Kävin tänäänkin musiikki kullaksella ja se ukko tyrkytti dw:n 5000 tuplia... ovat kuulemma niin super tosi hyvät ja cobrat aivan surkeat... että semmosta... Kuulemma kaikki kovat rumpalit käyttää niitä dw:n pedaaleja... mut tuo on aivan mielipide kysymys, mistä tykkää ja mistä ei..... Amilla sattuu ittellä olemaan ne dw 5002:set, siksi se niitä tyrkyttää kaikille. Ne on sen mielestä parhaat. Ja todennäköisesti ostan semmoisset itekin kun vain olis varaa... Edit: Typo Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
Tama (Royal Star) 19.05.2005 21:00:04 | |
---|
Kuulemma kaikki kovat rumpalit käyttää niitä dw:n pedaaleja... mut tuo on aivan mielipide kysymys, mistä tykkää ja mistä ei..... miks sit larssi, portnoy, jordison, silveria yms.... soittaa cobrilla:D? mikä ihmeen zildjian.....? |
savopie 19.05.2005 21:45:31 | |
---|
miks sit larssi, portnoy, jordison, silveria yms.... soittaa cobrilla:D? JOrdison vaihto koprat eliminaattoreihin :D Ja pitää puolustella omaa dw5000, joka on dw9000 ja axiksen jälkeen paras! (oma mielipide) Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
Kosminen 19.05.2005 23:09:32 | |
---|
miks sit larssi, portnoy, jordison, silveria yms.... soittaa cobrilla:D? No voihan tuohon liittyä vähän sellainenkin, että kaikilla ei ole tarvetta olla sellaisia kamarunkkareita, että heti vaihtaa kun jostain löytyy millin parempi pedaali vaikka se oiski satasen kalliimpi. Mä ainakin tiedän, että Cobra ei tuu millään tavalla olemaan mun kehittymisen esteenä. Se on riittävän hyvä siihen, etten voi syyttää pedaalia jos soitto ei suju, vaikka jossain olisikin olemassa parempi pedaali. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
KoRn88. 19.05.2005 23:15:37 | |
---|
No voihan tuohon liittyä vähän sellainenkin, että kaikilla ei ole tarvetta olla sellaisia kamarunkkareita, että heti vaihtaa kun jostain löytyy millin parempi pedaali vaikka se oiski satasen kalliimpi. Mä ainakin tiedän, että Cobra ei tuu millään tavalla olemaan mun kehittymisen esteenä. Se on riittävän hyvä siihen, etten voi syyttää pedaalia jos soitto ei suju, vaikka jossain olisikin olemassa parempi pedaali. Erittäin hyvin sanottu, juuri samaa mieltä. + |
basic88 20.05.2005 11:37:12 | |
---|
No voihan tuohon liittyä vähän sellainenkin, että kaikilla ei ole tarvetta olla sellaisia kamarunkkareita, että heti vaihtaa kun jostain löytyy millin parempi pedaali vaikka se oiski satasen kalliimpi. Mä ainakin tiedän, että Cobra ei tuu millään tavalla olemaan mun kehittymisen esteenä. Se on riittävän hyvä siihen, etten voi syyttää pedaalia jos soitto ei suju, vaikka jossain olisikin olemassa parempi pedaali. Just näin!! :) Ei sillä juuri mitää merkitystä oo onko sulla jotku IC:T vai DW:t... sit alkaa tietty oleen jotain eroja jos jotku axisit laittaa...:D tai toinen ääripää millenium, sen virheen minäkin menin aikoinaan tekemään.... :( :D Kaikki menee päin vittua paitsi mulkku...... |
Lapaluu 20.05.2005 12:49:46 | |
---|
Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) |
toba 21.05.2005 23:10:47 | |
---|
ite omistan Rolling Glidet. en tiiä mikä niissä on nyt mutta ne on jotenki lörpöt, ja jalat väsyy siks hemmetin nopeesti niillä soitettaessa,ku ei saa kunnon tatsia. Ku oon soittanu kaverin Powereilla ja toisen Rollingeilla ni kummatki on ollu jämäkämmät ja kimmonnu paremmin. en sit tiiä mikä noita vaivaa, kelasin kyllä viedä levytukkuun säädettäväks. |
lkx 22.05.2005 01:10:16 | |
---|
ite omistan Rolling Glidet. en tiiä mikä niissä on nyt mutta ne on jotenki lörpöt, ja jalat väsyy... Pistä jouset kireemmälle. There is no spoon... |
toba 22.05.2005 17:11:14 | |
---|
Pistä jouset kireemmälle. oon koittanu noita säätöjuttuja mut en oikee oo saanu muutosta aikaa, se ei hyödytä mitään että rullaan ne pyöreät tapit ylös tai alas siitä jousen juuresta. |
hybrid 22.05.2005 20:58:31 | |
---|
oon koittanu noita säätöjuttuja mut en oikee oo saanu muutosta aikaa, se ei hyödytä mitään että rullaan ne pyöreät tapit ylös tai alas siitä jousen juuresta. Nyt ei ymmärrä, kyllä sen eron aivan varmasti huomaa, pitäisi ainakin. Ehkä ne jouset on kuluneet loppuun tai jotai? (voiko ne edes kulua?) |
KoRn88. 22.05.2005 22:41:15 | |
---|
eikös Cobriin ole olemassa niitä jotain heavyjousia vai mitä lie. Kannattaisi varmaan niitä kokeilla jos kerta löysältä tuntuu. |
Terok 23.05.2005 09:53:23 (muokattu 23.05.2005 09:53:35) | |
---|
eikös Cobriin ole olemassa niitä jotain heavyjousia vai mitä lie. Kannattaisi varmaan niitä kokeilla jos kerta löysältä tuntuu. On, itsellä auttoi soittoa huomattavasti niihin vaihto, varsinkin hitaammilla tempoilla tuntui löysillä jousilla joutuvan käyttämään aivan liika lihasvoimaa koko jaloilla ja muutenkin soitto oli aika taiteilua.. Nyt kun vielä vaihdoin mustiin kuminuijiin niin on mukavan jämäkkä tatsi. |
miscage 23.05.2005 11:08:48 | |
---|
On, itsellä auttoi soittoa huomattavasti niihin vaihto, varsinkin hitaammilla tempoilla tuntui löysillä jousilla joutuvan käyttämään aivan liika lihasvoimaa koko jaloilla ja muutenkin soitto oli aika taiteilua.. Nyt kun vielä vaihdoin mustiin kuminuijiin niin on mukavan jämäkkä tatsi. HItto, mulla on kans juuri samanlaisia ongelmia tuon Cobran (rolling glide) tatsin kanssa. Pitää varmaan hoidella hevijousi himaan, paljonkos semmoset kustantaa? - Onx Mamba hyvä?
- No on se nyt ihan kohtalainen. |
eleeton 23.05.2005 11:39:41 | |
---|
Ite tykkään DW:n pedaaleista juuri siksi että niissä on vähän vastustakin ja sitä nuijaa. IC:n nuijat ei paina oikeastaan mitään joten se vastus pitäisi luoda jousella, mutta eihän se ole sama asia kuin painavan nuijan heiluriliike. Makuasioita, mutta juuri tuo nuijan paino ja sitä kautta tuntuma on näissä kaikissa se merkittävin ero. Itse karsastan liian keveitä. |
lkx 23.05.2005 15:35:35 | |
---|
IC:n nuijat ei paina oikeastaan mitään joten se vastus pitäisi luoda jousella, mutta eihän se ole sama asia kuin painavan nuijan heiluriliike. IC:ssä voi pelata sillä painopalasella nuijan varressa. Kyllä se tuntumaa muuttaa jos sen siirtää vaikka ihan siihen nuijaan kiinni. There is no spoon... |
Tama (Royal Star) 23.05.2005 15:44:02 | |
---|
IC:ssä voi pelata sillä painopalasella nuijan varressa. Kyllä se tuntumaa muuttaa jos sen siirtää vaikka ihan siihen nuijaan kiinni. jotkut sanovat sen olevan muistilukko, mutta ohjekirjassa sen nimi on beater balancer. ja se kyllä vaikuttaa tuntumaan..... mikä ihmeen zildjian.....? |
Kosminen 23.05.2005 16:04:53 | |
---|
Vaikuttaa kyllä. Mulla on ihan siellä yläpäässä. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Terok 23.05.2005 19:15:59 | |
---|
Vaikuttaa kyllä. Mulla on ihan siellä yläpäässä. Mulla jossain treenikämpän lattialla.... kohtuus kaikessa. |
toba 23.05.2005 22:59:46 | |
---|
Heh, toi painopala ei ookkaa käyny mielessä. Mutta on se nyt silti outoa, että kavereilla on Rollarit ja Powerit, ja kummatkin tuntuu jämäkämmiltä kun toi mun spedu, ja luulis ettei se nyt säädöistä niin paljon kuitenkaan ois kiinni, tai siis ettei niill ä nyt niin erisäädöt olis, kummatkin kuitenkin paskempia rumpaleita kun minä (:D). Mutta vien tässä jokupäivä tuon spedun levytukun ammattilaiselle (toivottavasti ammattilainen) ja se saa analysoida. Kerron sitten jälkeenpäin raportin, jospa se vaikka toisi jotain uutta infoa keskuuteemme. |