Aihe: Swengi (Järvenpää)
1
Jalmis
24.05.2005 11:00:34
Swengi on kyllä mukava paikka. Ja tosiaan keikkojen saanti on hyvinkin mahdollista.

Mun on pitänyt ehkä parin kuukauden ajan pitänyt viedä bändin nauha sinne, kun olin puhelimella yhteydessä ravintolapäällikön kanssa. Ehkä sitten seuraavalla kerralla, kun järvenpäässä olen. :)
Se oli elämäni omituisin joulu.
rockpock
14.10.2005 13:55:24
minulle tuli ravintolapäällikkö? semmoinen nainen sanomaan kesken keikka kun siinä veivasin, että "laittakaa hiljemmalle"...

Laittakaa?! Noo juukuule, minäpä laitan, heitän kitaran tuohon nurkkaan ja menen vääntämään mastervolumea. Jotenkin oli tosi tyly meininki mestassa. Ei yleisön vaan baarin puolelta...
"Life is very short, and there’s no time for fussing and fighting, my friend." -The Beatles-
TheWickerMan
18.10.2005 22:07:42 (muokattu 19.10.2005 15:40:12)
Onko musiikkityylin oltava jazz/blues? Eikö hieman uudempaa musiikkia suvaita?

anyone?
Drink, Drank, Punk
Larry
26.10.2005 14:58:02
Onko musiikkityylin oltava jazz/blues? Eikö hieman uudempaa musiikkia suvaita?

anyone?

Ei välttämättä. On siellä muunkin genren bändejä esiintynyt, mutta pääpaino on tuolla blues puolella.

Itse olen ollut soittamassa siellä suomirokkia, soulia ja lontooksi laulettua rokkia sekä triolla, impovisoitua jammailumusaa... joten kannattaa ainakin itseään tarjota.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
pitk
24.01.2006 23:25:07

Soitto siirtynyt yläkertaan, jossa kiinteä PA ja iso lava. Lamppujakin katossa. Miksaaja talon puolesta. Roudaus portaita talon takaa. Takahuone vaiheessa, toistaiseksi kellarin takahuone käytössä, uusi tulossa lavan viereen.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Larry
26.01.2006 13:29:42
Soitto siirtynyt yläkertaan, jossa kiinteä PA ja iso lava. Lamppujakin katossa. Miksaaja talon puolesta. Roudaus portaita talon takaa. Takahuone vaiheessa, toistaiseksi kellarin takahuone käytössä, uusi tulossa lavan viereen.

Ja stage ei ole niitä ihan pienimpiä. Mukavasti kokoa ja syvyyttä johon
mahtuu isompikin pumppu.
ronkainen_ron
26.01.2006 22:49:45

ottaako nuo metallibändejä ollenkaan sit?
Guitar Hero
28.01.2006 12:47:02
ottaako nuo metallibändejä ollenkaan sit?

nihkeästi. metalli raikaa esperancessa ja koboltissa.. säkällä yanossakin
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
Larry
01.02.2006 15:07:31
nihkeästi. metalli raikaa esperancessa ja koboltissa.. säkällä yanossakin

Juu näin taitaa olla.
Rankinta mitä Swengissä tässä lähiaikoina on ollut oli Bleak tuossa muutama viikko sitten, joka ei taida ihan metallikategoriaan vielä soveltua.
T.Nick
01.06.2007 11:43:40
Swengin yläkerran voi "varata" omiin bändi-iltoihin. Yleensä kaljamyynti kattaa muut kulut ja lipuista pitää maksaa lähinnä miksaaja (jos käyttää talon verrattain pätevää omaa jätkää). Kyllä ne ottaa mielellään sinne tollasia myös epä-bluesimaisia bändejä, jos saa sillä jengiä ja myyntiä.

Kevään aikana Swengin yläkerrassa on ollut yksi HC-punkkiklubi ja yksi metalliklubi ja yleisöä on ollut se pari sataa maksanutta. Ko. tapahtumat on järjestäny joku paikallinen aktiivi, eli keikkoja ei ole buukattu ravintolapäällikön ja hänen kriittisen musiikkimakunsa kautta.
Tosimies ei välitä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)