Aihe: Nuotteja vailla
1
isojussi
21.05.2005 10:53:33
Taas tuli pari kainoo toivetta ens kuulle, eli olisko kellään:

Saaren haluan
Kultainen kuu-Charlies (onks tää se vanha Sail along silvery moon"?)
Vain vähän aikaa-Charlies (voi kiesus)
Hiljainen on laulu rakkauden-Taikakuu
Saanko luvan-Taikakuu

Mutta jos näillä saa yhden sievän neiti-ihmisen onnelliseksi, se helpottaa monen miehen elämää..;o)

Toivottavasti ette ihmettele, miks mulla ei oo Taikakuun tai Charlie'sin levyjä..
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
v_m_kangas
21.05.2005 15:01:45 (muokattu 21.05.2005 15:05:23)

Taas tuli pari kainoo toivetta ens kuulle, eli olisko kellään:

Saaren haluan
Vain vähän aikaa-Charlies (voi kiesus)
Saanko luvan-Taikakuu

Mutta jos näillä saa yhden sievän neiti-ihmisen onnelliseksi, se helpottaa monen miehen elämää..;o)

Toivottavasti ette ihmettele, miks mulla ei oo Taikakuun tai Charlie'sin levyjä..

Tuolta nyt löytyy ainakin yksi toiveistasi:
linkki uusintana, laitoin tään aiemminkin :)
http://www.meirmusic.net/charlies.htm

Edit: Siis, tuo "Hiljainen on laulu rakkauden" pitäisi mennä samoilla tulilla kuin se Yön biisi "Rakkaus on lumivalkoinen", ainakin ilkeiden kielien mukaan.
Humppaa tai soita humppaa
isojussi
22.05.2005 12:43:16 (muokattu 22.05.2005 12:44:05)
...Siis, tuo "Hiljainen on laulu rakkauden" pitäisi mennä samoilla tulilla kuin se Yön biisi "Rakkaus on lumivalkoinen", ainakin ilkeiden kielien mukaan.

Joo - ainaski radiomuistikuvan mukaan. Lumivalkolemmen nykäsinkin eilenehtolla justiinsa. Sehän kertoo mun mielestä eroomisesta, eikä itsemurhasta, niinkun joku (et sinä) väitti. No morsein on laittamassa cd:tä postii, notta kohtsillään pääsee tsekkaan.

Aina välillä tulee hyviä biisejä settin näitten toiveitten kautta. Eilen vedetty Vaaran "Saa koskettaa" ei oo paskempi biisi ollenskan...
baron
22.05.2005 13:13:34 (muokattu 22.05.2005 13:16:08)

Tää onkin oikeelta nimeltään "Tahdon Saaren"

Siis tää ikivanha Eeron ja Jussin (oisko niiden eka) josta Agents on tehnyt coverin,
Mulla on jonkunlainen.

Me ollaan soitettu sitä reggaena.

Edit oisko "pikku banjo boy" kuitenkin niitten eka. En oo netistä tarkistanut, tää on muistinvarasita.
isojussi
22.05.2005 13:15:52 (muokattu 22.05.2005 13:16:26)
Siis tää ikivanha Eeron ja Jussin (oisko niiden eka) josta Agents on tehnyt coverin,

Joo. Just se

Mulla on jonkunlainen.

Me ollaan soitettu sitä reggaena.

Ya mon - dig my island!

Etsä viitsisitsä pistää mulle niitä...:)

Tuolla oli tabit, niin niistähän mä sit saan rakennettua - kun tuun ehtoolla reeneistä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=18&t=81081
baron
22.05.2005 13:18:16 (muokattu 22.05.2005 19:09:44)

Etsä viitsisitsä...:

Kunhan mä formulan jälkeen pääsen täältä mökiltä sivistyksen pariin.

On mulla laput täällä, mutta ei skanneria enkä viitsisi alkaa Finalella kirjoitella.

Edit: Lähti.
isojussi
22.05.2005 22:11:49
...Edit: Lähti.

Ja tuli!

Kiitos!
Köpö
03.06.2005 19:49:31
Joo - ainaski radiomuistikuvan mukaan. Lumivalkolemmen nykäsinkin eilenehtolla justiinsa. Sehän kertoo mun mielestä eroomisesta, eikä itsemurhasta, niinkun joku (et sinä) väitti. No morsein on laittamassa cd:tä postii, notta kohtsillään pääsee tsekkaan.

Aina välillä tulee hyviä biisejä settin näitten toiveitten kautta. Eilen vedetty Vaaran "Saa koskettaa" ei oo paskempi biisi ollenskan...

Tässä suoraan taiteilijan itse kertomana
Lähde: Yö- yhtyeen vieraskirja ;)

Nimi : milka
3. kesäkuuta 2005 4:01:23
Viesti : Moi!
haluan kysyä että onko kappale Rakkaus on lumivalkoinen rakkauslaulu?Vai niin kuin olen kuullut laulu itsemurhasta?

Sit yksi parannus ehdotus näille sivuille! :)
Laittakaa tän vierskirjan tilalle keskustelufoorumi.Siihen kunnolla aihe alueita.
Yleistä
Usein kysytyt kysymykset
Keikat
jne....
Sit ei teidän tarttis niiin miljoonasti vastata samoihin uteiluihin kun olis helpompi löytää vastaus.Tai sitten laittakaa haku tähän vieraskirjaan sanan perusteella.
Tää on työlästä selata kaikki viestit jos etsii tiettyä tietoa ja epäilee että siitä onkin jo jutteltu täällä vieraskirjan sivuilla.

Mukavaa kesää teille kaikille!

Vastaus : Se on molempia.Ensin hän rakastuu ja sitten pettyy ja päättää päivänsä.....T:OLLI
Only one comment :(
isojussi
03.06.2005 21:12:59
....Se on molempia.Ensin hän rakastuu ja sitten pettyy ja päättää päivänsä.....T:OLLI

Lindholm?

Hm.

Viimeinen säkeistö päättyy:

...Hän valvottuaan taittoi vielä viestin kirjeeseen. Pihamaalla katsoi kiten kaunis onkaan maa, vaikkei ole Jumalaa.

Musta tuntuu, että joku vaan ottaa Ritolat....
R.Syke
03.06.2005 21:29:58
-Tulossa on kesäkuussa hääkeikka, jossa 'lumivalkoinen' on taas ohjelmassa. Kummasti sitä suositaan ristiriitaisesta sisällöstä huolimatta.

Teho piilee minusta tuossa kertsissä, joka kuulema aiheuttaa kylmiä väreitä kuulijoissa.

suisaidiksi itse nuo sanat tulkitsin...
isojussi
03.06.2005 21:32:02
...Teho piilee minusta tuossa kertsissä, joka kuulema aiheuttaa kylmiä väreitä kuulijoissa....

Hyvin sanottu. Kertsi on kyllä tosi magee.
Köpö
03.06.2005 22:27:21
Lindholm?

Sepä se. Käyppä piruuttaan kirjoittamassa Yön vieraskirjaan, että olette tosi makeen hääbiisin tehneet, niin katsotaan porukalla reaktiot faneilta ja asianosaisilta :)
Only one comment :(
isojussi
06.06.2005 13:58:00 (muokattu 06.06.2005 13:58:11)
Nostan ylös kun puuttuu vielä:

Tietääks kukaan? Onko kukaan kuullu ees kerran?

Ei oo näkyny levytettä hääparilta vaikka pyysin - ehkä ei tarvi vetää..;o)
baron
06.06.2005 14:02:25 (muokattu 06.06.2005 14:07:20)

Nostan ylös kun puuttuu vielä:
Tietääks kukaan? Onko kukaan kuullu ees kerran?

En tiedä onko sama:
"Kerro kultainen kuu,
kulta missä nyt lie
kerro kultainen kuu...

Billy Vaughnin iki-ihana instrumentaali "Sail along silv'ry moon", jossa vedetään alttoduettoa, mutta piti väkisin väsätä laulukoveri.
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
isojussi
06.06.2005 14:06:07 (muokattu 06.06.2005 14:06:18)
En tiedä onko...Billie Vaughnin iki-ihana instrumentaali "Sail along silv'ry moon", jossa vedetään alttoduettoa, mutta piti väkisin väsätä laulukoveri.

Tätä mäkin epäilen, mutta kun en oo kuullu plogmanninnusta....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)