Aihe: SOAD / Provinssi
1 2 3
carlos
20.05.2005 21:05:19
Juu, tiedän. Muotoilin sanani vaan väärin. Mutta jos Welldone ei olisi osa Clear Channelia, mitään kunnon bändejä ei Suomeen edes saataisi. Ei kyllä saada nytkään, että ei sen puoleen.

Tupuna. Kerrohan mitä on ne kunnon bändit? Mä oon ainakin ihan innoissaan esim. Hivesistä, Hellacoptersista, Lauryn Hillistä, The Mars Voltasta ja monesta muusta bändistä, jotka tuossa listassa olivat.
Mielestäni tuon listan bändit olivat vielä kohtuullisen monipuolisia jos musiikkityylejä ajattelee, että jokaiselle pitäis löytyä jotakin.
Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat.
author
20.05.2005 21:15:25
*Off-topic*

Osaako joku Hultsfredissa käynyt antaa jotain käytännön vinkkejä siine suuntaavalle ? Jotain yleistä infoa kuten saako viedä omia juomia alueelle, mitä pitää ottaa huomioon jos meinaa yöpyä leirintäalueella jne.
carlos
20.05.2005 21:21:09 (muokattu 20.05.2005 21:24:19)
www.rockparty.se

sinne vaan ruotsin kanssa taiteilemaan.

Får man ta med alkohol in på festivalområdet?
Nej, det är inte tillåtet. Du får heller inte ta med glasflaskor dit. Sådana får festivalfunktionärer och ordningsvakter beslagta inne på området.

Vapaa käännös tosta.
Saako festarialueelle viedä alkoholia?
Ei, se ei ole sallittua. Sinne ei saa myöskään ottaa lasipulloja mukaan. Vahtimestareilla ja festivaalin työntekijöillä on oikeus takavarikoida alkoholia ja lasipulloja alueella.

EDIT: ja leirintäalueella yöpyminen sisältyi vain kolmen päivän lippuun.
Tupuna
20.05.2005 22:39:15
Ne syyt on kerrottu jo tässä viestiketjussa, jos osaisit lukea ja ymmärtäisit lukemasi.

"Toivon tosiaankin, että kyse olisi ollut vain siitä, että muut ehtivät vaan buukata keikat ensin"... hohhoijaa ja hehheh.

Miksi sun pitää hyökätä juuri minun kirjoituksiani vastaan? Minusta täällä ei kyllä ole sanottu yhtään mitään faktoja, pelkkää spekulointia vaan.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Janne F
21.05.2005 11:39:32
*Off-topic*

Osaako joku Hultsfredissa käynyt antaa jotain käytännön vinkkejä siine suuntaavalle ? Jotain yleistä infoa kuten saako viedä omia juomia alueelle, mitä pitää ottaa huomioon jos meinaa yöpyä leirintäalueella jne.

Mun muistaakseni tästä on ollu puhetta aikaisemminkin pariin otteeseen. Kokeilepa hakua. Jos ei löydy mitään, niin tuu kysymään uudestaan.
Janne F
21.05.2005 11:54:23
Miksi sun pitää hyökätä juuri minun kirjoituksiani vastaan? Minusta täällä ei kyllä ole sanottu yhtään mitään faktoja, pelkkää spekulointia vaan.

Mun mielestäni Suomen maantieteellinen sijainti, levymarkkinoiden pienuus ja festarilippujen halvat hinnat on faktoja.

Plus että tässä viestiketjussa asiasta on ollut "spekuloimassa" sellaisia ihmisiä, jotka ovat olleet mukana Provinssin järjestämisessä ja ehkä jopa keskustelleet Koiviston Juhan kanssa asiasta.

Mut jos haluat uskoa, että festareita järjestetään siltä pohjalta, että "oho, ois voinu ottaa sen systemofadownin, mut hitto ku unohtu", niin mikäs siinä. Aina voi valittaa. Toinen vaihtoehto on lähteä Hultsfrediin kattomaan sitä suosikkibändiään ja pitämään hauskaa - tai odottaa mahd. syssymmällä järjestettävää areenakeikkaa.

Ja miksi "hyökkäsin" (?) sun kirjoitusta vastaan? Kato tota mun postaamaa listaa ja mieti vähän realiteetteja. Muistele sen jälkeen tilannetta vaikka viisi vuotta sitten. Mut aina tietysti löytyy niitä, jotka jaksaa itkeä, vaikka festareille saataisiin Elvis, Beatles, Jimi Hendrix ja Jeesus. "Vittu mitä nostalgiapaskaa, misson kaikki uudet bändit?", "Mitä toi Jeesuksen näkönen hippi tuolla lavalla tekee?" tai "Kyl mun mielestä viiskymppiä Elviksestä on ihan vitusti liikaa."
Tupuna
21.05.2005 12:12:50 (muokattu 21.05.2005 12:13:25)
Plus että tässä viestiketjussa asiasta on ollut "spekuloimassa" sellaisia ihmisiä, jotka ovat olleet mukana Provinssin järjestämisessä ja ehkä jopa keskustelleet Koiviston Juhan kanssa asiasta.

Nimimerkkien suojistahan sitä on niin helppoa tietää, kenellä on oikeasti ensikäden tietoa, kenellä toissijaisia lähteitä, kuka on kuullut pelkän huhun, kuka pelkästään spekuloi.

Ja miksi "hyökkäsin" (?) sun kirjoitusta vastaan? Kato tota mun postaamaa listaa ja mieti vähän realiteetteja. Muistele sen jälkeen tilannetta vaikka viisi vuotta sitten. Mut aina tietysti löytyy niitä, jotka jaksaa itkeä, vaikka festareille saataisiin Elvis, Beatles, Jimi Hendrix ja Jeesus. "Vittu mitä nostalgiapaskaa, misson kaikki uudet bändit?", "Mitä toi Jeesuksen näkönen hippi tuolla lavalla tekee?" tai "Kyl mun mielestä viiskymppiä Elviksestä on ihan vitusti liikaa."

Milloinkas se Welldone liittyikään osaksi Clear Channelia? Ehkäpä tilanne on sen jälkeen parantunut, mutta kylläpä vieläkin joissain määrin huomaa, että tietyt artistit kiertävät kyllä Tukholman Globenit ja Kööpenhaminan mitkä lie, mutta Suomi jää iloisesti välistä. Mihin jäivät Coldplay, The Strokes, Madonna tms.?

Tällä hetkellä suomalaisista festivaaleista eniten arvostettuna tuntuu olevan Pori Jazz. Sinne näytään saavan kaikki, ketkä vain halutaan.
Janne F
21.05.2005 12:37:27 (muokattu 21.05.2005 12:38:55)
Milloinkas se Welldone liittyikään osaksi Clear Channelia?

Aika nätisti sanottu. Ei se nyt ihan mikään Kultapossu-kerho ole, johon "liitytään" tosta vaan. Siis ClearChannel OSTI Welldonen eli Juvonen MYI Welldonen vuonna 2001 (ruotsalaisten EMA-Telstar-kuvioiden kautta).

Ehkäpä tilanne on sen jälkeen parantunut, mutta kylläpä vieläkin joissain määrin huomaa, että tietyt artistit kiertävät kyllä Tukholman Globenit ja Kööpenhaminan mitkä lie, mutta Suomi jää iloisesti välistä. Mihin jäivät Coldplay, The Strokes, Madonna tms.?

Onko se nyt niin vaikea ymmärtää, että Suomi on väärällä puolen Itämerta ja täällä myydään naurettavan vähän levyjä Ruotsiin verrattuna?

Katso nyt vielä kerran sitä bändilistaa, jonka postasin. Esimerkiksi Nick Cave ei viime vuonna vissiin soittanut yhtään keikkaa Ruotsissa, mutta veti Kultsalla kolme iltaa peräkkäin. Kannattaiskohan siitä olla tyytyväinen vai itkeä, että miksei se vetäny neljättäkin keikkaa.

Radiohead soitti Hultsfredissä toissa kesänä, muttei voinut tulla Provinssiin, koska tekniikkaraiderissa oli yks kohta, jota ei silloin olisi saatu toteutettua. Nimittäin pimeys.

Tällä hetkellä suomalaisista festivaaleista eniten arvostettuna tuntuu olevan Pori Jazz. Sinne näytään saavan kaikki, ketkä vain halutaan.

Nää tämmöset vahvasti faktapohjaiset vedinpä-nyt-tukasta-"tiedot" varmasti vie tätä keskustelua fiksumpaan suuntaan.

Kovasti kuulemma Pori Jazz ainakin Snoop Doggia yritti tänä vuonna. Hupsista, sehän onkin Hultsfredissä.
Tupuna
21.05.2005 13:25:54

Onko se nyt niin vaikea ymmärtää, että Suomi on väärällä puolen Itämerta ja täällä myydään naurettavan vähän levyjä Ruotsiin verrattuna?

No etkös juuri itse hehkuttanut, miten paljon hyviä bändejä Suomeen on tuotu keikalle? En minä ole koskaan kyseenalaistanut sitä, etteikö Suomi olisi väärällä puolen Itämerta jne. Hae yksikin repliikkini, missä olen noin sanonut.

Nää tämmöset vahvasti faktapohjaiset vedinpä-nyt-tukasta-"tiedot" varmasti vie tätä keskustelua fiksumpaan suuntaan.

Kovasti kuulemma Pori Jazz ainakin Snoop Doggia yritti tänä vuonna. Hupsista, sehän onkin Hultsfredissä.

Olenko puhunut faktoista? Sanoin "näyttää saavan ketkä haluaa", enkä "saa ketkä haluaa". Tällä viittaan siihen, että Jamie Cullum, Stevie Wonder jne. ovat aidosti erittäin suuria supertähtiä, eikä varsinkaan Wonder keikkaile usein (Euroopassa viime kesänä kolme keikkaa). Siksi esitänkin, että Pori Jazzilla on omalla alallaan suhteellisen vakaa ja ammattimainen, uskottava asema.
carlos
21.05.2005 13:39:42
No etkös juuri itse hehkuttanut, miten paljon hyviä bändejä Suomeen on tuotu keikalle?

vastaanpa sivustakatsojan näkökulmasta. Janne F kyllä listasi bändejä, jotka tulevat Suomeen. Samalla hän korosti sitä, että vaikka ollaankin itämeren väärällä puolella, niin silti saadaan niin paljon hyviä bändejä. Joten ite en ainakaan tajunnut tota sun postaustas.

En minä ole koskaan kyseenalaistanut sitä, etteikö Suomi olisi väärällä puolen Itämerta jne.

Mikset sitten tajua, että juuri tuo Itämeri on yksi ratkaiseva tekijä mm. siihen, miksi SOAD ei tänne tule..?
Tupuna
21.05.2005 13:44:08 (muokattu 21.05.2005 13:44:58)
Mikset sitten tajua, että juuri tuo Itämeri on yksi ratkaiseva tekijä mm. siihen, miksi SOAD ei tänne tule..?

Olenko mä koskaan sanonut, etten tajuaisi?

E: Ja naiseuteni ei tee minusta automaattisesti tyhmää tai tietämätöntä tietyissä asioissa. Muistaakahan se.
Tupuna
21.05.2005 14:05:54
Hoho, tää oli hyvä. Ihme vänkäämistä on kyllä ollut Tupunan osalta tää ketju; ensin sanotaan ja sit ku se kumotaan, ni sanotaan, että en sanonut ja sit ku sanotaan, että sanoithan ni sit ei sanonutkaan vaikka sit sanoikin jos sanomisella tarkoitettiin jotain sanomista eikä sanomista ja sitäpaitsi sehän sanottiinkin jo.

Ja se, että minä olen mies ei tee minusta yhtään tyhmempää kuin olen!

Edit: Siis mistä tässä väittelyssä nyt on oikein kyse?

En minä ole väittänyt tässä keskustelussa yhtään mitään, ihmetellyt ja spekuloinut vaan. Jotkut vaan ottavat herneen nokkaansa mitä kummallisimmista asioista.
Tapani L
21.05.2005 14:10:50
En minä ole väittänyt tässä keskustelussa yhtään mitään, ihmetellyt ja spekuloinut vaan. Jotkut vaan ottavat herneen nokkaansa mitä kummallisimmista asioista.

Okei, voihan se olla noinkin. Minä vähän tipuin kärryiltä jossain välissä. Mutta kyllä tuolla "toisella puolella" on ollut hyviä perusteluita.

Hyviä bändejä oli siinä listassa kyllä yllättävän paljon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)