Karlsson 18.05.2005 12:17:47 | |
---|
Indican basisti (kukalienee). Ei osaa soittaa ja raiskaa sitä violettia Warreansa... >:( Siis mua ei haittaa lain jos naisbasisti pelehtii kohtuu irstaasti muotoillun basson kanssa. "Rokkibändejä on liikaa" -Tellu |
Teijo K. 18.05.2005 12:50:05 | |
---|
Indican basisti (kukalienee). Ei osaa soittaa ja raiskaa sitä violettia Warreansa... >:( Paremmin se veti ainakin Lounaispuistossa kuin mie olisin osannut. Simppeleitä toimivia kuvioita tarkkaan rumpalin kanssa yhteen pelaten. Ja hyvällä soundilla vielä päällens. |
Artu Pupunuss 18.05.2005 14:17:30 (muokattu 18.05.2005 14:17:56) | |
---|
Ei kukaan tietty soittaja, mutta ylipäänsä nauhattomalla soittelu (varsinkin kun vedetään pikkuisen epävireisesti ja liu'utellaan ylös alas jatkuvalla syötöllä, mahdollisesti vielä choruksen kanssa) sekä peukkubassottelu. Inhaa ja niljakasta. |
Niskamies 18.05.2005 15:12:21 | |
---|
Ei kukaan tietty soittaja, mutta ylipäänsä nauhattomalla soittelu (varsinkin kun vedetään pikkuisen epävireisesti ja liu'utellaan ylös alas jatkuvalla syötöllä, mahdollisesti vielä choruksen kanssa) sekä peukkubassottelu. Inhaa ja niljakasta. Hui, sittenhän sun ei pidä kuunnella kumpaakaan mun sooloskabaosallistumista;) Eka on vedetty peukulla, toinen nauhattomalla ala chorus. Virallisesti semi-pro! |
toivajar16 18.05.2005 15:19:14 | |
---|
Ei kukaan tietty soittaja, mutta ylipäänsä nauhattomalla soittelu (varsinkin kun vedetään pikkuisen epävireisesti ja liu'utellaan ylös alas jatkuvalla syötöllä, mahdollisesti vielä choruksen kanssa) sekä peukkubassottelu. Inhaa ja niljakasta. Anthony Jackson sanoi jossain haastattelussa, että peukuttelu on vähän niinkuin bassonsoiton ketsuppia. Luulen, että tarkoitti kriittisessä mielessä, kun ei itse noita slappimiehiä ole. Anyway, mä tykkään ketsupista. Piristää kummasti ruokaa kuin ruokaa. Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
balzary 18.05.2005 15:20:57 | |
---|
Anthony Jackson sanoi jossain haastattelussa, että peukuttelu on vähän niinkuin bassonsoiton ketsuppia. Luulen, että tarkoitti kriittisessä mielessä, kun ei itse noita slappimiehiä ole. Anyway, mä tykkään ketsupista. Piristää kummasti ruokaa kuin ruokaa. peittää tehokkaasti maun ku maun. jos kokkaisin ite, niin varmaan tulis käytettyä aika paljon. onneksi niitä "tuotoksia" ei tartte enää syödä. Bob - not war! |
Teijo K. 18.05.2005 15:24:41 | |
---|
Anthony Jackson sanoi jossain haastattelussa, että peukuttelu on vähän niinkuin bassonsoiton ketsuppia. Luulen, että tarkoitti kriittisessä mielessä, kun ei itse noita slappimiehiä ole. Anyway, mä tykkään ketsupista. Piristää kummasti ruokaa kuin ruokaa. Ketsuppi on vieläpä terveellistä, siinä on samoja aineita kuin tomaatissa, rautaa ja vitamiineja mutta enemmän. Johinkin ruokiin mätän kepsuttia ihan simona, toisiin vain nirkosen. Hienoja analogioita! |
balzary 18.05.2005 15:27:20 | |
---|
Ketsuppi on vieläpä terveellistä, siinä on samoja aineita kuin tomaatissa, rautaa ja vitamiineja mutta enemmän. Johinkin ruokiin mätän kepsuttia ihan simona, toisiin vain nirkosen. Hienoja analogioita! arvaa-kukka varmaan käyttää ketsuppia huomattavasti enempi? Bob - not war! |
Teijo K. 18.05.2005 15:28:00 | |
---|
arvaa-kukka varmaan käyttää ketsuppia huomattavasti enempi? Syön pelkkää kepsuttia! -arvaa-kukka. |
J.Hollström 18.05.2005 15:35:46 | |
---|
Syön pelkkää kepsuttia! -arvaa-kukka. On se hurja! |
toivajar16 18.05.2005 15:35:48 | |
---|
Mikähän on bassonsoiton sinappi? Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) to Frank Zappa -- "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response -- "So, with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
absqua 18.05.2005 15:51:55 | |
---|
Mikähän on bassonsoiton sinappi? Kai se on jotain, joka on parhaimmillaan hiton väkevää, mutta yleensä aika mautonta. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
HC.Pälä 18.05.2005 15:56:04 | |
---|
Mikähän on bassonsoiton sinappi? Oisko ne efektit ? Voi olla hyvää jos vähän laittaa sitä, mutta pilaa ruuan jos liiottelee. Let the bass Kikzz. |
Teijo K. 18.05.2005 16:21:45 | |
---|
Oisko ne efektit ? Voi olla hyvää jos vähän laittaa sitä, mutta pilaa ruuan jos liiottelee. Mites kun alunperin sinappia syötiin ihan sellaisenaan. 1600-luvun ranskalaisen hovilaisen asuun kuului sinappirasia, johon aina välillä tökättiin sormi ja nuoltiin siitä sitten suihin. mmm mmm. |
HC.Pälä 18.05.2005 16:23:44 | |
---|
Mites kun alunperin sinappia syötiin ihan sellaisenaan. 1600-luvun ranskalaisen hovilaisen asuun kuului sinappirasia, johon aina välillä tökättiin sormi ja nuoltiin siitä sitten suihin. mmm mmm. Niin no toisaalta ranskalaiset syö myös etanoita.. hyi ! Let the bass Kikzz. |
Basismi 18.05.2005 16:44:09 | |
---|
Mikähän on bassonsoiton sinappi? Olisko pieru, eli tuhnuinen särö? Maistuu kyllä HK:n sinisen kanssa ja makkaraperunoissa klo5 yöllä, mutta en laittais esim kalaan. Viistous helpottaa soittamista! |
haukka_ 18.05.2005 22:18:10 | |
---|
En oo kyllä tavannut yhtään ylimielistä funk-muusikkoa. Tai onks Säm funk-muusikko? :P Kun ite kyllä oon saanu kyseenalaisen kunnian tuntea ainakin yksi. human, all too fucking human. |
Jalmus 20.05.2005 18:18:43 (muokattu 20.05.2005 18:20:08) | |
---|
Mua paremmat basistit jotka vie leivän mun suustani. Noh, onneksi niitä ei ole montaa... : Ei vaan John Patitucci. Ja Puppe Strandberg. Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
chief 20.05.2005 18:32:44 (muokattu 20.05.2005 18:33:16) | |
---|
Mua paremmat basistit jotka vie leivän mun suustani. Noh, onneksi niitä ei ole montaa... :} Ei vaan John Patitucci. Ja Puppe Strandberg. Kansa vaatii perusteluja!!! Mä oon tavallaan niin leppoisa jäbä että mua ei nyt just ärsytä mikään! "It's the ear, not the gear. " |
Kaikki ylimieliset jazz/funk-elitistirunkkarit jotka kuvittelevat osaavansa soittaa paremmin kuin kyvyt antavat myöten ja halveksuvat plekulla soittoa. Avautuminen on ihanaa. :DDDDD Oot vaan kade kun et ite osaa. "There is two kinds of music, good and bad."
-Louis Armstrong- |