Aihe: Voita Fender Basso
1 2
Reddie
19.05.2005 14:38:09
Tolla tarinalla pääsis varmaan helposti Pimp my rideen

:D LOL!
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
JR/Rajah
19.05.2005 15:18:47
Noilla äijillä ei varmaan ole raha tiukalla kun katsoo noita niiden laitteita...PRKL!!!! Rupes sylettää.

No toivottavasti voitan sen basson niin auttaisi sopivasti tähän ahdistukseen ;)
http://www.kuritushuone.info
Puavali
19.05.2005 16:05:17
No, tän skaban voittaa tietysti tyyppi jolla on jo kuus ykkösbassoo ja parikymment varalla...:(

Juu, tai jollekin musalehen tms. toimittajalle.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Heikunkeikun
19.05.2005 19:11:47 (muokattu 19.05.2005 19:15:35)
No jos meistä ei kukaan voita, niin yritetään repiä irti mitä saadaan. Eli eikös tuo kilpailu ratkea huomenna (20.5.)?

Sen jälkeenhän porukka vois laittaa enemmänkin tänne niitä kilpailuun lähettämiään vitsejään, niin saatas nauraa. Mahdollisesti.

EDIT: Typlo
JR/Rajah
20.05.2005 11:02:48
Monelta ne arpoo sen basson kun eivät ole vielä soittameet mulle ;)

Onkohan mun puhelimessa jotain vikaa???
balzary
20.05.2005 11:20:51

kyllä tuo mun kahden lauseen sepustuksen ainakin voittaa..

Basisti sai basson tällä anomuksella:
Arvoisa HERÄTYSLIIKE! Bassollenne on löytynyt potenttiaallinen koti! Olemme kavereiden kanssa puuhanneet jonkinmoista unelmaa tässä kevään ajan ajatuksena perustaa bändi. Bändimme koostuu 6:sta enemmän ja vähemmän soittotaustaa / musiikkikorvaa omaavasta ja sukulaisrasitteen omaavista kavereista joiden ikäjakauma on 24-37. Pääsimme muutama viikko takaperin yhteisymmärrykseen siitä mikä on bändimme "musikaallinen" suuntaus. Ensimmäisiä treenejä yritämme järjestää kesäkuulle mutta meiltä puuttuu vielä BASSO,rummut ja paikka missä voimme rauhassa opetella heavya ja säästää muiden ihmisten tärykalvoja. Loppuun vielä kyssäri: mitä saadaan kun risteytetään roudari ja basisti? Vs: huono roudari.

Ari-Pekka Muurimäki lunasti suomalaisen Flylow -yhtyeen New Yorkin levytyssessiossa käyttämän Fender Standard Precision Basson.
Bob - not war!
N_Bates
20.05.2005 11:34:43

pöh.. ihan paska. mun juttu oli paljon parempi. En kuuntele cityä enää ikinä!
Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani.
Teijo K.
20.05.2005 12:04:32

pöh.. ihan paska. mun juttu oli paljon parempi. En kuuntele cityä enää ikinä!

Samixii!
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
JR/Rajah
20.05.2005 12:47:05
Joo, Radio City on perseestä :)
HC.Pälä
20.05.2005 12:57:53

Hä ? mikä on radio city ?
Let the bass Kikzz.
Penasol
20.05.2005 14:18:18

Joo kyllä taisi minullakin cityn taajuus joutua pannaan. Minunkin tarinani oli parempi, en voi hyväksyä tällaista vääryyttä.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
Heikunkeikun
20.05.2005 14:58:40
No tietenki ois moraalisesti ja eettisesti oikein olla hyvä häviäjä, mutta enpä vaan ole.

Tuntuu vaan, ettei ne tajunnu mun vitsiä...

Basisti ajoi autollaan ratsiaan ja poliisi kysyi ajokorttia. Basisti ilmoitti ettei hänellä ole korttia, mutta hänellä on takapenkillä basso.

Poliisi ryhtyi kirjoittamaan basistille sakkoa, mutta silloin basisti rupesi selittämään:

"Herra konstaapeli. Olen ollut raskaalla keikkarundilla, eikä minulla ole ajokorttia eikä rekisteriotetta. Mutta toivon että uskotte selitykseni:

Katsokaas... kun soitan bassoani, muistan että biisissä on aina tempo, kuten maantielläkin on aina nopeusrajoitus.
Ja kun katson nuoteista, miten biisi pitää soittaa, samoin katson liikennemerkeistä kuinka tiellä pitää ajaa.
Samoin muistan soittaessani että on pysyttävä oikeassa sävellajissa, kuten autoillessa on pysyttävä oikella kaistalla.
Kun taas näen bassoni neljä eri kieltä, muistan että samoin autossa on neljä eri rengasta. Ja niin kuin kielistäkin, myös renkaista lähtee jokaisesta neljästä samanlainen ääni.
Reddie
20.05.2005 15:19:07
Vai että ei tullu basso mulle... No nyt mun Hiace on siis TÄYSIN hyödytön peli ku ei ees mulle bassoa tuonu.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
Aminohappo
20.05.2005 15:34:58
Noniih basso kotiin.
Totally Addicted To Bass
thrashman
20.05.2005 17:01:51
Höh, ihan hanurista tuo juttu.
Maailma on paska paikka :(
helppopalanakkikakkua
Teijo K.
20.05.2005 17:41:56

Noniih basso kotiin.

Siekö sen voitit?
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Wil-J
21.05.2005 09:50:51
Noniih basso kotiin.

Göö?
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)