Aihe: Pk-seudun virallinen M.net bassonrunkkaussessio
1 2 3 4 511 12 13 14 1517 18 19 20 21
Niskamies
22.05.2005 17:27:38
Noniin, vähän aikaa sitten lähti porukat. Paikalla oli mun lisäksi Wil-J, N_Bates, Pardy, Chief ja Balzary. Kova meininki oli. Voisin yrittää pistää kuvia ja videota nettiin.
Virallisesti semi-pro!
HC.Pälä
22.05.2005 20:07:44

Liikaa aurinkoa, oli pakko mennä puistoon päikkäreille..
Let the bass Kikzz.
pardy
22.05.2005 21:10:05

Huh. kiitokset mun puolesta kaikille paikalla olijoille, oli mukavaa. Erityismaininta Niskikselle että antoi sikailevan basistilauman vallata kotinsa.

Vielä erityisempi maininta chiefille, joka otti tälläisen epämääräisen möllikän häärämään nurkkiin kyytiä odottaessa. Ja kiitoset kyydeistä myöskin hälle kovasti.

Millos uusiks?
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
Wil-J
22.05.2005 21:12:54
Huh. kiitokset mun puolesta kaikille paikalla olijoille, oli mukavaa. Erityismaininta Niskikselle että antoi sikailevan basistilauman vallata kotinsa.

Vielä erityisempi maininta chiefille, joka otti tälläisen epämääräisen möllikän häärämään nurkkiin kyytiä odottaessa. Ja kiitoset kyydeistä myöskin hälle kovasti.

Millos uusiks?

Jees. Ethän sä yhtään epämääräinen kyllä ollut? Petyin kun ei ollut nahkabyysat jalassa. Mutta mukavaa porukkaa oli kasassa ja hyviä vehkeitä! MKE
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
pardy
22.05.2005 21:15:01 (muokattu 22.05.2005 21:16:41)

Jees. Ethän sä yhtään epämääräinen kyllä ollut? Petyin kun ei ollut nahkabyysat jalassa. Mutta mukavaa porukkaa oli kasassa ja hyviä vehkeitä! MKE

Olin mä kyllä kun menin tonne chiefille hengaamaan siks aikaa kun vartuin siinä kyytiä tänne kotokaupunkiin. Mutta siis kiitokset chiefille että sain sen aikaa hengata siellä!

E: Mitkäs oli muuten väellä lempparivehkeet heti omien jälkeen? Eli että kenen vehkeitä runkkasitte toisiks mieluiten omienne jälkeen, hihih...

E2: Emmä oikee niit lederhoseja viiti käyttää, ne on hiukka epäkäytännölliset; liian kylmät aamulla, liian tukalat päivällä.
Wil-J
22.05.2005 21:16:05
Olin mä kyllä kun menin tonne chiefille hengaamaan siks aikaa kun vartuin siinä kyytiä tänne kotokaupunkiin. Mutta siis kiitokset chiefille että sain sen aikaa hengata siellä!

Jaa jaa. Siinä vaiheessa sitten heittäydyit epämääräiseksi? ;)

Chief oli mukavan ja reilun olonen jätkä kyllä!
Wil-J
22.05.2005 21:17:14
E: Mitkäs oli muuten väellä lempparivehkeet heti omien jälkeen? Eli että kenen vehkeitä runkkasitte toisiks mieluiten omienne jälkeen, hihih...

No mulla kyllä oli oikeastikkin se Chiefin jasso tosi mukavan tuntunen.
Wil-J
22.05.2005 21:17:44
E2: Emmä oikee niit lederhoseja viiti käyttää, ne on hiukka epäkäytännölliset; liian kylmät aamulla, liian tukalat päivällä.

Aaa... Ne on kyllä silti asennepöksyt :)
pardy
22.05.2005 21:18:05

Jaa jaa. Siinä vaiheessa sitten heittäydyit epämääräiseksi? ;)

Chief oli mukavan ja reilun olonen jätkä kyllä!

Nojaa, en nyt "heittäytynyt", mutta siis olin kuitenkin, en nyt ehkä mikään outo friikki, mutta vähintäänkin epämääräinen.
Wil-J
22.05.2005 21:19:30
Nojaa, en nyt "heittäytynyt", mutta siis olin kuitenkin, en nyt ehkä mikään outo friikki, mutta vähintäänkin epämääräinen.

:) En usko!
pardy
22.05.2005 21:20:36 (muokattu 22.05.2005 21:21:37)

No mulla kyllä oli oikeastikkin se Chiefin jasso tosi mukavan tuntunen.

Mulla sama. Soittelin sillä sit sen luona myöhemmin vähän enempiki, oikeestaa ite sessioissa en paljoakaa siihen koskenu jostain syystä. Siit tykkäsin ja Batesin musarista ja kans chiefin G&L:stä. Ei se Niskiksen Sadowsky kylläkään oikeen mun handuun istunu...

E: Nii ja tietty rijopun seepra! Siihen taisin hieman rakastua. Hmm, 700e...
Wil-J
22.05.2005 21:22:23
Mulla sama. Soittelin sillä sit sen luona myöhemmin vähän enempiki, oikeestaa ite sessioissa en paljoakaa siihen koskenu jostain syystä. Siit tykkäsin ja Batesin musarista ja kans chiefin G&L:stä. Ei se Niskiksen Sadowsky kylläkään oikeen mun handuun istunu...

Joo joo. Mä en oikeastaan muita kunnolla ehtinyt kokeilla kun sitä jassoa ja sadowskyä. Sadowsky oli Sadowsky, saundi just sellanen kun odotinkin, mutta tatsi ei mun makuun ihan, kielet liian korkealla.
Wil-J
22.05.2005 21:22:57
Nii ja tietty rijopun seepra! Siihen taisin hieman rakastua. Hmm, 700e...

Noni! Äkkiä lainaa jostain :)
balzary
22.05.2005 21:36:52

mun suosikit oli av-basso ja bassmanin vahvari :) höökyä löyty... ei siellä paskoja bassoja ollukaan, jokanen omalla tavallaan hyviä.
Bob - not war!
pardy
22.05.2005 21:40:25

Joo, tosiaan olihan se styrkkarikin loistopeli, ja kaapitkin! Mutta nyjjos meet sinne Alesia tapaamaan niin vähän hierot kauppoja sen kanssa niin saat edukkaasti siltä sbasson! :)

Oli kyllä oikee mallikelponen läjä. Testasin siinä yhessä vaiheessa Niskiksen talon rakenteita sillä rijopun seepran H:lla ku muut oli siel pihalla. Tai siis kaikkihan oli koko ajan ihan pihalla mut siis kun väki oli ulkosalla.
Niskamies
22.05.2005 21:41:39
Joo joo. Mä en oikeastaan muita kunnolla ehtinyt kokeilla kun sitä jassoa ja sadowskyä. Sadowsky oli Sadowsky, saundi just sellanen kun odotinkin, mutta tatsi ei mun makuun ihan, kielet liian korkealla.

Mitä tarkottaa että Sadowsky on Sadowsky?

Oli kyllä helvetin hyviä bassoja. Etenkin Chiefin jasso, Batesin musari ja sitten se Rijopun helvetin painava vitonen. Mulle taas ei Pardyn warre istunut ollenkaan käteen.

Bassman oli kyllä aika mahtava.

Mä olin varmaan ainoa joka ei lämmennyt sille AV:lle. Hyvä basso, ei siinä mitään, mutta en digannut. En oikein saanut selville mitä se basso on miehiään, ja kielet oli mun makuun liian matalalla.
Virallisesti semi-pro!
Wil-J
22.05.2005 21:45:03

Sitä että se kuulosti ja näytti siltä kun sadowskyt yleensäkkin. Ei siis mitään ylläreitä.

Mä olin varmaan ainoa joka ei lämmennyt sille AV:lle. Hyvä basso, ei siinä mitään, mutta en digannut. En oikein saanut selville mitä se basso on miehiään, ja kielet oli mun makuun liian matalalla.

Niin, no mieltymyksistä kysymys. Toinen tykkää isistä ja toinen lehmästä, vai mikä se on se täällä puhkikulunut sanonta?
pardy
22.05.2005 21:45:04

Oli kyllä helvetin hyviä bassoja. Etenkin Chiefin jasso, Batesin musari ja sitten se Rijopun helvetin painava vitonen. Mulle taas ei Pardyn warre istunut ollenkaan käteen.

Bassman oli kyllä aika mahtava.

Mä taas en tykännyt soittotatsin puolesta sun bassoista, oli jotenki tosi oudon tuntusia soittaa. Varmasti kolahtais paremmin jos pääsisin säätämää oman maun mukaan.

Mäkään en sille AV:lle jostain syystä lämmennyt ihan niin paljon kuin aluks aattelin. Ei vaan sopinut käteen kunnolla sekään vaikka olikin perhanan kova peli.
Niskamies
22.05.2005 21:45:54
Sitä että se kuulosti ja näytti siltä kun sadowskyt yleensäkkin. Ei siis mitään ylläreitä.

Niin, no mieltymyksistä kysymys. Toinen tykkää isistä ja toinen lehmästä, vai mikä se on se täällä puhkikulunut sanonta?

Mäkin tykkään lehmistä.
Virallisesti semi-pro!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)