Aihe: Soittoasennosta
1 2
T Mustonen
17.04.2003 15:22:07
Mulla on ainakin vasemman jalan kantapää haikan pedaalilla, niin voi käyttää kolmea pedaalia yhtäaikaa ja kikkailla haikan kans tuplien päälle.

Hyi saatana. Sillon kun poletaan niin haikka pidetään rehellisesti auki. Sillon kun haitsu on kiinni, tarvittava bassoräpellys tehdään yhdellä jalalla.

Q: Mikä erottaa hevirumpalin ja jazzhomon toisistaan?
A: Hevimies ei koskaan pidä slavejalkaansa haikkapedaalilla.

Hah.
Huumori on vakava asia.
JiiVee
17.04.2003 17:09:21
No johan on. Aina näitä yliarvostettuja ulkomaaneläviä, tänään Feenix, Turku, Peer Gynt ja Erkinharju. Perkele että tulee lystiä.
~Jiivee~
Mikko A
17.04.2003 18:06:51
Tuo Erkinharju on kyllä aika mielenkiintonen jätkä... Istuuko se vittu lattialla??? =) Pellitki varmaan öbäut metrin korkeudessa...
I rule...
Jami
17.04.2003 21:02:35 (muokattu 17.04.2003 21:06:45)

Mikähän siinä on että nuoriso omaksuu herkimmin kaikki huonot jutut? Mitä ihmeellisempi asento niin nuorison mielestä sitä parempi rumpali. Kukaan oikeassa asennossa soittava ei voita nuorten rumpaleiden sielua. Pitää olla joku maassa makaava ja pyöriskelevä heebo joka aina silloin tällöin osuukin johonkin pönttöön. ...tu ku kova jätkä!!!!!!

Kun ei kerran opettajien ja osaajien oikeat asennot pure niin olkoon. Soittakaa missä asennossa haluatte. Kokeilkaa ihmeessä vatsallaansoittoakin. Mutta älkää sitten tulko narisemaan kun niskaa pakottaa, kädet on rakoilla, pohkeet polttaa, soitto on perseestä, timestä ei tietoakaan jne jne.

Kaikki nuo vaivat johtuu väärästä soittoasennosta. Kysykää oikeaa soittoasentoa siinä vaiheessa kun on hermoradat rikki ja lihakset täysin jumissa. Lupaan olla vastaamatta ja viittaan vaan vanhoihin neuvoihin. hähähhähähh.

Edit: Moni tuumaa että tuo puhuu paskaa kun se ja se rumpali on kova vaikka asento onkin opettajien mielestä väärä.

Vastaankin että he ovat kovia huolimatta väärästä asennosta. Näitä näkee paljon nimenomaan vanhassa ja kouluttamattomassa rumpalikunnassa.

Sanon siis että he ovat kovia huolimatta väärästä asennosta. Kuinka kovia he olisivatkaan jos soittoasento olisi optimaalinen? Ja kuinka terveitä he olisivatkaan?
T Mustonen
19.04.2003 21:11:36
Pitää olla joku maassa makaava ja pyöriskelevä heebo joka aina silloin tällöin osuukin johonkin pönttöön. ...tu ku kova jätkä!!!!!!

Kaksi sanaa: Trilok Gurtu.

Mutta se jätkä onkin pelle.
Huumori on vakava asia.
Jami
19.04.2003 21:27:43

Mä oon koitanu monellekkin nuorelle rumpalille näyttää oikeaa asentoa ja sitte soittanut ja sanonut että sä et esimerkiksi tälläistä pysty tuosta asennostas soittamaan. (reunalyönnit).

Vastaus on ollut että: ei mun tartte tuollaista koskaan osatakkaan. Mä taas siihen että: no jos et haluakkaan oppia rumpaliksi niin ootko ajatellu jotain paremmin asenteeseen sopivaa soitinta? Puhelin tai joku muu pelkkään suunsoittoon tarkoitettu väline.
Mikko A
19.04.2003 21:42:42
Mä oon koitanu monellekkin nuorelle rumpalille näyttää oikeaa asentoa ja sitte soittanut ja sanonut että sä et esimerkiksi tälläistä pysty tuosta asennostas soittamaan. (reunalyönnit).

Vastaus on ollut että: ei mun tartte tuollaista koskaan osatakkaan. Mä taas siihen että: no jos et haluakkaan oppia rumpaliksi niin ootko ajatellu jotain paremmin asenteeseen sopivaa soitinta? Puhelin tai joku muu pelkkään suunsoittoon tarkoitettu väline.

Sä oot Jami varmaan aika mukava ja rakastettu opettaja... =) Ammattitaitoa en kiellä.
I rule...
Joku vaa
19.04.2003 22:20:46

Sä oot Jami varmaan aika mukava ja rakastettu opettaja... =) Ammattitaitoa en kiellä.

Hyvä hän se vaan on kun vähän neuvoo (=. Mulle ei kukaan ollu aluks sanoos kuinka istua tai järjestää rummut. Nyt kun oon kunnon opetukses on nääkin asiat selvenny. Jos mulle ois joku aluks sanonu että näin niin olisin ollu kyllä pirun kiitollinen...
Jaska
19.04.2003 23:30:59
Pulliaisen Esa joskus nuorempana oli kasannu Kallion Ilpolle rummut, ku Ilpo niin oli käskeny ennen jotain keikkaa, ja ei Esa ollu kuulemma niisä oikeen mitään tajunnu. Ku Esa oli saanu setin kokoon ni Ilpo tuli kattomaan ja kysy "kummis päin näitä oikeen pitäis soittaa".

Varmaan yks tylyimmistä rumpuopettajisti Kallion Ilpo. Mutta on hyvä rumpali ja opettaja. Ja kiva heppu ku oppii tuntemaan.
Sepe
20.04.2003 11:05:29
Pulliaisen Esa joskus nuorempana oli kasannu Kallion Ilpolle rummut, ku Ilpo niin oli käskeny ennen jotain keikkaa, ja ei Esa ollu kuulemma niisä oikeen mitään tajunnu. Ku Esa oli saanu setin kokoon ni Ilpo tuli kattomaan ja kysy "kummis päin näitä oikeen pitäis soittaa".

Varmaan yks tylyimmistä rumpuopettajisti Kallion Ilpo. Mutta on hyvä rumpali ja opettaja. Ja kiva heppu ku oppii tuntemaan.

Olen sinun kanssa samaa mieltä ei ehkä kivoin opettaja,mutta hemmetin hyvä rumpali ja vaativa opettaja.
Jaska
20.04.2003 11:30:46
Oli hyvä yks kerta ku sanoin että muuten menis tutkinnot varmaan aika mukavasti mutta ku jännittää niin että kädet tärisee. Ilpo sano että ota pullo kossua tai mee naimaan jotai ämmää koko piäväks ni pitäs rauhottua
Mikko A
20.04.2003 14:48:23
Jaa son yläastehela opettamasa tää meirän härmäläänen... Ny ymmärrähä...
=D
I rule...
Joku vaa
20.04.2003 18:58:42

Jaa son yläastehela opettamasa tää meirän härmäläänen... Ny ymmärrähä...
=D

Nii kato kun seura tekee kaltaisekseen ;)
Mikko A
20.04.2003 22:39:09

Nii kato kun seura tekee kaltaisekseen ;)

Justihinsannii.
I rule...
thorn_of_blood
22.04.2003 08:31:58
no nää oikeasti nopeat tuplabasari miehet pitää tuolia tosi matalalla ja nojaa taakse päin.
balanssi ainakin pysyy.
eikä se portnoy mitenkää kauheen hyvin niillä tuplilla paukuttele...

No eihän se tosiaan kauheen nopeeta koskaan polje, mutta kyllä se hyvin polkee.
The romantic face of external brutality
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)