Keny 20.05.2005 23:07:51 | |
---|
Tää on aika syvältä koko juttu koska näytää siltä että kaikkia ärsytää sellanen johon ite ei kykene tai halua. Kaikki on hyviä.Ni. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Karlsson 21.05.2005 10:28:46 | |
---|
Tää on aika syvältä koko juttu koska näytää siltä että kaikkia ärsytää sellanen johon ite ei kykene tai halua. Kaikki on hyviä.Ni. Voitaski keskittyä haukkumaan ulkonäön, ei soiton, perusteella! "Tissiliivit sai minut kiinnostumaan." -Vasara |
Jani The Rock 21.05.2005 11:07:15 | |
---|
Kaikki on hyviä.Ni. Paitti ne jotka ei osaa sitä mitä itte osaa. Näin se aina menee. Joko on ihan kurko tai sitten täys paska. Siihen väliin ei mahu mitään. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
:DDDDD Oot vaan kade kun et ite osaa. En osaakkaan. :) En omista edes bassoa vielä. Tunnen vain erään tyypin joka on melkein kusipäisempi kuin Axl Rose nykyään. Lisäksi omaksi iloksenihan minä olen tässä soittamaan aloittelemassa. Kyse ei ole kateudesta vaan ahdasmielisistä ihmisistä. Mutta mielipiteensä tietysti kullakin. human, all too fucking human. |
Wil-J 21.05.2005 14:32:50 | |
---|
En osaakkaan. :) En omista edes bassoa vielä. Tunnen vain erään tyypin joka on melkein kusipäisempi kuin Axl Rose nykyään. Lisäksi omaksi iloksenihan minä olen tässä soittamaan aloittelemassa. Kyse ei ole kateudesta vaan ahdasmielisistä ihmisistä. Mutta mielipiteensä tietysti kullakin. Noita kuspäitä ei varmaan muihin musiikkityyleihin mahdu kuin jazziin tai funkkiin? Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
haukka_ 21.05.2005 14:40:57 | |
---|
Noita kuspäitä ei varmaan muihin musiikkityyleihin mahdu kuin jazziin tai funkkiin? Ääh. Myönnän tappioni kun sen näen. Kieltämättä kärjistin aika pahasti. Mutta minä olen saanut sellaisen kuvan, että nämä pahimmat puristit ovat juuri tuolta jazz/funk -puolelta, mutta kieltämättä löytyyhän niitä kyllä joka puolelta. Meissä kaikissa asuu pieni kusipää. Sotakirveet hautaan. :) human, all too fucking human. |
Teijo K. 21.05.2005 14:47:50 | |
---|
Ääh. Myönnän tappioni kun sen näen. Kieltämättä kärjistin aika pahasti. Mutta minä olen saanut sellaisen kuvan, että nämä pahimmat puristit ovat juuri tuolta jazz/funk -puolelta, mutta kieltämättä löytyyhän niitä kyllä joka puolelta. Meissä kaikissa asuu pieni kusipää. Sotakirveet hautaan. :) Heh, puristisuus on yhtä vahvana kaikissa eri tyylisuunnissa, sen suunta vain vaihtelee. Jos yhdelle ei saa olla plekua, nin toiselle se pakollinen. Jos yhdelle on oikein soittaminen kaikki kaikessa niin toiselle taas oikeanlaiset eleet ja ilmeet ja liikehdintä. Rock tai hevipurismi ei ilmiönä ole kauhean erilainen kuin jats tai funk- purismi. Tai progepurismi... Kaikki lähtevät siitä olettamuksesta, että _minä_ olen keksinyt jotain mullistavalla tavalla oikeaa juttua. Nuo purismin eri muodot vain painottavat eri asioita. Niitä purismin muotoja, jotka painottavat itselle tärkeiksi kokemia soittamisen osa-alueita on vain pahuksen vaikea havaita. Ottakaa mumoista mallia. Meillä on rokkari, funk-ukkeli, jatsidyyppi ja prodediggari ja hyvin voidaan järkätä yhteisiä jameja! |
Wil-J 21.05.2005 15:35:17 | |
---|
Heh, puristisuus on yhtä vahvana kaikissa eri tyylisuunnissa, sen suunta vain vaihtelee. Jos yhdelle ei saa olla plekua, nin toiselle se pakollinen. Jos yhdelle on oikein soittaminen kaikki kaikessa niin toiselle taas oikeanlaiset eleet ja ilmeet ja liikehdintä. Rock tai hevipurismi ei ilmiönä ole kauhean erilainen kuin jats tai funk- purismi. Tai progepurismi... Kaikki lähtevät siitä olettamuksesta, että _minä_ olen keksinyt jotain mullistavalla tavalla oikeaa juttua. Nuo purismin eri muodot vain painottavat eri asioita. Niitä purismin muotoja, jotka painottavat itselle tärkeiksi kokemia soittamisen osa-alueita on vain pahuksen vaikea havaita. Ottakaa mumoista mallia. Meillä on rokkari, funk-ukkeli, jatsidyyppi ja prodediggari ja hyvin voidaan järkätä yhteisiä jameja! Hyvä hyvä! Kuka on fänk ja kuka jazz? Sam ja Keny kai jotenki päin, mutta kummin päin? Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Teijo K. 21.05.2005 15:40:31 | |
---|
Hyvä hyvä! Kuka on fänk ja kuka jazz? Sam ja Keny kai jotenki päin, mutta kummin päin? No Sämillähän taisi olla allekirjoituksenakin "jatsinatsi" jossain vaiheessa. :) |
Wil-J 21.05.2005 15:41:33 | |
---|
No Sämillähän taisi olla allekirjoituksenakin "jatsinatsi" jossain vaiheessa. :) Okei. Mutta kyllähän sillä ainakin mesessä funkki raikasi. Sun rajanveto nyt ei ollut riittävän eksakti ;) Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
sax machine 21.05.2005 21:47:25 | |
---|
Voitaski keskittyä haukkumaan ulkonäön, ei soiton, perusteella! Säm oot läski sika ;( "There is two kinds of music, good and bad."
-Louis Armstrong- |
hemmo 21.05.2005 22:12:46 | |
---|
Ottakaa mumoista mallia. Meillä on rokkari, funk-ukkeli, jatsidyyppi ja prodediggari ja hyvin voidaan järkätä yhteisiä jameja! Munsta kandee olla avoin kaikelle. Mie oon kaise roch-hemmo, mut silti dikkaan noista kaikista, ja pnukista. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Teijo K. 21.05.2005 22:40:52 | |
---|
Munsta kandee olla avoin kaikelle. Mie oon kaise roch-hemmo, mut silti dikkaan noista kaikista, ja pnukista. Nii ja mie olen se prode-ukkeli ja diggaan kanssa kaikista ylläolevista tyyleistä. Pnukista tosin jo aika valikoivasti. ;) |
Karlsson 21.05.2005 23:23:35 | |
---|
Säm oot läski sika ;( Jeah! "Tissiliivit sai minut kiinnostumaan." -Vasara |
0301876 22.05.2005 23:01:50 | |
---|
timo hirvonen pesin isäni jorman |
Wil-J 22.05.2005 23:04:53 | |
---|
timo hirvonen Miksi? Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Teijo K. 22.05.2005 23:06:30 | |
---|
Miksi? Sen nmi on käännettynä "himo tirvonen". |
Wil-J 22.05.2005 23:12:57 | |
---|
Sen nmi on käännettynä "himo tirvonen". Niin mutta hyvä basisti, mitä moon kuullu sen soittoa... Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Teijo K. 22.05.2005 23:17:43 | |
---|
Niin mutta hyvä basisti, mitä moon kuullu sen soittoa... No ei sillä nyt ole mtn tekemistä tään kanssa. ;) |
Wil-J 22.05.2005 23:18:56 | |
---|
No ei sillä nyt ole mtn tekemistä tään kanssa. ;) No tietenkään ei :) Soot Arva ihmeellinen sälli! Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |