Aihe: Deep Purple Tuuriin toukokuulla -05
1 2
makeha01
22.02.2005 20:32:08
Kyläkauppa Keskisellä miljoonarokissa Purple toukokuussa
Fukker
23.02.2005 21:04:37
Voi joutua venymään paikalle.

Kirka on ainankin yksi lisäesiintyjä Purplen lisäksi(se Rock versio kuulemma)

Veljekset Keskisen Miljoona Rock saa jatkoa!
Legendaarinen Deep Purple saapuu ensi toukokuussa Tuuriin.
Muista esiintyjistä tiedotetaan myöhemmin.
Ennakkolipunmyynti alkaa netissä pe 25.2.2005.
Lippujen hinta ennakkoon 35 euroa, 13.5.2005 jälkeen 40 euroa.
Remo
24.02.2005 16:11:53
Joo pakkohan sinne on mennä kun ite asun naapuri pitäjäs Alavudella ja matkaa sinne on 15km. Että ihan soppeli matka.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
Lerxst77
01.05.2005 02:10:31

ja näyttäis että Steve Morsekin on kitarassa.. pakkohan sinne on sitten mennä :)
"Räjähdysainekerroin kun kyseessä on aniitti? -yks vai kaks?"
biibob
05.05.2005 00:08:16
ja näyttäis että Steve Morsekin on kitarassa.. pakkohan sinne on sitten mennä :)

Jos olisi Ritchie niin menisin viivana, kun sattuu nyt paras kitaristi olemaan. Morse ei niin iske. 2/5 puuttuu, ja lordin ja blackmoren työskentely nimenomaan oli sitä purplea aidoimmillaan.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Kiviniemi
05.05.2005 14:48:04
2/5 puuttuu, ja lordin ja blackmoren työskentely nimenomaan oli sitä purplea aidoimmillaan.

Joo, onhan tämäkin tosi mutta kyllähän Morse ja Lord osasivat myös tuon yhteispelin. Ihtelleni tuo Lordin puuttuminen on kovempi kuin Blackmoren, vaikka kitaristi periaatteessa olenkin, mutta pitäähän tuo mennä katsastamaan kun kerran tännepäin tulevat. Legendoja soittamassa legendabiisejä!
Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella
apenaattori
08.05.2005 21:18:28
Ei oo kyllä fiilistä kun perustajahahmot lord ja blackmore ovat poissa. Olen kyllä purple-fani, mutta se bändi mikä sinne lavalle kipuaa ei kyllä ole enää deep purple.
teloitusvaihtoehdoista kuolemaantuomittu valitsi giljotiinin ja piti päänsä.
biibob
08.05.2005 23:44:47
Ei oo kyllä fiilistä kun perustajahahmot lord ja blackmore ovat poissa. Olen kyllä purple-fani, mutta se bändi mikä sinne lavalle kipuaa ei kyllä ole enää deep purple.

samaa mieltä.
musatuukka
19.05.2005 17:46:54

Äääh nyhvöö.. Ikää en tiedä mutta onkoha teillä ollut ikinä chäänssiäkään tai sitten sillä hetkellä kiinnostusta mennä kahtomaan Purplee sillo ku Mustalisä siinä on viimeksi veivannu? ja Suomessa 1993 muistaakseni?

Itekki ajattelin kyllä samoin että mikäs toi tommone purple oikee o mutta nähtyäni bändin tuossa 2003 jäähallissa niin kyllä ennakkoluulot karisi saman tien ku hilse dobbel duschilla.
Vaikkakin Blackmore onkin legenda on Steve Morse silti aivan omaa luokkaansa. Sitä paitsi soitto sujuu ,kulkee bändiltä ja he nauttivat siitä. Blackmore olisi siellä ollut korkeintaan irvistys päällä soittelemassa koska ei nauttinut meiningistä enää viime vuosinaan. Lord on tietysti Legenda luokassa mutta camoon Don Airey?
Suosittelen että menkää ja kuulkaa tätä uusinta "Markkia" ja tulkaa sitten vasta tänne dizzaan.
Kaikella on tapana mennä perseelleen mutta perse onkin ihana asia.
aniks
19.05.2005 21:18:47

Samaa miueltä olen mäkin.
I can't stand rap....people who can't sing do rap....you can sing rebellion as well as talk it....Hitler would have been in a rap band... -- John Entwistle MTV Week In Rock 1989
rakula
19.05.2005 21:55:02
Lähestyy päivä päivältä. En taida pysyä kalsareissani :D Ei kyllä kokoonpano haittaa minua tippaakaan, päinvastoin ainaskin Morsen kohdalla. Kovempaa jätkää saa hakea.
Eat my ass and balls
SGitar
20.05.2005 21:55:41
Pakkohan tonne on mennä! Harmittaa kyllä Blackmoren puuttuminen. Esittääkö Kirka siellä jotain rokkia vai.....?
Gabba Gabba Hey
biibob
21.05.2005 00:44:46
Pakkohan tonne on mennä! Harmittaa kyllä Blackmoren puuttuminen. Esittääkö Kirka siellä jotain rokkia vai.....?

haha kirkaDEEP PURPLE. Onhan tuossa hiuksen hieno ero.
Remo
22.05.2005 11:05:17
Dodii nyt se sitten jo oli. Kova meno oli pojilla päällä, vaikka ikääkin alkaa jo olemaan.
Pelsi
22.05.2005 11:29:53 (muokattu 22.05.2005 11:30:07)
Dodii nyt se sitten jo oli. Kova meno oli pojilla päällä, vaikka ikääkin alkaa jo olemaan.

No kerro toki lisää. Esittikö Kirka rokkia siellä?
Kalamies #3 >-)))>
Remo
22.05.2005 14:08:18

Kirkaa en jääny kuuntelemaan. Ei se olisi voinu olla enää hyvä sillä purple vei kaikki kamat pois sieltä. Tais sinne pari valoa jäädä. ;)

Alueelle menin vasta joskus Wickholmin vielä soittaessa. Onneksi ei tarvinnu kuunnella sitä kuin pari biisiä. :D Sitten kohta purple alotti taino 1.5 tunnin päästä. Äänen toisto ainakin oli aivan mahtava toisaalta paha siitä sanoa mitään kun oli eka live keikka missä ollu.

Niin ja kyllä tais taas olla se 10000 kävijää ainakin se siltä tuntu.
Arthuros
22.05.2005 17:51:41
kaikki sieltä taisi tosiaan hävitä ennen Kirilin lavalle nousua..no,mutta hyvä meno oli pojilla ja taisivat itsekin nauttia suomalaisesta yleisöstä ja kesäillan tunnelmasta..On tosiaan yksi suosikkikitaristeista tuo Morse, mutta ei soolotyyli sovi kaikkiin purplen biiseihin..miun mielestä..on tottunut kuulemaan ne ritchien soolot..uudempiin biiseihin sopii tiätty paremmin
Jesus Saves...but Koivu gets the rebound and scores
Timesby
22.05.2005 20:13:29

Tykkäsin! Tuo oli eka keikka, jonka olen nähnyt ja kokenut miltään isommalta yhtyeeltä.
Aloittivat keikan just sopivalla biisillä eli Silver Tonguella. Siinä vaiheessa tuli epätodellinen fiilis - Deep Purple soittaa livenä tuossa ihan minun edessäni.
Perfect Strangers ja Highway Star nostivat ainakin minun kohdalla fiiliksen huippuunsa eikä se fiilis laskenut sen jälkeen.
Keikan suurin pommi oli ainakin minulle Hush. Ei hitto se kyllä tuli niin puun takaa, että kun se alkoi niin ei voinut muuta kuin nauraa. Hush on todella upea biisi enkä odottanut kuulevani sitä, joten se oli mahtava juttu. Ja soittivat vikana Black Nightin. Parempaa lopetusta on hankala hakea.
Oli kyllä mahtavaa, kun yleisö veti antaumuksella - minä itse mukaanlukien - Hushin "Naa Naa":t, Black Nightin pääriffiä ja Smoke on the Wateria.

Kyllä Purplen kavereillakin näytti olevan mukavaa. Morsella oli naama koko ajan hymyssä ja Gillan toisteli "You're superb"

Oiskohan kukaan ottanut tuota keikkaa nauhurille tai vastaavalle. Onko olemassa jotain Deep Purple Bootleg sivustoja? Olisi kyllä loistavaa, jos saisi tuosta bootlegin, niin voisi fiilistellä sen mukana.
"Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään."
rakula
22.05.2005 20:44:29

Kyllähän jengiä kertyi jonkun verran myös kirka showhun. Kirka veti rokkia ja hyvin vetikin. Tais olla whitesnakea, rainbowta, steppenwolfia ja tietysti kirkan perusvedot, eli hetki lyö ja Daa-da daa-da
Eat my ass and balls
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)