elbowski 22.05.2005 00:14:26 (muokattu 22.05.2005 00:18:37) | |
---|
Saisi muuten Exoduksen uutukaisella olla ehkä hiukan luonnollisempi soundi kuin Tempolla. Vähän konemainen äänimaailma vaikka sinänsä munakas olikin. Onhan se yksipuolinen, mutta se kuulostaa helvetin isolta, vihaiselta ja rajulta. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Aegis 22.05.2005 00:14:29 | |
---|
AARRGH! Joku sais maksaa mulle, että ottaisin niitä levyjä hyllyyni. Hehe. Itse maksaisin siitä että saisin joskus tehtyä yhtä legendaarista musiikkia. Sitten jos bändikuvat tasoa Sarcofago ja levyillä soundit terävät kuin pirinistin hermot niin se olisi jo niin extra-blasphemous bändi että ei naurattaisi ketään. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 22.05.2005 00:17:40 (muokattu 22.05.2005 00:18:12) | |
---|
Hehe. Itse maksaisin siitä että saisin joskus tehtyä yhtä legendaarista musiikkia. Sitten jos bändikuvat tasoa Sarcofago ja levyillä soundit terävät kuin pirinistin hermot niin se olisi jo niin extra-blasphemous bändi että ei naurattaisi ketään. Sellainen bändi sais vuoden Nasse-Setä palkinnon. Pitäisin lähinnä suurena vitsinä kuten Cryptic Slaughteria. Ne ovat jo niin paskoja soittaan, että itkettää. Onhan se yksipuolinen ? |
elbowski 22.05.2005 00:18:02 | |
---|
? Saundi tuolla levyllä. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Ben_D 22.05.2005 00:18:57 | |
---|
Saundi tuolla levyllä. Eiköhän sitä haeta levylle soundia, joka on suurinpiirtein koko levyn samassa linjassa? |
elbowski 22.05.2005 00:20:04 (muokattu 22.05.2005 00:21:35) | |
---|
Eiköhän sitä haeta levylle soundia, joka on suurinpiirtein koko levyn samassa linjassa? Nojoo, totta tuokin. E. Enpä postaa enää tänne metallipalstalle tänä iltana, taitaa muuten käydä niinkuin avatarissa. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Aegis 22.05.2005 00:22:18 | |
---|
Aika chatti menossa... Eiköhän sitä tosiaan suurin osa levyistä ole tehty samoilla soundeilla, mutta oliko se muka nugetin alkuperäinen pointti? Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 22.05.2005 00:23:13 | |
---|
Aika chatti menossa... Eiköhän sitä tosiaan suurin osa levyistä ole tehty samoilla soundeilla, mutta oliko se muka nugetin alkuperäinen pointti? Ei voi tietää...EXODUS FUCKING RULEZ!!!! |
elbowski 22.05.2005 00:24:53 (muokattu 22.05.2005 00:28:00) | |
---|
Aika chatti menossa... Eiköhän sitä tosiaan suurin osa levyistä ole tehty samoilla soundeilla, mutta oliko se muka nugetin alkuperäinen pointti? No siis tarkoitin sitä, että tuolla levyllä suurin osa biiseistä on aika pitkälti voimasointujen hakkaamista, eikä ole mitään erityisiä liidiriffejä. Mutta, tämä kuulostaa (helvetin) hyvältä, joten miksi muuttaa sitä. Kohta tulee turpaan. E. Tämä ilta meni penkin alle, kokoajan suututin jonkun/aiheutin hämmennystäni postauksillani Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Ben_D 22.05.2005 00:29:19 (muokattu 22.05.2005 00:29:58) | |
---|
No siis tarkoitin sitä, että tuolla levyllä suurin osa biiseistä on aika pitkälti voimasointujen hakkaamista, eikä ole mitään erityisiä liidiriffejä. Mutta, tämä kuulostaa (helvetin) hyvältä, joten miksi muuttaa sitä. Nyt mennään metsään, että rytinä käy. Riffit eivät todellakaan ole pelkkää voimasointujen hakkaamista; kaikkea muuta. Mihinkä niitä melodioita tarvii...Ei ainakaan thrashiin. On tullut nimittäin soitettuja muutamia noista ralleista. Ja soundien kanssahan tällä asialla ei ole mitään tekemistä. |
elbowski 22.05.2005 00:30:32 | |
---|
Nyt mennään metsään, että rytinä käy. Riffit eivät todellakaan ole pelkkää voimasointujen hakkaamista; kaikkea muuta. On tullut nimittäin soitettuja muutamia noista ralleista. Ja soundien kanssahan tällä asialla ei ole mitään tekemistä. Ok, no muistikuulemukseni ovat väärät sitten. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Ben_D 22.05.2005 00:31:10 (muokattu 22.05.2005 00:32:20) | |
---|
Ok, no muistikuulemukseni ovat väärät sitten. Juu totaalisen väärät ;) Koitappas soittaa niitä biisejä niin huomaat hyvin nopeasti, että voimasoinnut pelkästään eivät riitä. |
elbowski 22.05.2005 00:32:20 (muokattu 22.05.2005 00:32:31) | |
---|
Juu totaalisen väärät ;) Koitappas soittaa niitä biisejä niin huomaat hyvin nopeasti, että voimasoinnut eivät riitä. No viime aikoina yleensä on ensimmäisenä tuolta levyltä pärähtänyt Sealed With A Fist soimaan, ja sitten Blacklist. Ja kun tässä samalla kun koneella olen kuuntelen, niin en kerkeä ajatella biisejä tarpeeksi. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Ben_D 22.05.2005 00:34:14 (muokattu 22.05.2005 00:35:20) | |
---|
No viime aikoina yleensä on ensimmäisenä tuolta levyltä pärähtänyt Sealed With A Fist soimaan, ja sitten Blacklist. Ja kun tässä samalla kun koneella olen kuuntelen, niin en kerkeä ajatella biisejä tarpeeksi. Kuuntele Scar Spangled Banner ja War Is My Sheppard niin huomaat, että siellä on paaaaljon muutakin kun voimasointuja..Ja sitten soitat vanhemmasta materiaalista vaikka Fabulous Disasterin ensimmäistä riffiä..Huomaatko? EDIT: Miten muuten Sealed With A Fist pärähtää ensimmäisenä soimaan? Mulla on ainakin vinyylin avausraita Scar Spangled Banner ... |
elbowski 22.05.2005 00:35:31 | |
---|
Kuuntele Scar Spangled Banner ja War Is My Sheppard niin huomaat, että siellä on paaaaljon muutakin kun voimasointuja..Ja sitten soitat vanhemmasta materiaalista vaikka Fabulous Disasterin ensimmäistä riffiä..Huomaatko? Huomaan huomaan. War Is My Sheppard ja Scar Spangled Banner ovatkin tuttuja, mutta sanoin suurin osa biiseistä. Ja huomaan kyllä. Ei ressiä, rässiä. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
elbowski 22.05.2005 00:35:50 (muokattu 22.05.2005 00:37:18) | |
---|
EDIT: Miten muuten Sealed With A Fist pärähtää ensimmäisenä soimaan? Mulla on ainakin vinyylin avausraita Scar Spangled Banner ... Koska mä laitan sen ekana soimaan. E. Suosikki siis. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Itsekritiikki tuottaa tulosta, jos hyväksi haluaa niin pitää olla kova itseään kohtaan. Vituttaa muuten kun vetäisin aika onnistuneen tuplapätkän uudelle gunnerille, mutta soundien takia ei saa basareista, selvää. Sinne meni sekin itsetunnon kohotuskeino ;) Tuota Scrum biisiä en muista, mutta jotenkin vaikea uskoa, että jos Bostaph vetää suunnilleen kaikki muut äärinopeat tuplapätkät höttöisesti, niin jossain yksittäisessä biisissä onkin yhtäkkiä helvetin hyvin vedetty. Tietysti jos Scrum on jotenkin hitaampi ralli, niin voihan se olla mahdollista että se on tarkastikin vedetty. En ota sen kummemmin kantaa asiaan ennen kuin kuulen biisin uudestaan. Tavallaan kyllä toivon että Bostaph soittaisi Huntingin suohon, pitäisi kyllä silloin olla suorastaan orgastiset rumpuraidat. Jään odottelemaan mielenkiinnolla. no voihan jumalauta, pistä se divine soittimeen ja ihmettele mihin itse biiseissä pystuisit. Ja siihen tuplabasariin, niin circle of beliefs. (piste) |
Aegis 23.05.2005 09:56:02 | |
---|
no voihan jumalauta, pistä se divine soittimeen ja ihmettele mihin itse biiseissä pystuisit. Ja siihen tuplabasariin, niin circle of beliefs. (piste) Ollaanpas sitä nyt äkäisiä... Divine Intervention on minulla täysin pimennossa, en ole ikinä kuullut kuin Dittoheadin live version. Ihan oikeasti, ei se rumpujen soitto mitään salatiedettä ole. Kyllä Bostaph varmasti monessa jutussa soittaa meikän suohon, mutta kyllä ne jutut mitä levyiltä löytyy ovat täysin mahdollisia saavuttaa. Slayerin biisit ovat kuitenkin rumpujen puolesta loppujen lopuksi aika yksinkertaisille ideoille perustuvia. Ei tässä nyt ole kyse siitä että yritän nyt bostailla miten kova jätkä olen. Minä vaan nyt haluan kertoa että eivät ne Slayerinkään pojat mitään ylijumalia ole, joku Lombardokin loistaa lähinnä täydellisellä tyylitajullaan, soittotatsi hänellä on kuitenkin aika barbaarinen, vaikkei huonolta kuulostakaan, päinvastoin. Väitän että täältä suomestakin löytyy vaikka kuinka monta rumpalia jotka pystyvät soittamaan Slayeriä ongelmitta, ei se nyt niin kummalista ole. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 23.05.2005 10:31:21 | |
---|
Ollaanpas sitä nyt äkäisiä... Divine Intervention on minulla täysin pimennossa, en ole ikinä kuullut kuin Dittoheadin live version. Kannattaa tutustua. Se on hyvä levy, vaikka moni (asiasta oikeesti tietämätön) muuta sanookin. |
dictatorsh*t 23.05.2005 12:01:45 | |
---|
Kannattaa tutustua. Se on hyvä levy, vaikka moni (asiasta oikeesti tietämätön) muuta sanookin. Jea, hyvä levy. Varsinkin tykkään juuri niistä Bostaphin rummuista koko levyllä. Ne vaan iskee kovasti. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |