Fadead 19.05.2005 19:47:57 | |
---|
Ihan typerää hommaa. Kyllä minä soitan musaliikkeessä ihan mitä haluan. Perkele jos joku tulee valittamaan niin en sitten osta mitään. Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
bodomreaper 19.05.2005 19:52:08 | |
---|
Ihan typerää hommaa. Kyllä minä soitan musaliikkeessä ihan mitä haluan. Perkele jos joku tulee valittamaan niin en sitten osta mitään. Olen samaa mieltä.On se outoa jos ei saa/kannata soittaa joitaki kappaleita musaliikkeissä. HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
Jormaz 19.05.2005 19:54:25 | |
---|
Kyllä te vielä ymmärrätte ;) In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Miikathebest 19.05.2005 19:56:11 (muokattu 19.05.2005 19:57:20) | |
---|
Ei saa soittaa mitään "biisejä". Pitää soittaa jotain omaa jumitusta. En minä mihinkään soitinkauppoihin ainakaan mene mitään biisejä esittämään. Tärkeämpää on kokeilla toimiiko kitara tai muu vempele. |
Jormaz 19.05.2005 19:57:36 | |
---|
Ei saa soittaa mitään "biisejä". Voi olla että musakaupan sedälle tulee vaivautunut olo kun "se on vaan taas tullu jammailemaan ittekseen". In Goth We Trust! The 666 Club #4
mzg 19.05.2005 20:01:10 | |
---|
"Joka tavataan soittamasta Eruptionia vaatteet päällä ammutaan siihen paikkaan" Ilman vaatteita tuota saa siis soittaa, tai ei ainakaan joudu ammutuksi? mahtavaa... |
thrashman 19.05.2005 20:05:13 | |
---|
En minä mihinkään soitinkauppoihin ainakaan mene mitään biisejä esittämään. Tärkeämpää on kokeilla toimiiko kitara tai muu vempele. Näin se on. On se hassua katsoa jotain cob-teiniä joka on himassa harjoitellut hirveän repertuaarin kipaleita nähtävästi juuri näitä soitinliike "keikkoja" varten. helppopalanakkikakkua |
Ed_Guy 19.05.2005 20:55:16 (muokattu 19.05.2005 21:12:27) | |
---|
Mie soitankin yleensä kitaraa testatessa vain muutaman soinnun tai pienen improvisoidun melodia pätkän. Muutaman kerran olen syyllistynyt soittamaan Skid rown 18 & alifen introa. Kuuluuko se kiellettyihin biiseihin? Edit: Vistu etä kirjiottaminen ov vaikreeta. "I can play everything."
-Yngwie Malmsteen |
kanka 19.05.2005 22:33:58 (muokattu 19.05.2005 22:34:27) | |
---|
Pienempänä poikana menin levytukkuun kokeilemaan Jemiä, ja väänsin ERITTÄIN epävireisesti for the love of godin alkua..:) Valitse minkä värisen Muusikoiden.netin haluat. |
moottorisaha 20.05.2005 03:46:54 (muokattu 20.05.2005 03:52:22) | |
---|
Koko Metallican tuotanto? Olen 100% varma että jos menen vetämään Fixxxerin tai The House That Jack Builtin riffiä Musamaailmaan, niin kukaan myyjistä ei edes tiedä että kyseessä on Metallican riffi. Tietysti niilläkin on ne klisheiset... Itse olen kyllä soitellut välillä musaliikkeissä jotain harvinaisempia, esim. väliosien Metallica-riffejä, mitä harvoin kyllä kuulee kenenkään soittamana. Ei uskoisi että ne häiritsevät ketään. Ja loppujenlopuksi, jos kaverit haluavat myydä tavaraa pois, niin onko heillä varaa tulla valittamaan potentiaalisten asiakkaiden musiikkitottumuksista? Jos minulle tullaan vittuilemaan siitä että soitan Metallicaa (jota tykkään soittaa), niin voin kyllä ilomielen viedä rahani muihin liikkeisiin. Ei ole paljoa kiinnostusta ruveta asioimaan tyyppien kanssa, jotka rupevat itkemään siitä että heidän kaupassa soi hetken aikaa riffi jota he ovat kuulleet muutaman kerran aieminkin. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
baron 20.05.2005 04:13:41 | |
---|
Ja loppujenlopuksi, jos kaverit haluavat myydä tavaraa pois, niin onko heillä varaa tulla valittamaan potentiaalisten asiakkaiden musiikkitottumuksista? . Just niin! Jos mä haluan ostaa Steinway flyygelin soittaakseni sillä "Smoke on the wateria", niin mitä pirua se lafkan palkollisille kuuluu. |
Migo 20.05.2005 10:09:12 | |
---|
Koko Metallican tuotanto? Olen 100% varma että jos menen vetämään Fixxxerin tai The House That Jack Builtin riffiä Musamaailmaan, niin kukaan myyjistä ei edes tiedä että kyseessä on Metallican riffi. Tietysti niilläkin on ne klisheiset... Itse olen kyllä soitellut välillä musaliikkeissä jotain harvinaisempia, esim. väliosien Metallica-riffejä, mitä harvoin kyllä kuulee kenenkään soittamana. Ei uskoisi että ne häiritsevät ketään. Ja loppujenlopuksi, jos kaverit haluavat myydä tavaraa pois, niin onko heillä varaa tulla valittamaan potentiaalisten asiakkaiden musiikkitottumuksista? Jos minulle tullaan vittuilemaan siitä että soitan Metallicaa (jota tykkään soittaa), niin voin kyllä ilomielen viedä rahani muihin liikkeisiin. Ei ole paljoa kiinnostusta ruveta asioimaan tyyppien kanssa, jotka rupevat itkemään siitä että heidän kaupassa soi hetken aikaa riffi jota he ovat kuulleet muutaman kerran aieminkin. Aivan samaa mieltä. En ala ottamaan stressiä siitä mitä saan soittaa ja mitä en. Aivan älytöntä. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Jormaz 20.05.2005 10:23:50 | |
---|
Aivan samaa mieltä. En ala ottamaan stressiä siitä mitä saan soittaa ja mitä en. Aivan älytöntä. Tässä onkin kyse toisten huomioimisesta. En mä Stockan hississäkään pierase, ainakaan tahallani :) In Goth We Trust! The 666 Club #4
baron 20.05.2005 10:50:37 | |
---|
Tässä onkin kyse toisten huomioimisesta. En mä Stockan hississäkään pierase, ainakaan tahallani :) No paras sitten ottaa mut huomioon ja soittaa Paranoidia ja Smoke on the wateria! Vai kuka piti ottaa huomioon? |
Jormaz 20.05.2005 11:07:06 | |
---|
Vai kuka piti ottaa huomioon? Musakaupan elämään kyllästynyt setä. Ettei se lähde sillan kautta himaan liian monen smouk on the waterin jälkeen :) Kerran olin kaverin kanssa jossain liikkeessa ja ihan vittuillakseni soitin todella epävireisesti jotain kiellettyä helmeä, en vaan muista mikä se oli. Hauskaa oli, musakaupan sedällä ei varmaan. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Ei uskoisi että ne häiritsevät ketään.
Kyllä häiritsee tuollaiset selvästi "kielletyt biisit", eivät toki jotkut vähemmän tunnetut riffit. Jos kauppias itse sattuu olemaan niin uuno, että antaa liikkeessään soitella kaikki Metallicat ja muut kliseet läpi, niin varmasti ainakin osa asiakkaista vaihtaa maisemaa. Tietyissä musakaupoissa näköjään tuommoinenkin sallitaan, vittumaista on sillon käydä oikeasti asioimassa kun jotkut vääntävät päivästä toiseen huvikseen jotain Paranoidia, Smoke On The Wateria, Smells Like Teen Spiritiä, Metallicaa ym. Eri asia sitten on, jos liikkeessä ei samaan aikaan ole muita asiakkaita. Kyllä ihan yleisen ASIAKKAIDEN viihtyvyyden vuoksi saisi jokaisessa musaliikkeessä olla lista biiseistä, joita ei toivota vedettävän. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Kampela77 20.05.2005 16:18:04 | |
---|
Eri asia sitten on, jos liikkeessä ei samaan aikaan ole muita asiakkaita. Kyllä ihan yleisen ASIAKKAIDEN viihtyvyyden vuoksi saisi jokaisessa musaliikkeessä olla lista biiseistä, joita ei toivota vedettävän. Taitaa ihmisillä olla asiat aika hyvin, jos tuommoisesta asiasta pitää tehdä ongelma. |
Little Wing 20.05.2005 16:42:39 | |
---|
En tiedä onko totta vai legendaa, mutta jossain suomalaisessa musiikkiliikkeen ikkunassa on lukenu, että kitaristit huom. Smoke on the waterin ja Metallican soittaminen kielletty tiloissamme. Eikös toi kaikki oo lähtöisin jostain Wayne's World leffasta...? |
Migo 20.05.2005 16:58:25 | |
---|
Eikös toi kaikki oo lähtöisin jostain Wayne's World leffasta...? Voipi muuten ollakkin.. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Sahtimies666 20.05.2005 17:01:45 | |
---|
miks metallicaa ei voi soittaa esim. ekalta tai toiselta levyltä olevia piisejä? Mix mä en voi soittaa niiq smoke on the wateria? ;) "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |