Aihe: Levyjä, joiden ostamista kadut.
1 2 3 4 5
sientenystävä.
19.05.2005 09:17:25
Kyllä noissa mun listaamissa levyissä on tietenkin omat hyvät hetkensä, mutta esim. Nirvanan Nevermind ei ikinä ole ollut mulle Se Nirvana levy, eikä siltä löydy mun mielestä mitään kauhean mielenkiintoisia rallejakaan. Omistan Nevermindin ja mustakantisen kokoelman vain siksi, että olen Nirvanan suuri ystävä. En noita albumeja hirveänä kuuntele, siellä hyllyssä ne vaan muksalta näyttävät.

Ainiin. Olisi vielä yksi ihan turha:

Omar Rodriguez-Lopez: A Manual Dexterity (tai joku)
Selvä pyy.
Aerodactev
19.05.2005 09:56:51
Jon Anderson: In the city of angels

Ei lähde kulumallakaan pois...
Long = progressive = good
Cathi777
19.05.2005 10:09:32

Kieltämättä tääkin kaduttaa, kuin myös A Perfect Circlen Thirteenth Step. En muistanut suorilta, että omistan muutaman kopiosuojatun levyn... yksi niistä tosin toimii moitteetta (kotimaista tuotantoa).

Miten toi kopiosuojausjuttu nyt liitty mihinkään??
Only pop music can break my heart...
Torniojaws
19.05.2005 14:30:04

Miten toi kopiosuojausjuttu nyt liitty mihinkään??

Kopiosuojatut levyt toimii vähän miten sattuu kaikissa CD-soittimissa, oli se tietokoneessa, normaaleissa kotistereoissa tai autosoittimissa.

Kyllähän se levyn ostaminen kaduttaa, jos et pysty sitä kuuntelemaan.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
karhuot
19.05.2005 21:41:39
Kingston Wall - Tri-logy
Olen kuitenkin sitä mieltä, että bändi on loistava... oli vain paska valinta ostaa juuri tri-logy ensimmäiseksi. Ajattelin ostaa seuraavaksi Kingston Wall -1 jotta tuon tri-logyn materiaali avautuu minulle...
Cathi777
19.05.2005 23:08:26

Kopiosuojatut levyt toimii vähän miten sattuu kaikissa CD-soittimissa, oli se tietokoneessa, normaaleissa kotistereoissa tai autosoittimissa.

Kyllähän se levyn ostaminen kaduttaa, jos et pysty sitä kuuntelemaan.

No kyllä noi nyt nykyään toimi todella hyvin tai sitten en tiedä mitä laitteita käytätte. Ainoa minkä kanssa joskus on ongelmia niin tietokone, mutta eipä se ole musiikin kuunteluun tarkoitettukaan. Kaikissa normaaleissa soittimissa toimii täysin hyvin.
Only pop music can break my heart...
karhuot
20.05.2005 14:41:53
EPPU NORMAALI:Suolaista sadetta. Aivan sairaan paska. En menis enään niitten keikalle vaikka maksettais. Äijiltä unohtunu toi musiikin tekemisen hauskuus ja Martin sanatkin kyseisellä levyllä aivan hanurista. Miksi koittaa olla niin taiteilija, kun ei sitä oikeesti ole, rattijuoppo.

Huom! Levyn nimi on Sadan vuoden päästäkin. Itse lähtisin vähän eri linjoille, sillä levy on mielestäni Eppujen paras. Vetävät livenäkin mainiosti levyn biisejä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)