Tuota noin. Tsekkaas vaikka tuo topicci otsikolla "paiste 2002". Siellä on todettu mm. 3000-sarjasta yhtä ja toista. Lyhyt kertaus: 3000 oli 80-luvun loppupuolella 2002-sarjan keralla paisteen kallein sarja, eli ihan ammattipelti. Minulla on 3000 Reflector 22" Power Ride. Se on nimensä mukaisesti oikein rokkipelti, kovaääninen kello ja muutenkin järeä kiekko. Hyvin lähelle vastaavia soundeja löydät nykyään 2002-sarjasta. 3000-sarjasta oli myös Reflector- ja Rude-sarjat. Ensimmäinen oli "kiiltävämmällä "pinnalla varustettu, jälkimmäinen vielä raskaampi versio. Signature taas esiteltiin Paisteen lippulaivaksi...oliko se 1989? Tehty patentoidusta Paiste Sound Alloy-seoksesta, mistä tehtiin mm. Sound Formula-sarjaa. Minulla on Signature-sarjan 14" Thin CHina ja kolme Sound Formula-crasheja. Hinnan perusteella ammattipeltejä, mutta joku voi tykätä enempi esim. Zidjianista, Istanbulista tai Ufipista. Tästä syystä soittokokemuksia on vähän vaarallista kertoa, kyllä sinun on itse mentävä tyypittämään pellit soitinauppaan saadaksesi selville, mikä pelti juuri sinun tarpeitaasi vastaa. Lopuksi vihje ja kysymys. Ensinnä: tsekkaa kaikki peltejä sivuavat keskustelut tältä foorumilta, noista Paisteenkin sarjoista on puhuttu ummet ja lammet jos vaan vähän jaksaa penkoa. Kysymys: oletko nyt varmasti saanut tehtyä selväksi, että haluat ostaa Iron Cobra/DW/Pearl tuplapedaalit? Vihje 2: hillitty kielenkäyttö ja kielioppisääntöjen hallinta osto-ilmoituksissa tekisi niistä varmaan myyjille kiinnostavampia. |