Ostin tuossa juuri Framus Cobran (köhköh :) ja Tube Soundsin jamppa kertoi että Framuksen maahantuonti siirtyy Musamaailmalle parin viikon päästä. Hän itse alkaa Diezelin maahantuojaksi. Eli Suomestakin alkaa saamaan nuita niin mahtavan kuuloisia VH4:sia! GAS!! "Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!" |
kulmahiomakone 19.05.2005 10:05:00 | |
---|
Framusta saa Saksasta halvalla, joten on jännä nähdä mihin hinnat asettuvat musamaailman listoilla. Monestihan tuota musamaailmaa haukutaan kalliihkoksi paikaksi. ECL82 pääteputkella varustetun putkiradion haluan mä. Tarjoa! |
madu 19.05.2005 10:07:44 | |
---|
Musamaailmalla on muuten aikamoinen katalogi mielenkiintoisia vahvistinvalmistajia: Orange, Engl, Bogner, Krank jne. ja vielä Framuksetkin tulossa. |
losli 19.05.2005 10:08:59 | |
---|
Ihan kivan näkösiä kepukoita. Ja kohta pääsee musamaailmassa testailemaan ja sitten tilaamaan saksasta. :) Missä mutten saksan halvimmat hinnat noissa? T-kaupassa? Ihminen ei tiedä mihin menee ja kusta tulee. |
losli 19.05.2005 10:10:52 | |
---|
Sori en huomannut että oli kyse vahvaimista!! Saakos noita framuksen keppejä suomesta? Ihminen ei tiedä mihin menee ja kusta tulee. |
Ben_D 19.05.2005 10:11:02 (muokattu 19.05.2005 10:12:01) | |
---|
Ihan kivan näkösiä kepukoita. Ja kohta pääsee musamaailmassa testailemaan ja sitten tilaamaan saksasta. :) Missä mutten saksan halvimmat hinnat noissa? T-kaupassa? Jos meininki on sama kun ENGL:n kanssa niin et pääse testamaan. Yhtään laitetta ei tilata ennenkun olet tehnyt kaupat vekottimesta ja maksanut tietyn osan loppusummasta. Voin melkein olla varma siitä, että Musamaailmasta Framusta ei kannata ostaa. Jos miettii ENGL:n hintoja niin kivakivamoikkamoikka. Kun ostin Powerballin niin heidän paras tarjouksensa oli 1700 euroa. Tampereen Soitinkeskus myi 1500 euroon. |
losli 19.05.2005 10:15:48 | |
---|
Voin melkein olla varma siitä, että Musamaailmasta Framusta ei kannata ostaa. Jos miettii ENGL:n hintoja niin kivakivamoikkamoikka. Kun ostin Powerballin niin heidän paras tarjouksensa oli 1700 euroa. Tampereen Soitinkeskus myi 1500 euroon. Joo toivottavasti tällanen käytäntö ei tuu yleistymään. Yhden isomman musiikkiliikkeen tiedän pk-seudulla jossa lähes kaikki täytyy aina tilata. Mikään muu ei sapeta enemmän kuin se että myydään "ei oota, mutta tilaamalla saadaan." Ihminen ei tiedä mihin menee ja kusta tulee. |
nakedzen 19.05.2005 13:38:58 (muokattu 19.05.2005 13:39:20) | |
---|
Cobran sai Tubesoundsista 1700€:hen. Siihen hinta luultavasti pitäisi sijoittua. Ellei alle, Musamaailma kun on isompi lafka. Saa nähdä... Ja siis sehän oli koko Framuksen tuotannon maahantuonti, vahvarit ja kepukat. EDIT: typo "Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!" |
nakedzen 19.05.2005 13:40:59 | |
---|
T-kaupassa Cobran hinta näköjään 1777€+postit. Tuo Diezelin VH4 kyllä himoittaisi, kun kerran niitä Turusta alkaa saamaan. Testaamaankin pääsee kuulemma ihan koska vaan. "Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!" |
Pantse 19.05.2005 15:09:06 | |
---|
Prkl, onkohan tietoa, koska tämä tarkalleen tapahtuu? Kun olen nimittäin reilun viikon päästä menossa Turkuun tarkoituksenani testata noita Framuksen kitaroita, joiden perään olen jo pitkään kuolannut. Uusi keppi pitäisi tässä reilun kuukauden sisään hankkia, ja Framus on jäänyt pakkomielteenomaisesti päähän. Pitääkö suunnata katseet muihin merkkeihin, noita Framuksia kun tuskin vielä alkukesästä Musamaailmasta saa? "Kun mä en oikein osaa soittaa kitaraa, enkä mä niitä biisejäkään osaa tehdä, niin mä vaan koetan roikkua mukana ja olla hyvä esiintyjä." |
nakedzen 19.05.2005 19:16:48 | |
---|
Jaa-a. Riippuu siitä mistä olet menossa ostamaan. Tubesoundsin pitäjä (joka on myös Framuksen nykyinen/entinen maahantuoja) sanoi eilen että parin viikon päästä hän siirtyy Diezelille ja Framukset Musamaailmalle. Soittele herralle niin eiköhän se selviä. Yhteystiedot osoitteessa http://www.tubesound.fi/valikko/yhteystiedot.html"Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!" |