Jaska 18.05.2005 21:21:36 | |
---|
ne "painot" siis jotka on oikeasti nuijien memoryt ne "painot", jotka on oikeesti nujien memoryt, onkin aikusten oikeesti "painot" eikä nuijien memoryt.. pieni korjaus |
HeavyMachinery 18.05.2005 21:26:33 (muokattu 18.05.2005 21:37:04) | |
---|
Muistaakseni yamahan manuaali sanoo että ne on nuijien memoryt... Korjatkoon joka manuaalin omistaa. Minä :Samaa mieltä Ne ei sovellu kyllä mulle on kun löysää lerssiä heiluttelis ! Jotenkin raskaan tunnottomat. Komppaisin tonne dw osastolle ! moderndrummer88:HOHO! nämä on näiden kommentteja jotka ei ole kun kerran pikaisesti kopiassut noita jammuja, nuo kyllä vaatii jonkin aikaa totuttelua mutta sitten kun noilla on oppinut sen tekniikan huomaa että paljon paremmat ovat kuin mitkään dw:t Poimimpa tuon vanhasta keskustelus tuolta. Yamahat tosiaan ei mulle uponeet ei yhtään. soittelin vartin niillä ja ei ne vaan toimi. Kyllä sen heti tuntee onko ne pedaalit "omat" ei sitä väkisin totuttelemalla kannata tehdä. Eliminaattorit ostin samasta syystä kuin dw9000 eli kun sitä "CAM:ia" mikä se sitten onkin suomeksi saa säädettyä eli onko epäkesko vai ei. Jos en eliminaattoreista tykkää myyn pois ja ostan 5000 dw:t yammuja en enkä ironkoopria. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Nolte 18.05.2005 21:32:21 | |
---|
Muistaakseni yamahan manuaali sanoo että ne on muistien memoryt... Korjatkoon joka manuaalin omistaa. Manuaalia omistamattomanakin uskaltaisin epäillä, että ei ne ainakaan "muistien memoryt" ole. :D En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
miän vain 18.05.2005 23:07:05 | |
---|
Muistaakseni yamahan manuaali sanoo että ne on nuijien memoryt... Korjatkoon joka manuaalin omistaa. Tästähän oli vähän aikaa sitten juttua. Ja kyllä, omistan manuaalin ja ne on memoryt. Mutta kukapa kieltää käyttämästä niitä painoina. |
HeavyMachinery 18.05.2005 23:47:10 | |
---|
Tästähän oli vähän aikaa sitten juttua. Ja kyllä, omistan manuaalin ja ne on memoryt. Mutta kukapa kieltää käyttämästä niitä painoina. Jep näin muistelin ne on vaan aika painavat painoiksi nuijiin. Minä tiedän - siis pelkään ! |
ddrum54 19.05.2005 14:58:53 | |
---|
Tästähän oli vähän aikaa sitten juttua. Ja kyllä, omistan manuaalin ja ne on memoryt. Mutta kukapa kieltää käyttämästä niitä painoina. Saattaahan noita painoinakin käyttää, mutta tuppaa se nuijan kiinnitys löystymään nopeasti jos sitä palikkaa ei laita sinne, mihin se kuuluu. PS. Basari on tosi suksee. Kiitos. 2`n 4 |
HeavyMachinery 19.05.2005 15:00:44 | |
---|
PS. Basari on tosi suksee. Kiitos. OHI !! Minä tiedän - siis pelkään ! |
Pyytänen siis anteeksi tietämättömyyttäni toisten tietoisuudesta, ja omasta tietämättömyydestäni :) |
HeavyMachinery 19.05.2005 15:51:36 | |
---|
Pyytänen siis anteeksi tietämättömyyttäni toisten tietoisuudesta, ja omasta tietämättömyydestäni :) No niin :) on kivaa kun joku myöntää olleensa väärässä. Minä tiedän - siis pelkään ! |
ääliö 19.05.2005 16:27:44 | |
---|
Oon vetäny Elinoilla nyt neljä vuotta,tuplat ja hihat.Ehtottoman hyvät petaalit.Suosittelen suosittelemasta päästyäni.Männäkuussa testailin kaverin takaveto,äh...suoraveto jamahoita,notta ei nekään pahoilta tuntunu.Tästä jaarittelusta voimma päätellä yhren asian.Notta testaamaan miltä tuntuupi omaa jalkaa vasten. Ylilihavat Rumpalit ry. |
Tsumppi 19.05.2005 19:59:36 | |
---|
Eikö kellään Eliminatorin omistajalla ole ollut ongelmia noitten ruuvien kanssa, jotka pitää tota lankkuosaa kiinni kantapalassa? Minulla suunnilleen viikon käytön jälkeen lähti ruuvautumaan ne irti ja on täytynyt nyt laittaa pikaliimaa niihin kierteisiin, jotta ei aukeisi. Silti ei oikein taho pysyä. Alunperin niissä kierteissä oli näemmä jotain tiivistettä, mutta se ei kauaa pitäny ruuveja paikoillaan. Tossa vielä kuva selkiyttään http://www.pearleurope.com/mediafil … mages/product/215_p-2000c_large.jpg Mulla oli sama ongelma mutta sain niihin uudet jalkalevyt kun valitin ja takuuta oli voimassa. Nyt on uudenmalliset jalkalevyt ja pelittää täydellisesti. |
ddrum54 19.05.2005 22:18:05 | |
---|
OHI !! Sisäpiirin juttu. 2`n 4 |
HeavyMachinery 23.05.2005 10:50:04 | |
---|
No niin nyt on eliminaattoreita testailtu (tuli kyllä väärät piti olla sträpit mut tuli ketjut) eipä nuo paskemmilta tuntuneet. Kaikkessa suhteessa kova haastaja dw:lle. Mutta samaan aikaan tullet remote haikka oli suuri pettymys, se on aivan tunnoton skeida ei toimi ei. Minä tiedän - siis pelkään ! |