moikki 18.05.2005 13:52:49 (muokattu 18.05.2005 13:53:43) | |
---|
Elikkäs kokeilin kaupassa tollasta ibanezia http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/page/S470DXQM_CN_a_e.html Tuntui käteen hyvälle ja muutenkin alkoi kyseinen kitara kiinostaa niin olisko täällä kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta? Miten toi talla pitää vireen ymv. Edit: Ja hinta jolla kitaran saisin näyttäs olevan saksan kaupoissa suunilleen sama. Rock like FUCK! |
JLM 19.05.2005 14:47:59 | |
---|
Elikkäs kokeilin kaupassa tollasta ibanezia http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/page/S470DXQM_CN_a_e.html Tuntui käteen hyvälle ja muutenkin alkoi kyseinen kitara kiinostaa niin olisko täällä kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta? Miten toi talla pitää vireen ymv. Edit: Ja hinta jolla kitaran saisin näyttäs olevan saksan kaupoissa suunilleen sama. Talla pitää vireensä käsittääkseni ihan mallikkaasti. Mitään muuta en valitettavasti osaa sanoa. Kaupassa olen kopeloinut tuollaista itsekin pariin kertaan. Kaulan viimeistely ei ollut ihan niin ihana kuin kalliimmissa Ibanezeissa. |
Makelele 19.05.2005 15:22:35 | |
---|
Olen kuullut sen tallasta pelkästään hyvää. Itse omistan Ibanez S540ltd:n ja se on ainakin erittäin hyvä kitara. Rungon muoto on mielestäni erittäin mukava. |
moikki 19.05.2005 17:41:54 | |
---|
Olen kuullut sen tallasta pelkästään hyvää. Itse omistan Ibanez S540ltd:n ja se on ainakin erittäin hyvä kitara. Rungon muoto on mielestäni erittäin mukava. Minäkin tykäistyn tuon ibanezin ulkomuotoon kun rg ei oikein miellytä silmää. Eli tommonen tulee sit hankinta listalle jos kerran se talla toimii. Kun tuntu muuten käteen niin prkleen hyvälle :) Rock like FUCK! |
Risk 19.05.2005 17:46:08 | |
---|
|
Eemil 19.05.2005 17:49:35 (muokattu 19.05.2005 17:53:08) | |
---|
Nuo uudet ässät valmistetaan kaikki Koreassa. Mä suosittelen että etsit käsiisi jostain käytetyn Japanialaisen ässän, laatu on kosolti parempaa. Esim jos S570wnsol sattuisi jollain olemaan jopa dimarzion humppareilla niin kannattaa olla kiinnostunut jos sen saisi ostettua...Oho, mullahan on muuten sellainen ja olen miettinyt sen myymistä... Tarkennetaan vielä: Talla on vaihdettu Lo-pro edgeen, tallahumppari on Tone Zone ja kaulassa Air norton. Potikat ja mikkikytkin on vaihdettu parempiin. "Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä?" -Jaristoteles
K100 #2
Ärlä #018 |
ZipPro 20.05.2005 15:20:20 (muokattu 20.05.2005 15:27:36) | |
---|
Mitä mieltä olette tuon koreassa valmistetun s470 mikeistä? Kannattaako vaihtaa tallamikki johonkin EMG, Duncan, Dimarzio yms.. Kitara pitää itsellä vireen erittäin hyvin ja on todella mukava soittaa seisaaltaan. Onhan tossa ihan sairaan hieno muotoilu bodyssä Nuo harmony centralin arviot tuntuu olevan aina vähän yläkanttiin. ...Hä? |
Mitä mieltä olette tuon koreassa valmistetun s470 mikeistä? Kannattaako vaihtaa tallamikki johonkin EMG, Duncan, Dimarzio yms.. Kyllähän ne ovat OK mikit, mutta päivittäessä kannattaisi tallaan miettiä DiMarzion ToneZonea tai PAF Prota. Olen kokeilut S-sarjan kitaroita noilla mikeillä, ja erottelevuus oli huippuluokkaa. |
Eemil 20.05.2005 16:40:03 | |
---|
"Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä?" -Jaristoteles
K100 #2
Ärlä #018 |