Aihe: Kielletyt biisit?
1 2 3 4 513 14 15 16 17
Artist
20.05.2005 17:10:27 (muokattu 20.05.2005 17:11:29)
Taitaa ihmisillä olla asiat aika hyvin, jos tuommoisesta asiasta pitää tehdä ongelma.

En pidä melusta, enkä ostoksilla käymisestä silloin kun kaupassa on paljon väkeä. Siksi tuollainen rasittaa. Tosin, nykyään tuleekin aika usein suunnattua kauppoihin, joissa teinihevarit ynnä muut eivät käy.

Käsittääkseni mulla on oikeus tehdä tuosta asiasta ongelma, jos huvittaa. Ja se, että joku pieneltä tuntuva asia risoo, ei tarkoita välttämättä sitä, että muuten asiat olisivat hyvin.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
Miikathebest
20.05.2005 17:14:33 (muokattu 20.05.2005 17:14:58)

Voipi muuten ollakkin..

joo... siinä oli kyltti "No Stairway to heaven", ja sitten se myyjä mukamas tunnisti ensimmäisestä sävelestä että se soittaa sitä :S
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
Micolo
20.05.2005 19:23:10
Ensinnäkin jos soittaa jotain muita kuin mustalla listalla olevia biisejä, niin kauppias voi katsoa ostajaa eri tavalla ja antaa jopa alennusta, koska sillon yleensä kyseessä jo vähän kokeneempi soittaja ja potentiaalinen asiakas tulevaisuudessakin. Ja toiseksi kaikki muut kitaristit ja muusikot pitää sua paljon kovempana jät... henkilönä jos soitat jotain muuta kuin heti tunnistettavissa olevia biisejä. Itse aina kikkailen jotain omia riffejä kun meen testaa kitaraa.
Sääli on sairautta
...And Justice For All
20.05.2005 20:02:09
Smoke On The Water
Paranoid
Stairway To Heaven
koko Metallican tuotanto
Paint It Black

Näin on.
Soittakaa jotain rentoa itsekeksimäänne riffirenkutusta vaikka.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Dacatch
20.05.2005 20:37:29
Listaan voisi vielä lisätä Purplen Black Nightin.
Pääsis jo kotia...
baron
20.05.2005 20:53:44

Kun mä ostan itselleni kiippareita, mä haluan testata sen ja mä testaan sen just sillä piisillä tai ilman piisiä, joka mua sattuu sillä hetkellä huvittamaan ja sitä ei ole tarkoitettu konsertiksi muille asiakkaille eikä myyjän viihdytykseksi.

Jos mun pitää esittää konserttia muille asiakkaille, niin lafka saa luvan maksaa mulle siitä rahaa ja myyjän viihdytykseksi saa luvan jäädä se, että jos mä oon tyytyväinen, mä ostan sen.
Öyvind
20.05.2005 23:28:58
ihan niinkuin Kivi tuolla listasi, mutta voisi lisätä myös gunnareitten Paradise City:n ja Knockin' On Heaven's Door:in introt.
Nii, ja Layla kanssa.
...And Justice For All
21.05.2005 11:22:22
Tottakaihan sitä soittaa voi, asiakaspalvelu sen jälkeen on eri asia... Ja jos metallicaa välttämättä haluaa soittaa kannattaa valita tuntemattomampia. Niissä taas se ongelma, että niitä ei ole kiva soitella. Itse en kuuntele metallicaa, mutta kyllä niiden kappaleen tunnistan aika varmasti.

Jos on pakko soittaa Metallicaa musiikkikaupassa niin sitten jotain Reloadin loppupuolella olevaa huttua jota ei tunnisteta.
Ja mieluiten ei soita siis ollenkaan Metallicaa. :)
moottorisaha
21.05.2005 15:57:20

No ei siinä mitään, jos olen ostamassa kitaraa ja sitä testatessani ruvetaan minulle vittuilemaan kaupan pitäjien toimesta, niin siirrän kyllä rahat todellakin muihin liikkeisiin. Luulisi että asiakaspalvelu ajaa noin naurettavissa jutuissa edelle...
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Jannipaali
21.05.2005 16:14:49
Mä soitan mitä mä haluan!

Jos joku valittaa niin valittaa, lisään vaan tilutusta!
*Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi*
aapiskukko
21.05.2005 22:21:35 (muokattu 21.05.2005 22:22:02)
No ei siinä mitään, jos olen ostamassa kitaraa ja sitä testatessani ruvetaan minulle vittuilemaan kaupan pitäjien toimesta, niin siirrän kyllä rahat todellakin muihin liikkeisiin. Luulisi että asiakaspalvelu ajaa noin naurettavissa jutuissa edelle...

Nimenomaan. Mää soitan "kiellettyjä piisejä" vaikka ihan vittuillessaan jos se asiakaspalvelu on siitä kiinni.
En laula.
janik
22.05.2005 12:30:37
Heheh. Kyllähän noita biisejä riittää. Oltiin tossa kaverin kanssa soitinlaineella ja lupasin sitten kaverille tarjota kahvin jos soittaa paranoidin kovaa siellä liikkeessä. Soitti ja keräsi katseita. Menetin 20snt.

Hohoo!
-------------------------Fahrenheit
biibob
22.05.2005 12:38:57
Heheh. Kyllähän noita biisejä riittää. Oltiin tossa kaverin kanssa soitinlaineella ja lupasin sitten kaverille tarjota kahvin jos soittaa paranoidin kovaa siellä liikkeessä. Soitti ja keräsi katseita. Menetin 20snt.

Haha olisi vielä huippu, kun vetäisi se kappaleen ihan pirun kovalla tunteella. Pyytäisi myyjältä vaikka ennen esitystä olkahihnaa, ja sitten alkaisi rokata kaupan sisällä. Sitten testissä oleva kitara olisi vielä joku huippu kallis keppi, jolloin kauppias saattaisi jo katsoa hieman kauhunsekaisella tunteella tuota konserttia. Loppujen lopuksi henkilö kävelisi kassalle ja ostaisi tuon kitaran.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
baron
22.05.2005 19:15:40

Mun haave on, että sitten kun saan lottovoiton, meen musakauppaan ja sanon, että oon päättänyt aloittaa pianonsoiton. Sitten kun ne esittelee mitä esittelee, äkkään Steinway D flyygelin, soitan yhdellä sormella Ukko Noan ja sanon, että tää vaikuttaa kivalta, otan tän.
...And Justice For All
22.05.2005 19:30:00
Haha olisi vielä huippu, kun vetäisi se kappaleen ihan pirun kovalla tunteella. Pyytäisi myyjältä vaikka ennen esitystä olkahihnaa, ja sitten alkaisi rokata kaupan sisällä. Sitten testissä oleva kitara olisi vielä joku huippu kallis keppi, jolloin kauppias saattaisi jo katsoa hieman kauhunsekaisella tunteella tuota konserttia. Loppujen lopuksi henkilö kävelisi kassalle ja ostaisi tuon kitaran.

Tai sitten vääntäisi epävireisellä kitaralla väärin soitetun version Paranoidista, kiskaisisi väärästä sävellajista karmean viiden minuutin tilusoolon. Lopuksi karjuisi kaupassa notta "taputtakaa nyt perkele!"
biibob
22.05.2005 19:36:48
Tai sitten vääntäisi epävireisellä kitaralla väärin soitetun version Paranoidista, kiskaisisi väärästä sävellajista karmean viiden minuutin tilusoolon. Lopuksi karjuisi kaupassa notta "taputtakaa nyt perkele!"

Tämä olisi myös ihan varteenotettava vaihtoehto :D
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Booligan
23.05.2005 10:13:16

Kaisaniemen F-Musiikkiin kun menee niin voi soittaa ihan mitä vaan ja aina tulee joku vinkumaan siihen taakse. Olen pari kertaa ollut siellä vahvistimia kokeilemassa, soitellut niitä näitä sillä volyymillä että hädin tuskin itse kuulen koko ääntä ja aina tulee joku sanomaan että "ootkohan sä testaillu jo tarpeeks". Viimeksi mentiin jo siihen että joku vanhempi mieasiakas kävi valittamaan. siinä vaiheessa vaan tilutusvaihe yhtä isommalle 8-)
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
Jormaz
23.05.2005 13:27:09
No viimeksi kun tuolla Fasulla ite hiplasin jotain vanhaa B.C.Ritsaa ja vähän näppäilin niin myyjä totesi että saa sitä vahvarinkin kanssa testata :)
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Teijo K.
23.05.2005 13:37:42

Ihan typerää hommaa. Kyllä minä soitan musaliikkeessä ihan mitä haluan. Perkele jos joku tulee valittamaan niin en sitten osta mitään.

Sillähän se on työkalu testattava, mihin sitä myöhemmin tullaan käyttämään. Eli jos Metallica-coverbändissä soittaa, niin pitää sitten ostaa se soitin siitä kaupasta joka ei niiden soittamista kiellä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)