Tama (Royal Star) 12.05.2005 19:45:32 | |
---|
Paiste 2002 mikä ihmeen zildjian.....? |
Nexxus 18.05.2005 12:57:58 | |
---|
Jos on varaa niin kannattanee ostaa ihan kunnon pellit. Itse päädyin Zildjiania, Sabiania, Meniliä, Ja istambul alchemya testattuani fazerin tarjouksen Sabianeista. Tarjous oli kallein, mutta mielestäni Sabianeissa oli eniten sitä mitä halusin, kauneimmat soundit, (paras ulkonäkö?). Enkä ole katunut. Hyvillä pelleillä on paljion kivempi soittaa ku huonoilla tai keskinkertaisilla. Dissintegration - Deterioration
Television slave generation
Deformation - Devastation
Electronic mind mutation |
Tama (Royal Star) 18.05.2005 14:08:31 | |
---|
Jos on varaa niin kannattanee ostaa ihan kunnon pellit. Hyvillä pelleillä on paljion kivempi soittaa ku huonoilla tai keskinkertaisilla. aivan, siksi kannattaa ostaa 2002;) mikä ihmeen zildjian.....? |
Muovinen 18.05.2005 15:41:55 | |
---|
Kyllä täältä tulee ääni Zildjianin Avediksille ja A-customeille, mutta myös Paisteen Signaturelle jos haluaa hieman "fiinimpää" soundia. Itse olen kovasi tykästynyt Signature heavy hi-hattiin (13") jolla vetää kyllä rokkia aivan laidasta laitaan ja heviin asti. Rideksi Avedis Sweet Ride 21", kuulosti nimittäin liikkeessä ainakin niin hyvälle että... Jopa paremmalle kuin tuo Staggin Jazz ride...Elä Niskamies lyö...;) Muovinen, Viitonen. |
Niskamies 18.05.2005 15:43:19 | |
---|
Kyllä täältä tulee ääni Zildjianin Avediksille ja A-customeille, mutta myös Paisteen Signaturelle jos haluaa hieman "fiinimpää" soundia. Itse olen kovasi tykästynyt Signature heavy hi-hattiin (13") jolla vetää kyllä rokkia aivan laidasta laitaan ja heviin asti. Rideksi Avedis Sweet Ride 21", kuulosti nimittäin liikkeessä ainakin niin hyvälle että... Jopa paremmalle kuin tuo Staggin Jazz ride...Elä Niskamies lyö...;) En lyö, mulla ei oo ollu jazzride setissä yli viikkoon, tällähetkellä Paiste 2000:) Toi Stagg on tällähetkellä mullan alla:) Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 18.05.2005 17:59:10 | |
---|
En lyö, mulla ei oo ollu jazzride setissä yli viikkoon, tällähetkellä Paiste 2000:) Toi Stagg on tällähetkellä mullan alla:) niin noitahan vois alkaa pikkuhiljaa hautamaan kun ei sitä routaakaan varmaan ole piiiiiiitkään aikaan ollu mainstream=painstream |
moderndrummer88 18.05.2005 19:20:36 | |
---|
perkele! sain tässä pari päivää sitten sen paisteen 2002:sen 18" med krässin testaukseen ja tais peruuntua osto sittenkin kn huomasin kuvussa olevan pari pientä halkeamaa! myyjäkään ei niitä ollut huomannut, saisin sen n.70€ niiden halkeamien takia... kannattaiskohan jättää ostamatta? onko kenelläkään tietoa kauanko tuommoset muutaman millin halkeamanalut tuhoavat pellin käyttökelvottomaksi, en hakkaa peltejäni mitenkään kovaa. mainstream=painstream |
miän vain 18.05.2005 23:15:31 | |
---|
mutta myös Paisteen Signaturelle jos haluaa hieman "fiinimpää" soundia. No kyllä. 18" Fast Crash on parhautta. onko kenelläkään tietoa kauanko tuommoset muutaman millin halkeamanalut tuhoavat pellin käyttökelvottomaksi, en hakkaa peltejäni mitenkään kovaa. Kupu värähtelee eniten, mutta niin nopeasti ettei sitä näe. Tai näin ainakin väittää The Cymbal Book. Joka tapauksessa nopeasti menee, eikä niitä sieltä keskeltä oikein voi leikata poiskaan. Tai hetkinen, lähtevätkö halkeamat keskireiästä? Silloin ennuste on parempi, poraus saattaa lopettaa halkeamisen kokonaan. Koskaan ei voi kuitenkaan olla ihan varma. Että älä maksa kovin paljoa. |
moderndrummer88 19.05.2005 09:23:07 | |
---|
No kyllä. 18" Fast Crash on parhautta.
Kupu värähtelee eniten, mutta niin nopeasti ettei sitä näe. Tai näin ainakin väittää The Cymbal Book. Joka tapauksessa nopeasti menee, eikä niitä sieltä keskeltä oikein voi leikata poiskaan. Tai hetkinen, lähtevätkö halkeamat keskireiästä? Silloin ennuste on parempi, poraus saattaa lopettaa halkeamisen kokonaan. Koskaan ei voi kuitenkaan olla ihan varma. Että älä maksa kovin paljoa. halkeamat lähtevät keskireiässä olevasta keyholesta, ne on tosiaan vain muutaman millin vasta että poraus voisi olla sitten tässä vaiheessa yksi vaihtoehto mainstream=painstream |
LaquerHead 20.05.2005 14:24:43 | |
---|
Sabianin AA tai AAX- sarja. Yleispäteviä peltejä varsinki rokin soitantaan, ja hintakin on kohtuullinen. Itse täydentäisin settiä ainakin metal X tai AAXplosion symbaaleilla. Sen minkä edestään löytää, kannattaa laittaa taskuun. |
Pacifig 20.05.2005 14:56:34 | |
---|
A-customit tai avedikset Laittaiskohan kamat myyntiin... |
Outkast 21.05.2005 11:10:50 (muokattu 21.05.2005 11:14:37) | |
---|
Kunnon räiskintään: Sabian AAX Stage Hi-hat 14" 269e SABIAN 20" HH Medium Heavy Ride 20" 299e tai SABIAN 20" AAX Stage Ride 249e SABIAN 18" AAX Stage Crash 209e ja SABIAN 19" AAX Stage Crash 220e Sabian HH 20" China n.300e Sabianien toimivuuden kuulee hyvin esim. ChadSmithin setistä, no tosin miehen crashit ovat 21" ja 22" :D Itse en ihan noin suuriin kehtaa mennä, mutta tuollaisen kattauksen itse ottaisin. AA tai AAX ihan oman mieltymyksen mukaan, jos kiinnostaa niin kannattaa Sabianin sivuilta käydä lukemassa täydentävät kuvaukset noille symbaalisarjoille. Tietysti henk.koht pitää käydä testaamassa. HandHammeredia rakastan itse siksi, koska se on lämmin ja tummasointinen sarja, mutta silti se pystyy tarjoamaan kunnon rocksoundin, aika allaround symbaaleja. Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET. |
Zildjian Avedista vaan. Toimiipahan sitten symbaalis muussakin musassa kuin rokissa, mutta toimii kyllä myös rokissa. Olipa vaikeasti sanottu. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |