McNulty 18.05.2005 01:12:36 (muokattu 18.05.2005 01:14:56) | |
---|
Pitkä letti on hieman epäkäytännöllinen, mutta hauska ja upeakin! Kuin italialainen urheiluauto! Molemmista saa kuulla kuittailua pientä persoonallisuutta ymmärtämättömiltä. Lyhyt letti sen sijaan on käytännöllinen ja kenties huomaamatonkin, kuin naapurin Corolla, ja helpommin valtaväestön hyväksyttävissä. Itse olen tällä hetkellä Corollamies, tosin viimeistään vanhainkodissa meinaan kuitenkin kasvattaa liehuletin takaisin. Esim. meillä duunissa pitkäletti = takasin kortistoon. Lyhyet hiukset ovat ns. pakko että päästetään asiakkaan ilmoille, myös pukupakko. Itselläni on kyllä nyt sellainen puolipitkä (kasvatan siis pitkää tukkaa) ja koska olen talossa ollut pitkään, olen saanut osittain tahtoani läpikin. Tulokkailla tosin ei ole yhtä hyvät saumat jos on pitkähkö tukkamuoti meneillään :) Eli oikeasti joissain ammateissa lyhyt tukkamuoti on valttia... älkööt pitkätukat ihmetelkö jollei teille soitella duunipaikoista tai jos saatte kielteisen vastauksen :) Onhan tuo vittumaista... mutta vittumaista se on sekin kun joutuu firman sponssaamia monen satkun pukuja pitään yllä, saa muijilta katseita ja näyttää edustavalta... vielä kun saa asiakkailta positiivista palautetta ja sopimukset firman kanssa uusitaan vuosi vuodelta. Bonus mulle, letti sulle! :) EDIT: jos äijien kovuus on letistä kiinni... menkää tuo sama laukomaan jollekin HD-kerholaiselle tai vaikka kiven sisään... saatte hieman erilaisen kuvan mitä tarkoittaa oikeasti "KOVAJÄTKÄ" =) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Robert 18.05.2005 12:03:44 | |
---|
Nyt on yli vuosi kasvateltu, ja melkoinen pehko on kyllä syntynyt. Kertaakaan en ole parturissa käynyt, että on aika villi ja vapaa kampaus... :)
kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4 |
rheinone 18.05.2005 13:37:58 (muokattu 18.05.2005 23:47:00) | |
---|
Onhan tuo vittumaista... mutta vittumaista se on sekin kun joutuu firman sponssaamia monen satkun pukuja pitään yllä, saa muijilta katseita ja näyttää edustavalta... vielä kun saa asiakkailta positiivista palautetta ja sopimukset firman kanssa uusitaan vuosi vuodelta. Bonus mulle, letti sulle! :) EDIT: jos äijien kovuus on letistä kiinni... menkää tuo sama laukomaan jollekin HD-kerholaiselle tai vaikka kiven sisään... saatte hieman erilaisen kuvan mitä tarkoittaa oikeasti "KOVAJÄTKÄ" =) Mitämitämitä? Voihan sitä monen satkun pukuja pitää yllä yms. vaikka onkin pitkä letti, mutta kyllä mun kokemuksen mukaan juuri noissa duuniympyröissä, joissa eletään näennäisen uniformupakon alla, muijilta tulee katseita ja silmänvilkutusta erityisesti niille, jotka poikkeavat tuosta kuvaamastasi mainstream-muotista. Bonus sulle, letti (=persoonallisuus) mulle! Ainaski mun asiakkaat arvostaa rehtiä rock'n'roll-meininkiä, ei niinkään pukupelleviisastelua, jolla liian usein peitetään asiantuntemattomuutta. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
SGitar 18.05.2005 19:13:26 | |
---|
Kyllä mä tiedän paljonkin mimmejä joille lyhyet sopii oikein hyvin. Mutta miehillä lyhyet hiukset ovat enimmäkseen epäsiistit. Eihän niitä saa kiinnikään, jos joskus tilanne vaatii, että on italialainen sprigi päällä ja spittarit jalassa jne. Ja muistakaa mitä Gillanille kävi ku se leikkas lettinsä... No mitä Gillanille sitten kävi? En tiedä. Gabba Gabba Hey |
Keppis 18.05.2005 19:23:31 | |
---|
Noin vuosi sitten ajoin viimeks kaljuks ja sen jälkeen on kasvanut letti. Joskus kesän lopussa muistaakseni vähän takatukkaa kynin. .. Kyllä kelpaa kasvatela, kun on tämmöset synnynnäiset kasari/hermanni kikkurat=) Nimim. Syntynyt rokkariksi! Virsissä on munaa! |
ozmo 18.05.2005 20:29:57 | |
---|
Mitään partureita! Hommatkaa tekin känninen exä leikkaamaan hiukset keittiösaksil. Oli meinaan hilpeää sit seuraavana aamuna darras herätä ja katsoa peiliin... :D Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |
rheinone 18.05.2005 23:45:07 | |
---|
No mitä Gillanille sitten kävi? En tiedä. Siltä meni ääni kun letti läks... ainakin mun mielestä ;+) All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
McNulty 19.05.2005 00:59:53 | |
---|
letti (=persoonallisuus) mulle! Heikosti menee jos hiukset ovat persoonallisuutesi temppeli, alku ja loppu. Itselläni persoonallisuus muodostuu aika monesta muustakin tekijästä kuin pelkästään jostain karvapeitteestä domuksen huipulla. No mutta, kukin tyylillään :) Ainaski mun asiakkaat arvostaa rehtiä rock'n'roll-meininkiä, ei niinkään pukupelleviisastelua, jolla liian usein peitetään asiantuntemattomuutta. Jep jep... duuneja on erilaisia (onneksi). "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Kyllä minä oon sitä mieltä että jos en johonkin työhön kelpaa sen näköisenä kuin olen niin pitäkööt tunkkinsa saatana. Jos se tosiaan on siitä kiinni niin etsikööt sitten mieleisensä ihmisen siihen hommaan, en ala ulkonäköäni ja olemustani jonkun työn takia muuttamaan. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
rheinone 19.05.2005 08:42:14 (muokattu 19.05.2005 22:48:34) | |
---|
Heikosti menee jos hiukset ovat persoonallisuutesi temppeli, alku ja loppu. Itselläni persoonallisuus muodostuu aika monesta muustakin tekijästä kuin pelkästään jostain karvapeitteestä domuksen huipulla. No mutta, kukin tyylillään :) Letistähän tässä topicissa ensisijassa on tarkoitus keskustella. Ymmärrät varmasti statementtini vertauskuvallisuuden. Ei kai sullekaan boonukset sentään kaikkea merkkaa? Kundi on vaan katkera, kun esimies on koko ajan huomauttelemassa hiustyylistä, polvipusseista ja kiiltämättömistä lakerikengistä ;+) Pitäkää te muut persoonallinen hiustyylinne! Ei se ole duuninsaannin este, jos se yhtään musta on kiinni. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
McNulty 19.05.2005 23:45:48 | |
---|
Letistähän tässä topicissa ensisijassa on tarkoitus keskustella. Ymmärrät varmasti statementtini vertauskuvallisuuden. Ei kai sullekaan boonukset sentään kaikkea merkkaa? Ei merkkaa, mutta lainanlyhennykset ja laskut pitää maksaa... ja tienaan nykyisessä jobissa enemmän kuin mitä tienasin pitkätukkana helpdeskissä :) Kundi on vaan katkera, kun esimies on koko ajan huomauttelemassa hiustyylistä, polvipusseista ja kiiltämättömistä lakerikengistä ;+) En minä huomauttelusta ole lainkaan katkera, tai muutenkaan. Itsekin tässä pitkähköä tukkamuotia kasvattelen. Harmittelen vain sitä, että on oikeasti työnantajia, jotka suhtautuvat negatiivisesti rokkipaitaisiin pitkätukkiin, tai vaikkapa rastoihin. Valitettavaa tuo, mutta onneksi sukupolvet vaihtuvat :) Pitäkää te muut persoonallinen hiustyylinne! Ei se ole duuninsaannin este, jos se yhtään musta on kiinni. Hiuksia ne vain on... toki duunin saa pitkätukkanakin, mutta millaisen? Jotain luurissa toimitettavaa mikrotukea pohjapalkalla? Noh, jos se on siusta kiinni niin me tullaan kaikki sulle hommiin? =) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
rheinone 20.05.2005 09:26:35 | |
---|
Hiuksia ne vain on... toki duunin saa pitkätukkanakin, mutta millaisen? Jotain luurissa toimitettavaa mikrotukea pohjapalkalla? Noh, jos se on siusta kiinni niin me tullaan kaikki sulle hommiin? =) Kompetenssi kertyy työkokemuksesta ja koulutuksesta, ei pärstäkertoimesta tai letinpituudesta. Mutta jos olis kaks yhtä kompetenttia työnhakijaa, ottaisin pitkätukkaisen. Kunnon fleda viestii mulle rehtiä ja konstailematonta rock'n'roll-asennetta. Jotenkin mä olen aistinut, kun AC/DC-fontilla painettua käyntikorttiani olen jaellut, että nykyinen päättäjäsukupolvi arvostaa rock-asennetta, ja että swing-sukupolven aika alkaa olla förbii ;+) All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |