, Takamine tai vaikka Taylori. Käyettynä mieluummin. |
Fide 23.05.2005 18:19:27 | |
---|
Mulla on ollut Korean Celebrity syvällä kopalla monen monituista vuotta. Kitaraa ei saa lavalla kiertämään mitenkään ja muutenkin roudaamiselle kohtuu tunteeton. Oivallinen työjuhta siis. Kaula on tosiaan kohtalaisen raskas soittoinen vakiona, mutta nauhojen vaihdon yhteydessä laitoin omaani jumbonauhat joka auttoi asiaan tooooodella paljon. Samalla mikitettyyn soundiin tuli mukaan ihan uusi tvängi, kun kielet nousivat ylös otelaudasta... kutsuisin tuota onnistuneeksi modiksi. Jos siis tarvitsee roudaus- ja miksausystävällistä keikka-akustista, niin tässä se on. Syvällä kopalla peli käy mainiosti vielä puhtaasti akustisillakin keikoilla, vaikka soundi onkin saanut vaikutteita pyykkilaudasta =). Studioon viemistä oudoksuisin, sillä ei tuo kokopuista akustista päihitä Tyyppivikana on kannen lakkauksen tai peräti koko kannen halkeilu. Talla kiskoo kantta normaaliin tapaan yläviistoon, mutta tukirimoituksessa on soinnin nimissä kevennetty, eli tästä johtuu tuo ongelma. Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |