Blue Moon 05.05.2005 14:35:00 | |
---|
Yhden miehen rockabilly"bändi", legendaarinen Hasil Adkins siirtyi ajasta ikuisuuteen 26. huhtikuuta 67:n vuoden iässä. - She put a mad dog on my trail - |
rumpujänö 16.05.2005 18:46:27 | |
---|
Pari biisiä olen tyypiltä kuullut, melko omintakeinen tyyppi. Myös tietenkin The Crampsin versio Adkinsin "She Said" kappaleesta on huippu. |
Blue Moon 17.05.2005 22:54:31 (muokattu 18.05.2005 00:56:41) | |
---|
|
Leppääpä rauhassa miunkii puolestain. Ensimmäisen kerran kuulin nimesi n. kolme viikkoa sitten ja nyt olen kuullut ”What the hell was I thinking” –nimisen levysi; olen siis jo vanha fani... Kovin on persoonallista meininkiä ja kyllä minä nautin tämmöisestä ei välttämättä mahdottoman suorituskeskeisestä/muuten urheilusuoritustyyppisestä musiikista. Mutta kyynisessä mielessäni kaivertaa semmoinen kysymys, että kuuntelisinkohan tätä jos ei levyn julkaisija sattuisi olemaan Fat Possum. Oli miten oli, niin tämä kuten monet muutkin Possumin julkaisut valavat uskoa tämmöiseen kotitarvesoittajaankin: Kyllä musiikkia voi tehdä vaikkei kaikki sweepit ja bendit ja tappingit ihan täydellisesti sujuiskaan. |
Blue Moon 15.08.2006 20:55:40 | |
---|
- Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin |