Aihe: Vanha suosikki löytyy vuosien jälkeen
1 2
Bonham
03.02.2005 19:03:53
Tuli mieleen tuossa comeback ketjusta The Jam yhtye. Kuuntelin sitä tolkuttomasti 80-luvun alussa..

Tänään marssin levykauppan ja ostin pari levyä (Setting sons 1979 ja The Gift 1982). Aikoinaan nää oli mulla vinyylillä.

Kumpaakaan levyä en ole kuunnellut ainakaan 10 vuoteen.. voe herran jestas, että nää on hyviä!

Tää on hianoo.. onko muilla vastaavia kokemuksia? Kyllä hyvät levyt kestää aikaa.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
jwalk
03.02.2005 19:24:39
Tuli tuossa taas Molly Hatchettia ja Hoodoo Gurusia kuunneltua piiiiiiitkästä aikaa ja vieläkin uppoaa:)
willie
03.02.2005 19:33:22
Mä sain sellasen Ten Years After -herätyksen. Varsinkin Sshh.. -levyä on tullut kuunneltua.
Basisti, melkein 50v.
Carol Kaye Fan Club
Cornflake
03.02.2005 19:36:01
Bonham:
onko muilla vastaavia kokemuksia?

Mulla on moniakin. mm. Slayer löytyy aina parin vuoden välein (vanhempi tuotanto siis). Nyt se taas löytyi ja kohta siihen kyllästyy.

Parin vuoden päästä taas.
Lick my lovepump! Redbound
Feggy
04.02.2005 01:06:17

Juu. Niin Jamin kuin Hoodoo Gurusin kuin vaikkapa Churchin tai Saintsin kohdalla.
Less is more.
superfly
04.02.2005 11:41:26 (muokattu 04.02.2005 12:06:24)
Slayerin South Of Heaven potki kyllä ihan täysiä vaikka ääriskeptisesti ja pelon sekaisin tuntein sitä lähdinkin kuuntelemaan. Toinen samanlainen oli sitten Tom Waitsin Raindogs. Ai niin ja Princen Black Album pitää teidän kaikkien ostaman jos yhtään jumalallisesti soitettu funkkilätkytys uppoaa. Tässä pari esimerkkiä levyistä mitä olen kuunnellut tässä noin kymmenen vuoden tauon jälkeen ja taas on toiminut vaikka luulin että ei noita enää jaksa pirukaan yhtään ainutta kertaa.

EDIT: Tulipas mieleen vielä Kate Bushin järkyttävän kaunis Hounds of Love.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Brian May jr.
04.02.2005 14:00:21
Mä olin mennyt pitämään taukoa Master of Puppetsin kuuntelusta, tuossa pari viikkoa sitten piti pistää taas levy pyörimään ja jumankauta, kyllähän se on saakelin tiukka levy!
Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi!
Nolte
04.02.2005 20:21:00
Saga. Olen piiiiiiitkän tauon jälkeen taas ruvennut kuuntelemaan tuota kanadalaista proge/hardrock/pop-bändiä, ja kyllä maistuu. Kaikki levyt 80-luvun puoleenväliin saakka enemmän tahi vähemmän hyviä. Yleensä enemmän.

Taitavaa soitantaa ja huomattavasti keskimääräistä älykkäämmät sanoitukset. Ja sitä progea just riittävä määrä meikäläiselle, ei liikaa.
Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa???
Bonham
17.05.2005 23:37:34
Tänään tuli postissa monen viikon odottelun jälkeen The Cult yhtyeen Love levy... miten mä olen pärjännyt kaikki nämä vuodet ilman sitä???
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
HaloOfFlies
18.05.2005 17:52:15

Neljän Baritonin Pop-musiikkia kun tänään laitoin lähes parin vuoden tauon jälkeen soimaan, niin kuulosti pirun hyvältä.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
gandar
18.05.2005 18:03:15
Jamiroquai.
Ostin aikoinaan Synkronized-levyn parin "ihan ookoo":n biisin takia karmeimpina teinipoppisvuosinani. Sitten uuden musiikin tullessa se jäi levyhyllyn pohjalle, melkeinpä unohtui. Väliin mahtuu mm. jazz-purismia. Ei-niin-pitkä aika sitten selailin levyhyllyä ja laitoin mielenkiinnosta pyörimään. Tällä kertaa iski täysillä ja nyt onkin koko tuotanto somassa rivissä hyvinkin yläosassa.
Ceci n'est pas une signature
Vilhelmus
18.05.2005 18:41:33

Offspringiä tuli kuunneltua ihan helkkaristi siinä siirtymässä ala-asteelta yläasteelle. Sitten joskus 19-veenä löysin sen uudestaan pyörittämällä Smashia autossa ja nyt on muutaman vuoden maistunut taas kauhian hyvin.
hörhö
18.05.2005 18:44:19

Rölliä kuuntelin joskus lapsena. Joskus lukiossa tajusin sen parhauden uudestaan ja ostin pari levyä.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara, myy mulle halpa av-etunen
pliksu
18.05.2005 21:25:13
Mä sain sellasen Ten Years After -herätyksen. Varsinkin Sshh.. -levyä on tullut kuunneltua.

Hienoa! Tosi kovaa kamaa. Cricklewood Green, Ssssh, Stonedhenge ym. on upiaa.

Ite oon palannut juurille ja kuunnellut kevään kynnyksellä Green Dayn kahta ekaa levyä. Yksinkertainen on kaunista. Kyllä sille Särkyneiden toiveiden bulevardi kumppaneineen häviää 100-0.
Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään | Kalamies #13 >-)))>
Tetsuo
18.05.2005 21:30:46

Kova kiekko
Tissot Olen Eemilin chat-sisko.
hoja
18.05.2005 22:26:30

Kävin tossa läpi vanhoja kasetteja, Tom Robinson Bandin Power In The Darkness tuntuu nyt vielä paremmalta kuin 25 vuotta sitten.
K100 #8 Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä..
Antti1997
18.05.2005 22:47:23
Offspringiä tuli kuunneltua ihan helkkaristi siinä siirtymässä ala-asteelta yläasteelle. Sitten joskus 19-veenä löysin sen uudestaan pyörittämällä Smashia autossa ja nyt on muutaman vuoden maistunut taas kauhian hyvin.

Samoten mulla. 6. ja 7. luokalla tutustuin bändiin Americanan ja Conspiracy of Onen kautta, sitten oli pari vuotta taukoa etten juurikaan kuunnellut, ja nyt tänä vuonna taas alkoi maistua.
Tämän threadin avatessani luureissa soi The Offspring - Smash - 02 - Nitro {Youth Energy} :)
Mechanizm
18.05.2005 23:04:08
Tom Pettyn Into the great white open levy tuli laitettua soimaan ensimmäistä kertaa varmaan 7 vuoteen. Hieno levy, paljon muistoja.
"Forever is a long time" - Yngwie Malmsteen
Twist
18.05.2005 23:29:14
joskus 3. luokalla ala-asteella, ku kuulin ensimmäistä kertaa panteraa. Oli hyvää, silloin.. ja monien vuosien jälkeen kunnes kuulin Dimestä mitä kävi.. *naps* sitten vasta tajusin mitä Pantera merkitsi. (hävettää)
Säkkipilli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)