rijopu 22.05.2005 23:30:26 | |
---|
Kenellä muuten oli siellä sessiossa pisimmät sormet? Ihan vaan mielenkiinnosta ilman minkäänlaista fetissi taustaa. 2 mainiota bassoa myytävänä!
No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
Wil-J 22.05.2005 23:32:51 | |
---|
Kenellä muuten oli siellä sessiossa pisimmät sormet? Ihan vaan mielenkiinnosta ilman minkäänlaista fetissi taustaa. Ei mitattu, mutta luulen olevani vahvoilla... Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
rijopu 22.05.2005 23:37:29 | |
---|
Ei mitattu, mutta luulen olevani vahvoilla... Ette mitannu! Ihme äijiä! 2 mainiota bassoa myytävänä!
kalamies#14 >-)))> |
balzary 22.05.2005 23:38:05 | |
---|
Ette mitannu! Ihme äijiä! tylsää siellä oli muutenkin, ei jaksanu. Bob - not war! |
Wil-J 22.05.2005 23:38:07 | |
---|
Ette mitannu! Ihme äijiä! No jälkeenpäin ajatellen aika kummallista. Toisaalta härski fiilis sillon oli kun aloitte niitä mittailla. En tiiä nyt kumpi on parempi :) Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
chief 23.05.2005 00:37:26 (muokattu 23.05.2005 00:39:28) | |
---|
Kiitokset niskikselle hyvistä puitteista meidän pikku sessiolle! Hauskaa oli ja te ootte kyl hyviä tyyppejä kaik. Ja mulla on paras basso! BUHAHA! pardy: Vielä erityisempi maininta chiefille, joka otti tälläisen epämääräisen möllikän häärämään nurkkiin kyytiä odottaessa. Ja kiitoset kyydeistä myöskin hälle kovasti. Millos uusiks?
Ens kerralla saatkin sitten sellasta kyytiä että... ...eiku! "It's the ear, not the gear. " |
Mun käteen sopi parhaiten (oman basson jälkeen) se rijopun helvetin painava 5-kielinen basso. Se oli kyllä tosi hyvä. wil-j:n AV oli myös aika kiva. Ja se n-batesin envelope-hässäkkä on kans rautaa! "It's the ear, not the gear. " |
rijopu 23.05.2005 07:42:01 | |
---|
Mun käteen sopi parhaiten (oman basson jälkeen) se rijopun helvetin painava 5-kielinen basso. Se oli kyllä tosi hyvä. No hienoa! Ite on tottunut siihen painoon, mutta mielessä on käynyt, että sitä badia hiukan keventäis. Saa nähdä mitä tulee tehtyä. 2 mainiota bassoa myytävänä!
kalamies#14 >-)))> |
Keny 23.05.2005 08:08:48 | |
---|
No hienoa! Ite on tottunut siihen painoon, mutta mielessä on käynyt, että sitä badia hiukan keventäis. Saa nähdä mitä tulee tehtyä. Sinä kyllä hyvä soundi on....mut mut ne kielet vähän liika lähekkäin siis mun makuun. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Keny 23.05.2005 08:17:44 | |
---|
Ostiko pardy sen zeebran? Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
pardy 23.05.2005 11:00:04 | |
---|
Ostiko pardy sen zeebran? En oikee tiiä, kai mä ostin. :) "Voi paska. Ostinko just basson?" |
balzary 23.05.2005 11:01:55 | |
---|
En oikee tiiä, kai mä ostin. :) just presiis oikee asenne :) olis iskeny gas vähän aikasemmin niin olisit saanu sen suoraan mukaan. Bob - not war! |
pardy 23.05.2005 11:04:48 | |
---|
just presiis oikee asenne :) olis iskeny gas vähän aikasemmin niin olisit saanu sen suoraan mukaan. Jepu. Ei hitto, ku lähin sieltä ni fiilisket oli ihan normaalit, ei gasia. Sitten neljä tuntia sen jälkeen ku rupes miettii sitä bassoa enemmänki ni "*DOJOING*", gas-mittari löi katosta läpi. "Voi paska. Ostinko just basson?" |
balzary 23.05.2005 11:08:17 | |
---|
Jepu. Ei hitto, ku lähin sieltä ni fiilisket oli ihan normaalit, ei gasia. Sitten neljä tuntia sen jälkeen ku rupes miettii sitä bassoa enemmänki ni "*DOJOING*", gas-mittari löi katosta läpi. tyyntä myrskyn edellä. "hyvä miitti, kun gas häipy kokonaan" Bob - not war! |
pardy 23.05.2005 11:09:50 | |
---|
tyyntä myrskyn edellä. "hyvä miitti, kun gas häipy kokonaan" Voivoi... Sitä todellakin. "Voi paska. Ostinko just basson?" |
Keny 23.05.2005 11:14:42 | |
---|
En oikee tiiä, kai mä ostin. :) Haa...hienoo ja onnittelut.Mulla kans ratkee huomenna tuleeko miller vitonen mulle. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Karlsson 23.05.2005 14:22:09 | |
---|
Sori, mutta pakko yhtä asiaa kysyä. Ku siis Niskis toss kirjotti että hän pitää kieliä korkeammalla kun tallamikiltä röytää. Mä oon ky mieltänyt että tallalta soitettaessa kielet voi pitää alempana. Esmes lyhytskaalasissa mulla menee ihan räminäks normaalitatsilla kaulamikiltä, mutta tallan vierestä vielä homman pystyy kunnialla kotiin vetämään... "Tissiliivit sai minut kiinnostumaan." -Vasara |
balzary 23.05.2005 14:31:16 | |
---|
Mä oon ky mieltänyt että tallalta soitettaessa kielet voi pitää alempana. Esmes lyhytskaalasissa mulla menee ihan räminäks normaalitatsilla kaulamikiltä, mutta tallan vierestä vielä homman pystyy kunnialla kotiin vetämään... samaa ite asianssaan mietin, onhan se paljon jäykempi soittaa tallamikin luota. emmätiä, mulla rämisee kaikki välillä, koittanu opetella vähän järkevämpää soittotyyliä pikku hiljaa. Bob - not war! |
Teijo K. 23.05.2005 14:33:10 | |
---|
samaa ite asianssaan mietin, onhan se paljon jäykempi soittaa tallamikin luota. emmätiä, mulla rämisee kaikki välillä, koittanu opetella vähän järkevämpää soittotyyliä pikku hiljaa. Tuollalailla ilman vahvistimia kun opettelee soittamaan, niin tatsi kehittyy aika ovelaksi. Kun ilman vahvaria se räminä kuuluu het. |
balzary 23.05.2005 14:36:22 | |
---|
Tuollalailla ilman vahvistimia kun opettelee soittamaan, niin tatsi kehittyy aika ovelaksi. Kun ilman vahvaria se räminä kuuluu het. totta puhut. viimesen puol vuotta soittanu himareeniä ilman vaffaria, sitä ennen ku ei jaksanu reenata veteli vaan vahvarin avustuksella reeneissä. "rento" soittotyyli oli Bob - not war! |