Sliv 21.05.2005 17:40:34 | |
---|
Lacun emäntä heitti foorumille paripäivää sitten tämmöistä: "The shows have gone very well and the DVD will be awesome! I don't know any details about it's release but i'm sure they'll post something here. " ja andyn jorinat aiheesta Mr McCoy speaks: Hi you all.Had an awesome gig tonight.How I wish you all could have been there.Still we taped or is it filmed the 2'nd Tokyo gig with 6 cameras so hopefully I n' the rest of the band will be able to share these times with all of you eventually. settilista 01. Back In Yer Face 02. Highschool 03. Better High 04. Talk To The Hand 05. Bad News 06. You Make The Earth Move 07. A Day Late, A Dollar Short 08. I Can't Get It 09. Malibu Beach Nightmare 10. Eternal Optimist 11. Love 12. Cheyenne - Don't You Ever Leave Me 13. Obscured 14. Delirious 15. Tragedy 16. Up Around The Bend -----Encore 1 17. Boulevard Of Broken Dreams 18. People Like Me 19. Oriental Beat -----Encore 2 20. Motorvatin' 21. Taxi Driver 22. I Feel Alright (Stooges' Cover) jokohan onnistuisi. mielellään ainakin ostaisin, jos kauppoihinkin asti kyseinen vetäisy päätyisi. |
Artist 21.05.2005 17:45:11 (muokattu 21.05.2005 22:38:10) | |
---|
jokohan onnistuisi. mielellään ainakin ostaisin, jos kauppoihinkin asti kyseinen vetäisy päätyisi. Jep. Uusin kokoonpano on vieläpä soittanut helvetin hyvin, ainakin niillä keikoilla, jotka olen itse nähnyt, ja kommenttien mukaan muutkin keikat on olleet hyviä. Kyllähän tuo olisi kiva homma tuo DVD. Saa nähdä vaan, miten julkaisupolitiikka toimii, AHT ei ole ulkona kuin Suomessa ja Japanissa, levyltä ei ole singleä (promoja ei lasketa) tai musavideota, tosin ehkä tämä on ihan tarkoituksellista jos kerran DVD:n meinaavat julkaista? Noh, toivotaan, että taustalla on kaikki kunnossa ja, että tuo DVD näkee päivänvalon. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Putte 21.05.2005 21:49:57 (muokattu 21.05.2005 21:51:28) | |
---|
Noh, toivotaan, että taustalla on kaikki kunnossa ja, että tuo DVD näkee päivänvalon. Jep.Itse ainakin haluaisin nähdä enemmän niitä 80- luvun taltiointeja. Musavidoista olen nähnyt 2. Niitäkin voisi laittaa mukaan, jos vain mahdollista.Ihan hyvältä tuo settilista vaikuttaa. Toivotaan nyt vain parasta, että dvd tulisi markkinoille. Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa"-Andy McCoy |
...And Justice For All 21.05.2005 22:00:13 | |
---|
Toivottavasti tuo dvd myös julkaistaan. Hanoi on asiabändi ja livematskua jaksaa aina kattella. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Jep.Itse ainakin haluaisin nähdä enemmän niitä 80- luvun taltiointeja. Musavidoista olen nähnyt 2. Niitäkin voisi laittaa mukaan, jos vain mahdollista.Ihan hyvältä tuo settilista vaikuttaa. Toivotaan nyt vain parasta, että dvd tulisi markkinoille. Niinno. Extramateriaali olisi ihan kivaa tietty, mutta itse näkisin mielelläni jotain uutta senkin suhteen. Nuo musavideot kun varsinkaan eivät kummoisia ole, CBS:n rahoittamat (?) kolme videota Two Stepsiltä on ihan ok, samoin nuo kaksi 12 Shots levyn videota, mutta ei ne muut mitään ihmeellisiä ole. '80 luvun tallenteista varmasti on suhteellisen helposti löydettävissä ihan DVD versioitakin... ainakin All Those Wasted Yearsistä sekä The Nottingham Tapesista. Ebayssä noita liikkuu. Ihan hyvä kyllä, jos tuo DVD kuvataan Japanissa. Toki ihan kiva olisi esim. Tavastiaklubin keikkakin, mutta muutaman Hanoin livepätkän Japanista nähneenä sanoisin, että se meininki on jotenkin "suurempaa" siellä... I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Andy_Von_Hulkko 22.05.2005 01:51:16 | |
---|
Ensiksikin sanon, että ehdottomasti jos tehdään Hanoi live-DVD niin se on nauhoitettava Japanissa. Itselläni on koneella 2002 vuoden summersonic festareilta 35 minuutin pätkä ja se on mahtava. Yleisö on aivan käsittämätön ja vetää lopussa Up around the bendiä siihen malliin, että Andykin on selkeästi todella otettu. Settilista tuossa on ok, mutta melko AHT painotteinen, joten tekisin samantien niin, että pakettiin tulisi kaksi eri keikkaa ja mahdollisimman paljon eri biisejä. 80-luvun kaman voi jättää huoletta rauhaan sillä varauksella, että All those wasted years julkaistaisiin uudestaan. Esimerkiksi nottingham tapes on aika huono tasoinen. Videot on juuri sellaisia, kuin Artist sanoo, eli paria lukuunottamatta en kaipaa niitä vanhoja. On ne minulla VHS:llä, mutta enpä ole paljoa niitä katsellut. Muutenkin videot on aika turhia katsella, toki tärkeitä promotaatio mielessä. |
Artist 22.05.2005 10:55:59 | |
---|
80-luvun kaman voi jättää huoletta rauhaan sillä varauksella, että All those wasted years julkaistaisiin uudestaan. Esimerkiksi nottingham tapes on aika huono tasoinen. Ootko nähnyt Nottingham Tapesin? Omasta mielestäni se on nimittäin paljon parempi kuin All Those Wasted Years... äänenlaatu on samaa luokkaa, vaikka Nottingham Tapes on käsittääkseni tehty halvemmalla eikä sitä ole juurikaan paranneltu studiossa. Tai ehkä juuri siksi pidän siitä itse enemmän.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Putte 22.05.2005 11:14:57 | |
---|
80-luvun kaman voi jättää huoletta rauhaan sillä varauksella, että All those wasted years julkaistaisiin uudestaan. Toihan ois kova juttu, jos vaikka toi all those wasted years julkaistais uudestaa. Itsekin oon nähny tosta Japanin summersonic festivaalista pätkiä, ja hyvältä näytti. Kyllä se Japani on hyvä paikka kuvata dvd. Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa"-Andy McCoy |
Artist 22.05.2005 11:39:41 | |
---|
Toihan ois kova juttu, jos vaikka toi all those wasted years julkaistais uudestaa. Japanilainen Laser Disc on julkaissut sen DVD:nä. Löytyy ainakin ebaystä. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Sliv 22.05.2005 11:58:48 | |
---|
Noista CBS videoista. itselleni on jäänyt semmoinen kuva, että Don't you ever leave ja Boulevard of Broken Dreams videot olisivat napattu suoraan siitä englantiselaisesta Showsta (tube?) jonka hanoit tekivät sillon ennen sitä jenkkikiertuetta. |
aivokuolio 22.05.2005 12:34:45 | |
---|
Pitääpä suhtautua tähän aikamoisella varauksella, kuten lähes jokaiseen Hanoihin liittyvään uutiseen. Kieltämättä aika miehekäs paketti, ja olen samaa mieltä siitä asiasta että mitään "arkistojen aarteet"-tyyppistä pläjäystä ei ainakaan tällä hetkellä, ne pätkät löytää jokainen treidaamalla tai ostamalla pienellä vaivalla. Parempi vain kuin keskittyvät 2000-luvun Hanoi Rocksiin. mustan huoneen testi. |
Artist 22.05.2005 13:17:16 | |
---|
Noista CBS videoista. itselleni on jäänyt semmoinen kuva, että Don't you ever leave ja Boulevard of Broken Dreams videot olisivat napattu suoraan siitä englantiselaisesta Showsta (tube?) jonka hanoit tekivät sillon ennen sitä jenkkikiertuetta. Ei ole ainakaan Tubesta. Sen verran hyvin kuvattu, että olen myös melko varma etteivät ne ole mistään Tv- Showsta. Eipähän ne tosin kaksisia ole musavideoiksi, äijät vaan soittaa, ja välillä pureskellaan kynsiä porttikongissa, mutta ei nuo miltään tv-show esiintymisiltäkään ainakaan minulle näytä. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Andy_Von_Hulkko 22.05.2005 13:47:22 | |
---|
Ootko nähnyt Nottingham Tapesin? Omasta mielestäni se on nimittäin paljon parempi kuin All Those Wasted Years... äänenlaatu on samaa luokkaa, vaikka Nottingham Tapes on käsittääkseni tehty halvemmalla eikä sitä ole juurikaan paranneltu studiossa. Tai ehkä juuri siksi pidän siitä itse enemmän. Minulla on VHS-kopio siitä. Piti oikein kaivaa nauha esille ja tarkistaa oliko muistikuvani oikea ja kyllä se oli. All those wasted years on kuvattu usealla kameralla edestä ja sivuilta. Nottingham tapes on taas kuvattu sivulta muutamalla kameralla ja melko diskantti painotteisella äänellä. Äänentaso lähentelee Rock n Roll divorcea ja se ei ole kehu. Videoista: Eivät ole napattu mistään tv-showsta. Esimerkiksi The Real McCoy elokuvassa näkyvä pätkä Don´t you ever leave me:stä ei ole se musiikkivideo, vaan se musavideo on juurikin se josta Artist puhuu. Eli bändi soittaa ja välillä on jotain kuvia jostain kujalta, jossa Michael Monroe istuu jossain roskiksien vieressä ja syö kynsiä. Parempi vaan, etteivät julkaise tollaisia. Up around the bend video on ihan hyvä. |
Artist 22.05.2005 14:23:42 | |
---|
Minulla on VHS-kopio siitä. Piti oikein kaivaa nauha esille ja tarkistaa oliko muistikuvani oikea ja kyllä se oli. All those wasted years on kuvattu usealla kameralla edestä ja sivuilta. Nottingham tapes on taas kuvattu sivulta muutamalla kameralla ja melko diskantti painotteisella äänellä. Äänentaso lähentelee Rock n Roll divorcea ja se ei ole kehu. Vaikuttaa vahvasti siltä, että mun omat muistikuvat Nottingham Tapesista on sitten vähän vääriä. Tuon muistan, että All Those Wasted Years on paremmin kuvattu. Oma mielikuvani puolestaan Nottingham Tapesin äänenlaadusta ei ollut lähelläkään niin huonoa kuin r'n'r divorcessa... Joko muistini pätkii, tai sitten jostain syystä preferoin autenttisempaa meininkiä. ;) I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Andy_Von_Hulkko 22.05.2005 14:31:22 | |
---|
Vaikuttaa vahvasti siltä, että mun omat muistikuvat Nottingham Tapesista on sitten vähän vääriä. Tuon muistan, että All Those Wasted Years on paremmin kuvattu. Oma mielikuvani puolestaan Nottingham Tapesin äänenlaadusta ei ollut lähelläkään niin huonoa kuin r'n'r divorcessa...
No minun Nottingham tapes on todellakin vain kopio, joten suoria johtopäätöksiä ei välttämättä voi vetää. Toisaalta All those wasted yearsini on myös kopio, joten tässä suhteessa ovat samalla viivalla. Mutta kyllä NTapes kuulostaa aika pahalta. Razzlen lyödessä symbaaleja korvia särkee ja kaikki kitarat ja muutkin ovat melko heleän kuuloisia. |
Kilgore Trout 23.05.2005 20:50:03 | |
---|
Kulttuuritalon keikka vuodelta 1985 olisi syytä saada DVD:lle. Eihän siinä Razzlea ole mutta muuten aika mainio pläjäys. Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |
Artist 23.05.2005 21:39:20 | |
---|
Kulttuuritalon keikka vuodelta 1985 olisi syytä saada DVD:lle. Eihän siinä Razzlea ole mutta muuten aika mainio pläjäys. Nojoo. Kokonaisuudessaan tuota keikkaa ei ole televisioitu, kansainvälisessä lähetyksessä taisi tulla 3-4 biisiä, YLE näytti kyllä myös semmoisen n. 10 biisin pätkän myös. En nyt tähän hätään muista monta biisiä keikalla soitettiin, mutta True Live Rarities -bootlegillä se kokonaisuudessaan lienee, joten siitähän voisi tarkistaa... Anyways, en usko, että bändi haluaa tuota julkaistavan. Eli jos tuo tulee DVD:nä ulos, on julkaisijana todennäköisimmin back-cataloguen kustannusoikeudet omistava yhtiö (oliko nyt Johanna vai Love?). I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
M-Juhana 23.05.2005 21:50:02 (muokattu 23.05.2005 21:50:30) | |
---|
Nojoo. Kokonaisuudessaan tuota keikkaa ei ole televisioitu, kansainvälisessä lähetyksessä taisi tulla 3-4 biisiä, YLE näytti kyllä myös semmoisen n. 10 biisin pätkän myös. En nyt tähän hätään muista monta biisiä keikalla soitettiin, mutta True Live Rarities -bootlegillä se kokonaisuudessaan lienee, joten siitähän voisi tarkistaa... Anyways, en usko, että bändi haluaa tuota julkaistavan. Eli jos tuo tulee DVD:nä ulos, on julkaisijana todennäköisimmin back-cataloguen kustannusoikeudet omistava yhtiö (oliko nyt Johanna vai Love?). Joo ja ohjelman tuottaja ei antanut käyttää ko. materiaalia Andy leffassa. Muuan Heikki Haarma..joku Hector. |
aivokuolio 23.05.2005 22:42:54 | |
---|
Joo ja ohjelman tuottaja ei antanut käyttää ko. materiaalia Andy leffassa. Muuan Heikki Haarma..joku Hector. Olihan tuossa pikkupätkä Million Miles Awayn alusta. mustan huoneen testi. |
Artist 24.05.2005 11:07:21 | |
---|
Olihan tuossa pikkupätkä Million Miles Awayn alusta. Ja pätkä Tragedystä myös. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |