Aihe: Tekstit/Logot pois symbaaleista
1 2
mustakaapu_3
22.05.2005 19:52:24
Eli yksinkertainen kysymys vaatii yksinkertaisen vastauksen. Miten ja millä aineella ne tekstit irtoaa esim. wuhan-peltien pinnasta? Eikös ainakin miän vain ollut poistellut staggin pelleistään logoja, eli jos esim hän viitsisi asiaa valaista?
Rockabilly rules, ok!
DimensionZ
22.05.2005 20:07:34

Omista Staggeistani poistin ihan kynsilakanpoistoaineella ja pumpulitupoilla. Kannattaa varata myös talouspaperia aluksi että saa suurimmat maalit pois, niistä nimittäin lähtee sitä aivan hulluna.
''He jumped right out of a building!!''
Niskamies
22.05.2005 20:19:38
Mun Zildjianeista ei lähe logot kynsilakanpoistoaineella, mitä voisin tehdä?
Virallisesti semi-pro!
mustakaapu_3
22.05.2005 20:47:12
Kiitti jo tässä vaiheessa vastauksista! Kynsilakanpoistoainetta äkäsempää ainetta löytyy ainakin tärpättiä. Sillä kai ne tekstit pitäs jo vähintäänkin lähtä? Tietenkin taitaa olla lakatuista pelleistä turha edes yrittää, mutta just kokeilin tärpättiä regular pintaiseen peltiin ja kyllähän se logo siitä lähti (tietysti vielä tihrustamalla näkee sen, että pelti on wuhan.)
Rockabilly rules, ok!
vapauskauppias
22.05.2005 20:52:01
Asetoni on kuulemma oikea aine tuohon. Pyyhi koko pelti asetonilla niin, että logot lähtee, ja sen jälkeen peset pellin saippualla ja vedellä. Näin minua on ohjeistettu.
Jaska
22.05.2005 21:36:01 (muokattu 22.05.2005 21:36:24)
Asetoni on kuulemma oikea aine tuohon. Pyyhi koko pelti asetonilla niin, että logot lähtee, ja sen jälkeen peset pellin saippualla ja vedellä. Näin minua on ohjeistettu.

..ja juot loput asetonit mitä jää

edit: anteeksi, lapsellinen kommentti
mutta jätän se silti tähän, lapsellinen kun olen
Epämuusikko
22.05.2005 21:38:40
edit: anteeksi, lapsellinen kommentti
mutta jätän se silti tähän, lapsellinen kun olen

Ei se mitään, mullakin ois yksi:

En yhtään ihmettele, miksi porukka haluaa Staggeistaan logot pois (insert Jami-hähättely)
Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009
Niskamies
22.05.2005 21:42:25
Ei se mitään, mullakin ois yksi:

En yhtään ihmettele, miksi porukka haluaa Staggeistaan logot pois (insert Jami-hähättely)

Mä haluun myös Zildjianista ja paisteesta.
Virallisesti semi-pro!
JeeVes
22.05.2005 21:54:17

No Paisteita en ihmettele, mutta kyl mä ihmettelen että miks joku tahtoo Zildjianeista leimat veks?
Kalamies #15 >-)))> ESTR #3
severia
22.05.2005 21:56:24
Minusta symbaalit ovat paremman näköisiä merkistä riippumatta ilman logoja.
Jaska
22.05.2005 22:41:30
En mä kyllä ainakaan lähtis omasta konstantiinuksesta ottamaan sitä arabialaista(?) tyylikästä logoa veks
miän vain
22.05.2005 23:03:43

Kynsilakanpoistoaine/asetoni toimii hyvin. Sillä otin, tärpätillä ei lähtenyt mitään.

Nopea toiminta ja vähän kerrassan, niin hyvin lähtee. Kun maali on irti, nopea pyyhkäisy ja uusi satsi ainetta perään. Jos menee hieromaan, maali tunkee sorviuriin ja istuu tiukassa. Lähtee kyllä, mutta teettää turhaa työtä.

Spraynpoistospray (niin juuri) on kovaa kamaa, jos jostain sattuu löytämään. Luulenpa, että siinä on asetonia ja monitoimiöljyä sekaisin. Ei tartu takaisin kiinni, nimittäin. (Mahdolliset kokeilut omalla vastuulla)

Staggeista olen kyllä ihan ylpeä, etenkin noista yksilöistä. Logo on kuitenkin yksinkertaisesti ruma. Wuhanissa sama juttu, näyttää lelulta.
Love can't buy you money
Faro - bändi, joka vaihtoi juuri nimensä
www.kolumbus.fi/voitto.kattinen/semisuper/ - rumpusivut
ramzuz
23.05.2005 20:02:39
No en mä nyt sit tie onko se logo niinkän ruma stagissa esim. oltiin yhen bändin keikalla ja kattelin rumpalin peltejä ja katoin vaikka kuinka kauan että onko se stagg vai zildian ja stagg se oliki tosin oon yleensä aika sokea:D
Mut silti herätkää pahvit mitä väliä miltä pellit näyttää!! soittakaa ennemmin se aika ku hoivaatte rumia peltejänne!
ROCK!
skanky
23.05.2005 20:21:55

Ei muuten kannata yrittää poistella logoja Paisteen Rudeista, lähtee nimittäin pinnoitus mukaan. Jopa Paisteen oma symbaalicleaneri on sen verran stydiä että alta paljastuu kaunis metallin väri... Kokeiltu on joskus.
"Jesus built my hotrod!"
Olli
23.05.2005 21:14:46

Hähää ostakaa Paisteen traditional sarjaa, ei tartte poistella!!!
riqu
23.05.2005 21:26:30
Mä en sit vaan voi tajuta miks peltejenki pitäis näyttää niin hyvältä kuka pelle niitäki oikeen kattoo jos niit ei kehtaa näyttää ni jätä sit vaikka kuvat pois täältä! Mulla on staggia ja oon ylpee niistä on hyviä ku mitkäkin! Mä haen sit vaikka huomenna 302sia ja otan niistä logot pois ja sanon et nä on singatureja mist on poistettu logot ja laitain monta kuvaa!

soivat kuulemma paremmin kun logot on poistettu, staggit varsinkin koska niissä se logo on niin perkeleen iso..nii ja signaturet ja 302'set on "vähän" eri näkösiä
DimensionZ
23.05.2005 21:45:42 (muokattu 23.05.2005 21:46:04)

soivat kuulemma paremmin kun logot on poistettu, staggit varsinkin koska niissä se logo on niin perkeleen iso..nii ja signaturet ja 302'set on "vähän" eri näkösiä

Juuri näin, Staggin logot on isoja ja paksua maalia, demppaavat sointia aikalailla. Lisäksi Staggin logo on tottapuhuen aika ruma. Ja muutenkin näyttävät kivemmilta ilman logoja symbaalit yleensäkin omasta mielestäni.
''He jumped right out of a building!!''
miän vain
23.05.2005 21:56:27

Juuri näin, Staggin logot on isoja ja paksua maalia, demppaavat sointia aikalailla.

Totta puhuen en kyllä havainnut minkäänlaista eroa. Oli kyllä toisaalta sisäänajo vielä kesken.

Ihmisen ajatuksenjuoksu on välillä ihmeellistä: Hyvän näköisellä setillä soittaa paremmin. En tiedä miksi, mutta koska se toimii ainakin mulla, niin...
Love can't buy you money
Faro - bändi, joka vaihtoi juuri nimensä
www.kolumbus.fi/voitto.kattinen/semisuper/ - rumpusivut
ramzuz
24.05.2005 23:19:54
Kattokaa rauhassa miltä setti näyttää ja toi 302 homma oli vaan läppä!
ROCK!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)