karhuot 18.05.2005 22:58:16 | |
---|
Itselläni on tieto, että Y. Malmsteenin uusi levy ilmestyy nyt toukokuussa. Siispä voisiko joku tietävämpi kertoa tarkan ajankohdan milloin levy ilmestyy? |
Black Star 18.05.2005 23:03:15 | |
---|
Itselläni on tieto, että Y. Malmsteenin uusi levy ilmestyy nyt toukokuussa. Siispä voisiko joku tietävämpi kertoa tarkan ajankohdan milloin levy ilmestyy? Eipä ole tietoa edes julkaisijasta. japseissa ilmestyi helmikuussa ja itselläni on juuri tuo japsi-versio Täällä olisi samasta aiheesta http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=85341 Dimebag Darrell in memoriam.
"I shake my fists at skies above! Pastilli? |
THE RIPPER 19.05.2005 09:56:13 | |
---|
ynkän paskin levy ikinä, ainoata hyvää tossa levyllä oli ne klassiset osuudet. mut huonoin veto ynkältä tähän mennessä svidulla päähän! |
Black Star 19.05.2005 15:35:24 | |
---|
ynkän paskin levy ikinä, ainoata hyvää tossa levyllä oli ne klassiset osuudet. mut huonoin veto ynkältä tähän mennessä Mielipiteensä kullakin. Mielestäni voittaa kyllä tekemällä tehdyt Alchemy- ja War to End All Wars-levyt sekä Attackin Dimebag Darrell in memoriam.
"I shake my fists at skies above! Pastilli? |
l@ho 19.05.2005 17:25:51 | |
---|
Ynkän levyjen kansiteksteillä voi pyyhkiä perseen jos sattuu olemaan wc-paperi lopussa.. muuhun niitä ei tarvitse Talopalosanotaunopalokuntaunopalontalopalo |
Henkka Hevimies 19.05.2005 17:44:14 | |
---|
Ynkän levyjen kansiteksteillä voi pyyhkiä perseen jos sattuu olemaan wc-paperi lopussa.. muuhun niitä ei tarvitse Jep THRASH TILL' DEATH! |
Ynkän levyjen kansiteksteillä voi pyyhkiä perseen jos sattuu olemaan wc-paperi lopussa.. muuhun niitä ei tarvitse ÄÄ VITTU YNKKÄ ON PASKA! Mie en tykkää yhtään, vittu sotketaapas tämä topic täyteen typeriä kommentteja, että ynkkäpä onkin paska! Ja hoccus vitun poccus niin topic on lukossa ennen kukaan asiaan perehtynyt tai ynkästä diggaava "olento" ehtii sanoa, "mums-mummon-mums-mustikka-mussun-mussun." Vitun ääliöt. |
moottorisaha 20.05.2005 02:09:25 (muokattu 20.05.2005 02:11:56) | |
---|
Hoh, ne uuden albumin klipit kyllä kuulostivat ainakin aivan hirveältä paskalta. Muuten olen itse sitä mieltä että vaikka sen tyylinen musiikki ei minulle kolahdakkaan, niin ihan hyvällä tatsilla se Ynkkä sitä kitaraa veivaa. Ja vielä lisäksi hänellä on poikkeuksellisen omaperäinen tyyli. En kyllä tosin ole kuullut muuta kuin pari biisiä + "opetusvideon" tavarat häneltä. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Closure 20.05.2005 02:16:06 | |
---|
Hoh, ne uuden albumin klipit kyllä kuulostivat ainakin aivan hirveältä paskalta. Muuten olen itse sitä mieltä että vaikka sen tyylinen musiikki ei minulle kolahdakkaan, niin ihan hyvällä tatsilla se Ynkkä sitä kitaraa veivaa. Ja vielä lisäksi hänellä on poikkeuksellisen omaperäinen tyyli. En kyllä tosin ole kuullut muuta kuin pari biisiä + "opetusvideon" tavarat häneltä. Mistäs noita klippejä löytyy? Itse sanon sen verran, että joskus aikoinaan ynkkää olen kuunnellut, muttei se koskaan ole sen kummemmin kolahtanut. Herralta puuttuu "se jokin" vähemmän tilua enemmän meininkiä. Toinen tykkää, toinen ei. |
moottorisaha 20.05.2005 02:22:03 (muokattu 20.05.2005 02:22:41) | |
---|
Mistäs noita klippejä löytyy? Itse sanon sen verran, että joskus aikoinaan ynkkää olen kuunnellut, muttei se koskaan ole sen kummemmin kolahtanut. Herralta puuttuu "se jokin" vähemmän tilua enemmän meininkiä. Toinen tykkää, toinen ei. "5 kappaletta minuutin pitusia clippejä Ynkän uudelta albumilta: http://www.melodicrock.com/minibytes.html " Tuolta aiemmasta Yngwie-ketjusta tuon löysin, mutta eipä näytä toimivan enää. Ei noissa kyllä ollut oikeasti mitään kuulemisen arvoista. ;) EDIT: Ai nyt se taas toimiikin. :D "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Jack D 20.05.2005 23:49:37 | |
---|
ynkkä tietää ihan v..tusti teoriaa ja muutakin shittiä mut se ei osaa soveltaa sitä ku sillä samalla tavalla. ois hienoo jos se ny keksis joskus jotain uutta eikä aina niitä samoja v..tun fillejä mitä se on käyttäny jo 80-luvun alusta. Jesus did it for the chicks. |