Aihe: Miten palvelet musiikkia?
1 2
moderndrummer88
22.05.2005 12:28:42
Hyvä näkökanta. Ihminen loi musiikin, ei toisinpäin, joten musiikki siis palvelee meitä. Tästä lähtien kannattaisi varmaan minun ajatella ennen kuin teen...

Entä, jos käännetään kysymys toisinpäin: Miten musiikki palvelee sinua? Musiikkia tehdessäsi tai soittaessasi, kuinka koet musiikin olevan läsnä? Millä tavoin musiikki palvelee sinua? Kuinka näet/koet/huomaat sen?

kyllä se näkyvin palvelupuoli taitaa olla muiden muusikoiden tuoton kuuntelu. ja rumpujen ääressä sitten, no se on ainakin mukava stressinpurkukeino, ainakin itse olen huomannut että soittaessa ei ala miettimään arjen huolia vaan sitä keskittyy täysillä siihen mitä tekee.
mainstream=painstream
Stereophile
22.05.2005 21:33:28

Jazzmiehelle:

Hyvin sanottu. Plussa tuli.
Ei paskin mutta huonommasta päästä...
Kesukka
23.05.2005 15:16:17 (muokattu 23.05.2005 15:18:12)
Minä palvelen musiikkia parhaiten siten, että soitan mahdollisimman harvoin. Ja jos käy niin huono tuuri, että pääsen soittamaan, yritän soittaa mahdollisimman vähäeleisesti.

No tietysti tämä vähäeleinen soittotapa sopiikin hyvin 50- ja 60-luvun rockiin, jonka tyylistä lähinnä soittelemme.

Sovituksissa käytän linjaa: Mieluummin tauko kuin sarja. Tauko onkin pätevä tehokeino, kuulostaa hyvältä ja saa hiukan aikaa levätä. Sekä raajat että korvat.
Yksinkertainen on kaunista ja tehokasta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)