Aihe: Parhaat jutut treeneissä..
1 2
Juunsku
16.04.2003 09:17:21

Yks tämän hetken armottomin juttu et aletaan soittaan armotonta bläkkiä.
Kerran kävi näin, keskellä biisiä mun nenä alko aivan perkeleesti kutiaan. Löysin sitte sopivan kohdan jossa pystyin jättään soiton vähäks aikaa muita häiritsemättä ja pääsin raapimaan nenää. Mutta kutiaminen vain voimistu ja koko biisi meni kaikilta perseeleen. Mulla ei pysynyt enään tempo, en osunu oikeille kohdille ja loppuen lopuks kaikilta meni pokka!
Cornflake
16.04.2003 09:35:54 (muokattu 16.04.2003 09:36:06)
Juunsku:
Yks tämän hetken armottomin juttu et aletaan soittaan armotonta bläkkiä.
Kerran kävi näin, keskellä biisiä mun nenä alko aivan perkeleesti kutiaan. Löysin sitte sopivan kohdan jossa pystyin jättään soiton vähäks aikaa muita häiritsemättä ja pääsin raapimaan nenää...

*Tässä kohdassa odotin että nenästä olisi purskahtanut verta tjsp, olisi sopinut tuohon bläkki-mesinkiin!
:-D*
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa!
Kitarajeesus
18.04.2003 19:16:51
Meillä oli edellisenä iltana ollu sankarihevikeikka ja lähettiin kämpille soittelemaan humppaa ja vetämään kännit.Meidän laulaja rupesi sitte kesken Towards dead endin humppaversion aivan pokkana paskantamaan ikkunasta,ja kun oli toimittanut asiansa,se pyyhki perseensä Suomen lippuun.Ensin oli hauskaa,mutta sitte ku me tajuttiin et se vitun hinaaja oli häpässy Suomen kauniin lipun niin me vähän körmyytettiin sitä.Kaikenlaista hauskaahan sitä on tullu tietysti selvinpäinki tehtyä...
Musiikki on elämä.
Moratoria
19.04.2003 19:22:49
Se selittää jotain
Minä: Hä?
Se selittää taas jotain
Minä: hä?
Se sanoo: Ota noi korvatulpat pois et kuulet jotain.
Minä: EI,ei. Kyllä minä kuulen.
Se selittä taas jotain
Minä: hä?
sitten kaikki nauroivat!
Bathory
19.04.2003 20:10:22
Meillä oli edellisenä iltana ollu sankarihevikeikka ja lähettiin kämpille soittelemaan humppaa ja vetämään kännit.Meidän laulaja rupesi sitte kesken Towards dead endin humppaversion aivan pokkana paskantamaan ikkunasta,ja kun oli toimittanut asiansa,se pyyhki perseensä Suomen lippuun.Ensin oli hauskaa,mutta sitte ku me tajuttiin et se vitun hinaaja oli häpässy Suomen kauniin lipun niin me vähän körmyytettiin sitä.Kaikenlaista hauskaahan sitä on tullu tietysti selvinpäinki tehtyä...

Toi oli vitun hauska juttu! Repesin ja nauroin varmaan minuutin putkeen!
BaariMikko
20.04.2003 04:01:53 (muokattu 20.04.2003 04:06:16)

Kerran kun soiteltiin eräässä ei-niin-hyvin äänieristetyssä tilassa, tuli eräs äijä sitten ilmoittamaan, aluksi ihan asiallisesti, että soittomme häiritsee. No tässä vaiheessa olimme kaikki vielä varsin yhteistyöhaluisia, mutta sitten alkoi kauhea monologi: "joo kattokaas kun mä kyl tiedän nää muusikkojutut et mä ymmärrän tän jutun, ite soittelin aikoinaan...ja mä oon tehny aikoinaan kaks singleekin"...ym. legendaa alkoi tulemaan ylimielisellä äänensävyllä, kauheaa pätemistä siis. Jotenkin jäi sellainen kuva siitä tyypistä, että hän kuvitteli kahden singlensä perusteella olevansa muusikkopiireissä maailman napa.

No joo. Mitäs muita...no, onhan se omalla tavallaan hauskaa, kun vedetään väsyneinä ja mopo karkailee käsistä, pianisti vaihtaa kesken kaiken humppakomppiin jne jne.

EDIT: yksi juttu tuli vielä mieleen: syksyllä soitin yhdessä musiikkiteatteriprojektissa, ja tässä projektissa tarvittiin myös pitch shifteriä, jolla tuplattiin vokaalit paria oktaavia alempaa kauhuefektin aikaansaamiseksi. No, kukaan ei sitten muistanut ottaa efektiä pois päältä. "Help" kuulosti aika vinksahtaneelta, kun laulu tuli helvetin matalalta.
I'll follow the sun...
Jabbe
20.04.2003 16:31:37
Joo. Kerran sattu treeneissä yks tosi hauska juttu. Hitto että nauratti...
Anteeksi että olen tyhmä. En minä sille mitään voi.
Pallisti
21.04.2003 10:35:57
Joo, kun meidän orkesterin pojilla on tapana kusta aina johonkin limupulloon tms. ja sitten meidän rumpali jemmailee niitä aina johonkin.. Eli, kerran kun tykitettiin pahamaineista nu-metallia pienessä baunsissa, niin yhtäkkiä treeniksellä sijaitsevan kaapin ovi aukesi ja sieltä kolahti 1,5 litraa kusta keskelle reenistä.

Ja sitten semmonen toinen juttu, joka ei välttämättä kuulosta ulkopuolisista yhtään kivalta, mutta kuiteski.. Treeniksellämme kiipeli hämähäkki ja kun laulajamme havaitsi tämän, hän sekosi ihan kybällä. Laulajamme huuteli tällaisia lauseita samalla kalsareita korviin vetäen ja pomppien ja kiipeillen ympäri seiniä "HÄMÄHÄKKIMIES TULEE" AAARGGHH!! SE SYÖ MUT" TAPPAKAA KAIKKI TAPIIRIKUOLIHÄMPPIKSET" "UGHHH". Sitten laulajamme katosi. Hetkenkuluttua hän ilmestyi takasin treeniksellemme imuri kainalossa huutaen "IMURIMIES TULEE SUOJAUTUKAA" "MÄ IMUROIN SUT KUOLIAAKS PASKA HOMO HÄMPPIS" "KANNU ASTU SEN PÄÄLLE SAATANA VITTU". Siinä oli sitten vähän ihmettelemistä
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Kjukka
21.04.2003 10:54:12

Treeniksellämme kiipeli hämähäkki ja kun laulajamme havaitsi tämän, hän sekosi ihan kybällä. Laulajamme huuteli tällaisia lauseita samalla kalsareita korviin vetäen ja pomppien ja kiipeillen ympäri seiniä "HÄMÄHÄKKIMIES TULEE" AAARGGHH!! SE SYÖ MUT" TAPPAKAA KAIKKI TAPIIRIKUOLIHÄMPPIKSET" "UGHHH". Sitten laulajamme katosi. Hetkenkuluttua hän ilmestyi takasin treeniksellemme imuri kainalossa huutaen "IMURIMIES TULEE SUOJAUTUKAA" "MÄ IMUROIN SUT KUOLIAAKS PASKA HOMO HÄMPPIS" "KANNU ASTU SEN PÄÄLLE SAATANA VITTU". Siinä oli sitten vähän ihmettelemistä

Hoho. Tämä sai jo hymähtämään :>

-juki
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
Numbie
21.04.2003 15:18:45

Juuh, humppakomppi hyppää aina jostain nurkan takaa sekoittamaan muuten oikein mennyttä biisiä meilläkin...

Ja basistin kanssa on jostain syystä käsittämättömän huvittavaa soitella kaikkia klassikkobiisejä (Cocaine, Planet Caravan) kun muut virittää tms.

Muissa herättää inhontunteita erityisesti se, kun aletaan vetämään Pearl Jamin Tremor Christ-biisin riffiä (Tök-tök-tök-tök-tök-tök) aina kun mahdollista, ja sekös vasta hauskaa onkin... ;)
http://www.lunatia.tk
Tb
22.04.2003 14:46:39
meidän reeneissä ei käy ikinä mitään hassua, kaikki on aina a) just heränneitä -> pirun kiukkusia tai b) krapulassa just heränneitä -> helevetin kiukkusia

että näin..
mene siitä missä aita on matalin (tai jos haasteet pelottaa, niin siitä, missä aidassa on aukko)
ExE
23.04.2003 10:11:22
Entisessä bändissä soittaessa kävi tällanen juttu:
Oli sovittu et treenit pidetään. Soittelin sitten bändin laulajalle(nykyisen bändin kitaristi-laulaja):
minä: ootkos tulossa treeneihin?
hän: en mä kun... ...meil on tehty pitsaa.
minä: no millon se on valmista?
hän: no ihan kohta.
minä: no syö se ja tuu treeneihin.
hän: en mä tuu ku meil on pitsaa.
...

Ja eihän tätä kukaan ymmärtrnyt hauskaksi, mutta meillä siitä on kehittynyt sellanen insidejuttu...
he he he he he he he

tää taitaa olla sitä pitsa-kakka huumoria ? ;)
Hullu paljon työtä tekee, viisas soittaa bassoa.
ten
23.04.2003 11:41:44
Entisessä bändissä soittaessa kävi tällanen juttu:
Oli sovittu et treenit pidetään. Soittelin sitten bändin laulajalle(nykyisen bändin kitaristi-laulaja):
minä: ootkos tulossa treeneihin?
hän: en mä kun... ...meil on tehty pitsaa.
minä: no millon se on valmista?
hän: no ihan kohta.
minä: no syö se ja tuu treeneihin.
hän: en mä tuu ku meil on pitsaa.
...

Ja eihän tätä kukaan ymmärtrnyt hauskaksi, mutta meillä siitä on kehittynyt sellanen insidejuttu...
he he he he he he he

Just meinasin sanoa, että kuulostaa ihan yheltä kaverilta, kunnes tajusin, että mehän puhutaan samasta kaverista!!! Ehhh. Voi voi kyllä maailma (muusikoiden.net) on pieni!

Ehkä yks hauskimmista on se, että meijän rumpali näyttää toisinaan ihan Max Weinbergiltä (Conan O'Brian housebändin rumpali), kun se soittaa. On siinä naurussa pitelemistä, kun käveri hytkyy ja heiluu siinä tuolillaan.
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
-J
23.04.2003 17:41:04
Erään projektin vaiherikkaasta treenihistoriasta muistuu mieleen eräätkin treenit, jolloin jätkien kans soitettiin jotain ihan perus rocknrollia. Yhtäkkiä kämpän ovi aukeaa ja tupaan lennähtää hirveessä soosissa oleva vanha ukko ja rupeaa siinä keskellä treeniksen lattiaa joraamaan ihan hulluna. Eka teki mieli vetää se ukko naulapyssyllä seinään, mut hetken tutkailtuani tapausta rupesi vain naurattamaan. Biisin loputtua äijä sai lähteä pihalle suorittamaan performanssiaan ;)
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)