Aihe: Formula1
1 2 3 4 5 6 7 8 925 26 27 28 29
Flow
09.05.2005 13:13:22
Miksikä ihmeen hallintojohtajaksi sitä siellä nyt nimiteltiin.
Tästä lähin boikotoin kisoja kunnes saadaan paremmat selostajat peliin.
Ei, en aio katsoa mutella.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Juzzu
09.05.2005 19:58:18
Miksikä ihmeen hallintojohtajaksi sitä siellä nyt nimiteltiin.

Joo woe rähämä että alkoi syömään miestä.
Katsoin kisan laivan paarissa, voiton ratkettua melkein koko paari antoi raikuvat aplodit ja kiljaisut. Tuntui jotenkin vieraalta moinen.
Tonttoroi
Silvio Dante
09.05.2005 20:32:47 (muokattu 09.05.2005 20:37:33)
Perkele. Toivottavasti ensi kisassa palataan normaaliin tahtiin.

Ettei vaan olis tuo Katalonian tulosluettelo loppuvuoden normaali tahti. Toisaalta...

Schumilla näkyy nyt riittävän paskaa säkää, taisi mies käyttää tuurivarastonsa pohjia myöten tossa muutamalla viime kaudella.

...jotainhan Bernien oli keksittävä Ferrarin ylivoiman tasoittamiseksi, kun jengin mielenkiinto alkoi hiipumaan. Kyllä kuluvan kauden aikana kaikki kuskit vielä tulee rikkomaan moottoreita/renkaita. Parempi näin, homma on mielenkiintoisempaa, ettei joka kisan tulosluettelo ala tyyliin: 1.MSC 2. BAR 3. Kuka lie...
Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma.
Kimmo72
22.05.2005 14:55:48
Kyllä nyt taas jännittää... Pintsat tilattu ja kaikki kohdallaan (niinkuin juuri sanottiin töllössä) Kimi vaihteeks paalulla... huh.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Fuzzy Boner
22.05.2005 16:04:18 (muokattu 22.05.2005 16:21:31)
Hyvältä näyttää. JTR on varmaan just jossain sillalla jo hyvin pettyneenä;)
Olet kirjoittanut keskusteluun 8400 kirjoitusta
Heavy Metal Machine
22.05.2005 16:33:28
Ai että on tuo Öky-Shumin ja Ferrarin konttaus sitten ihanaa katseltavaa! Niin monta vuotta bändi oli koko kisan ylivoimainen hallitsija, ja nyt täydellinen romahdus ja tippuminen Minardien sun muiden paskatallien tasolle. Ferrarien keskeytys kruunaisi koko kilpailun.
halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo
Corpsegrinder
22.05.2005 16:40:33
Mertarantakaan ei ole niin puolueellinen, kuin nämä "selostajat"
Corpsegrinder
22.05.2005 16:45:23 (muokattu 22.05.2005 16:45:43)
Ai että on tuo Öky-Shumin ja Ferrarin konttaus sitten ihanaa katseltavaa! Niin monta vuotta bändi oli koko kisan ylivoimainen hallitsija, ja nyt täydellinen romahdus ja tippuminen Minardien sun muiden paskatallien tasolle. Ferrarien keskeytys kruunaisi koko kilpailun.

Jaa-a. Harvemmin Minardilla ajetaan kisan nopeinta kierrosta...
Fuzzy Boner
22.05.2005 16:50:15 (muokattu 22.05.2005 16:50:49)
JES! Kyllä! Juuri näin.

Ei näy JTR:ää.hoho
JoKKe_
22.05.2005 17:21:00
Ei muilla oo mitään saumaa Räikkösen vauhtiin. Jos kaveri olis ajanu täysillä koko kisan ja ilman safetycar-häsläystä, ni olis saanu kisan kakkosen kierroksella kiinni.
Jani The Rock
22.05.2005 18:19:20

JES! Kyllä! Juuri näin.

Ei näy JTR:ää.hoho

Eikä näy nytkään, mutta kuuluu. On Alonsolla kumminkin sen verran etumatkaa, että nilkki-Raikkosella riittää tekemistä sen kiinni kuromisessa. Että ei tässä vielä huolissaan olla. Veikkaanpa, että ns. normaaliin päiväjärjestykseen palataan varsin pian. McLarenilla aletaan törttöillä vanhaan malliin, ja Alonso napsii tasasesti pisteitä. Kärkitallien rykelmä on suht tasanen, joten suurta notkahdusta ei tarvii tulla kun ollaan pisteiltä ulkona. Aika hyvin kulki meinaan jo Williamsillakin, ja myös Ferrarilla tossa loppuvaiheissa.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
Fuzzy Boner
22.05.2005 19:12:41
Eikä näy nytkään, mutta kuuluu. On Alonsolla kumminkin sen verran etumatkaa, että nilkki-Raikkosella riittää tekemistä sen kiinni kuromisessa. Että ei tässä vielä huolissaan olla. Veikkaanpa, että ns. normaaliin päiväjärjestykseen palataan varsin pian. McLarenilla aletaan törttöillä vanhaan malliin, ja Alonso napsii tasasesti pisteitä. Kärkitallien rykelmä on suht tasanen, joten suurta notkahdusta ei tarvii tulla kun ollaan pisteiltä ulkona. Aika hyvin kulki meinaan jo Williamsillakin, ja myös Ferrarilla tossa loppuvaiheissa.

Miks sä et pidä KR;stä? Ethän sä edes tunne sitä? Vai tunnetko? No toisaalta eihän tykätä tietenkään tartte mut nilkiksi kutsuminen on jo vähän niin ja näin...
Jani The Rock
22.05.2005 19:31:53

Miks sä et pidä KR;stä? Ethän sä edes tunne sitä? Vai tunnetko? No toisaalta eihän tykätä tietenkään tartte mut nilkiksi kutsuminen on jo vähän niin ja näin...

Mä oon kutsunut sitä täällä pahemmillakin nimillä. Sanotaan niin, että jos elukka näyttää ankalta, kävelee kuin ankka ja vielä kaakattaakin kuin ankka, niin se todennäköisesti on ankka. Tätä vertausta käyttäen päästään mainittuun lopputulokseen.

Tosin täytyy myöntää, että Raikkonen on tällä kaudella osoittanut olevansa edes jonkinlainen kuski. Vaikka tyhmyyksissään sammuttikin autonsa lähtöruutuun, HOHO! Siitä huolimatta ei tipu rispektiä Raikkoselle, ei. Tyhmä se on kuin saapas. Sen osoitti nyt viimeksi se tien päällä sattunut insidentti, jossa se sai sakot ajoneuvoyhdistelmän luvattomasta kuljettamisesta. Ja tyhmiä ihmisiä mä en siedä.

Enkä mä oo koskaan tajunnut sellaista mentaliteettia, että jotakuta pitäs kannustaa vain sen takia että se on sattunut syntymään samassa maassa. Onhan Ville Valo, Sauli Niinistö ja Jammu Siltavuorikin suomalaisia, enkä mä tykkää niistäkään. Ja nuo sentään maksavat veronsa tänne.
Fuzzy Boner
22.05.2005 19:37:09 (muokattu 22.05.2005 19:42:43)
Mä oon kutsunut sitä täällä pahemmillakin nimillä. Sanotaan niin, että jos elukka näyttää ankalta, kävelee kuin ankka ja vielä kaakattaakin kuin ankka, niin se todennäköisesti on ankka. Tätä vertausta käyttäen päästään mainittuun lopputulokseen.

Tosin täytyy myöntää, että Raikkonen on tällä kaudella osoittanut olevansa edes jonkinlainen kuski. Vaikka tyhmyyksissään sammuttikin autonsa lähtöruutuun, HOHO! Siitä huolimatta ei tipu rispektiä Raikkoselle, ei. Tyhmä se on kuin saapas. Sen osoitti nyt viimeksi se tien päällä sattunut insidentti, jossa se sai sakot ajoneuvoyhdistelmän luvattomasta kuljettamisesta. Ja tyhmiä ihmisiä mä en siedä.

Enkä mä oo koskaan tajunnut sellaista mentaliteettia, että jotakuta pitäs kannustaa vain sen takia että se on sattunut syntymään samassa maassa. Onhan Ville Valo, Sauli Niinistö ja Jammu Siltavuorikin suomalaisia, enkä mä tykkää niistäkään. Ja nuo sentään maksavat veronsa tänne.

Sä oot just sitä seiskapäivääkansaa joka muodostaa paskalehtimedian perusteella kuvan ihmisistä.
'
Et sä voi ihmistä sanoa tyhmäksi noin vähin perustein.

Mut haluan vielä painottaa että ei tietenkään tarvi tykätä tai kannustaa mut mun mielestä voisit antaa vähän armoa...
Tympee Huttunen
22.05.2005 19:42:08
Hyvä Kimi! Hieno voitto. Mestaruus on taas hieman lähempänä.
Jani The Rock
22.05.2005 19:42:29 (muokattu 22.05.2005 19:49:21)

Sä oot just sitä seiskapäivääkansaa joka muodostaa paskalehtimedian perusteella kuvan ihmisistä.

No säkin oot nyt muodostanut kuvan meikäläisestä sillä perusteella mitä mä olen kirjottanut m.nettiin Kimi Matias Räikkösestä. Että ihan yhtä syntisiä ollaan molemmat.

Edit: Armoa ei anneta. Ei semmoselle miehelle, joka ajeli autonsa toistuvasti ulos aika-ajoissa silloin kun oli näytön paikka, koheltaa ja sammuttaa autonsa lähtöruutuun, ei tajua minkälaisten yhdistelmien kuljettamiseen hänen ajokorttinsa oikeuttaa, heivaa pitkäaikaisen tyttöystävänsä mäkeen ja ottaa julkkishoron tilalle, ei käsitä että F1-kuskin ura on muutakin kuin sitä että ajetaan lujaa, ei hallitse PR:ää, tarvitsee mediakonsultti-lapsenvahdin... Sanokaa mun sanoneen, että Raikkosessa meillä on vielä uusi Nykäsen Masa.
Deep Shadow
22.05.2005 19:54:30
Mertarantakaan ei ole niin puolueellinen, kuin nämä "selostajat"

Puolueellisiahan nuo ovat, mutta eipä sitä muuta voi oikein olettaakaan. Kyllähän se Kyllösen Masakin melkolailla kotiinpäin veti aina. :)

Lähdin kesken kisan pihalle, kun oli niin julmetun nätti ilma, joten Raikkosen voitto jäi näkemättä. Oikeastaan olen kyllä aika vahvasti Alonson puolella mm-taistossa, mutta kyllä minä silti olen tyytyväinen, että Kimikin noita voittoja napsii. Mukavampaa sitten loppukaudesta seurata, jos on kunnon taistelu mestaruudesta.

Enkä minä nyt pahoillani ole, vaikka se mestaruus Kimillekin menisi, kyllä se mies autoa osaa ajaa. Jos tästä äkkiseltään pitäisi kovimmat rattimiehet noista nimetä, niin Kimi, Alonso ja Schumacher saisivat kyllä minun ääneni. Eri asia sitten aina miten autot toimii ja kestää.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Jani The Rock
22.05.2005 19:56:58

Ei. Mä olen kyllä ottanut susta selvää ja saanut positiivisen kuvan. En vain tätä asiaa sussa diggaa, puhut mun mielestä liian mustavalkoisesti tässä asiassa.'

Tai hitot mä mitään tiiän, diggaan vaan kovasti Räikkösestä joten ehkä vaan loukkaannuin

No niin. Todettakoon vielä, että luultavasti osasyy vastareaktion heräämiseen on siinä jatkuvassa mediarummutuksessa, joka Räikkösen ympärillä pyörii. Kimi sitä ja Kimi tätä ja plääplääplää, aargh! Häkkisen kohdalla se ei niinkään häirinnyt, koska tämä mielestäni oli (ja on edelleenkin) tyyppinä huomattavasti sympaattisempi.
Fuzzy Boner
22.05.2005 19:58:12
No niin. Todettakoon vielä, että luultavasti osasyy vastareaktion heräämiseen on siinä jatkuvassa mediarummutuksessa, joka Räikkösen ympärillä pyörii. Kimi sitä ja Kimi tätä ja plääplääplää, aargh! Häkkisen kohdalla se ei niinkään häirinnyt, koska tämä mielestäni oli (ja on edelleenkin) tyyppinä huomattavasti sympaattisempi.

Jees. Mut median luoma kuva Räikkösestä on väärä.

Jeah. Palataan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)