Se on Come hell and high water =) eikä kyllä siinäkään muistaakseni kiinaa ole... Tuota Live at the Olympicia tai mikä lieneekään en oo kyllä kuullu, onko niillä ees sen nimistä levyä?? =) No sehän se. Ei vain tullut sitä oikeaa nimeä mieleen vaikka kuinka muistelin ja vaikka näin kyseisen videon ihan vasta. Se livelevy oli muistaakseni juurikin Live at the Olympic, täytynee tarkastaa huomenissa jahka porukat palaavat mökiltä ja tuovat levyn mukanaan, se kun piti jättää sinne isille kuunneltavaksi. Itse levystä: saattaapi olla KÖHKÖHbootlegKKÖH, vittu kun yskittää... Hyvä levy se on, olisi murakkaa lähteä katsomaan bändiä Helsinkiin kesällä mutta täytyi valita joko Opeth & Tuska tai Deep Purple.. --
Tuskin. Meinl itse nimittäin rankkaa nuo Classics-sarjan pellit professional range -osastoon, kun taas 802:t ovat halpiksia. Meinlit vaan ovat yksinkertaisesti halvempia kuin Paisteet. Jenkeissä Paiste taitaa olla kallein merkki. Ah, ok. Kuten sanoin, en Meinliä tunne, joten olen jäävi arvostelemaan niitä. Perse vain kutisi siihen malliin, että... haha. Huumori on vakava asia. |
Hyvä levy se on, olisi murakkaa lähteä katsomaan bändiä Helsinkiin kesällä mutta täytyi valita joko Opeth & Tuska tai Deep Purple.. Niin, voisihan sitä mennä katsomaan jos olis mahkuja, mutta ei tuossa Purplessa enää ole Ritchien ja Lordin lähdön jälkeen juuri mitään muuta näkemistä kuin Paice eikä sekään enää ole entisaikojen vireessä, soittaa vanhatkin kipaleet ihan suoralla peruskompilla ainakin tuolla Come hell and high waterilla... Gillanikaan ei muista sanoja ja uus musa on roskaa. Mieluummin menisin kattomaan Blackmore's Nightia Turkuun ens kuun muistaakseni viimonen päivä, mutta eipä siihenkään taida olla varaa kun pitäis säästää uuteen rumpusettiin =) Sitäpaitti taitaa olla jo ajat sitten loppuunmyyty tuo keikka, ainakin aiemmat on aina myyty loppuun parissa päivässä... I rule... |