Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua (pelottaa) et sulla on heittää omakuvaan eri kitara joka päivälle...;o)... Niin, joo kade... Vuosien painolastia.. :) Ja kun oon täällä maaseudun rauhassa niin ei oo tullu baarejakaan kannatettua niin hirveesti.. Noissa on yleensä sellanen vika noissa mun kitaroissa ettei ne oo ihan sitä "collector´s gradee" eli eivät sijoittaja/keräilijöille kelpaa, vaikka muuten melkosen namuja ovat, kyllä.. Ja noista Artisteista erityisesti sen verran, että ovatpa sellaselta hankinta-ajankohdalta että olivat niitä "ylipainosia japseja" eli tuolta 80-luvun lopulta-90-luvun alkupuolelta melkein kaikki, jolloin maksoivat suurinpiirtein tuommosta 3-400 euron luokkaa.. nyt saa jo latoo tuommosestakin semmosta 1000-1400 euroa..ehkä jo enemmänkin. Sähköthän tahtoo noissa olla "modattuja" kun kaikki ei ymmärtäny tuon aktiivi-etuasteen ja EQ:n hyötyjä. Asiaan taas: Ehdottomasti tulee nuo San Dimasit ja Valley Artit kanssa ottaa huomioon, tuon mun aikasemman listan lisäks, samoin Paul Hamerin tuotteet. |