rheinone 11.05.2005 15:54:10 | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Angus 11.05.2005 15:58:53 | |
---|
Hehheh, sori vaan mutta mitä hienoa näet ton If You Want Bloodin kansitaiteessa? Onhan se aivan perkeleen hyvä levy, mutta kannet on kyllä tyylittömät. Tai voihan tyylittömyyskin ehkä jossain olosuhteissa olla hienoa... Musta se vaan tyylillään edustaa hienosti kuinka raakaa AC/DC:n livekeikat olivat ja kun livelevy on kyseessä niin tuo kansi on käytännössä aivan täydellinen. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Tee 11.05.2005 16:31:01 | |
---|
Ostin eilen Nine Inch Nailssin With Teethin ja on hieno kansi, en tiedä onko hienoin mutta kommee, ja niin on yleensäkin NIN:n taiteet ollu. :K |
32788 11.05.2005 16:40:08 | |
---|
En tiedä, onko ollut jo: System Of A Down - Steal this Album Tämä ei ole H-i-e-n-o sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta onpa tälle tullut hörähdettyä kaupassa... IHAN TÄYSII!!!11 |
rheinone 12.05.2005 14:47:06 | |
---|
Musta se vaan tyylillään edustaa hienosti kuinka raakaa AC/DC:n livekeikat olivat ja kun livelevy on kyseessä niin tuo kansi on käytännössä aivan täydellinen. Mielipidettäsi If You Want Bloodin kannesta sen verran haastaisin vielä, että mun mielestä kansi on ristiriidassa AC/DC:n hienon "no-nonsense"-periaatten kanssa. Ja tyylittömyydessään se menee samaan kategoriaan Sabbathin Sabotage-kannen kanssa. Paitsi että Sabotagen kannessa on juju, If You Want Bloodin kannessa ei oo. Tai sitten mä en oo tajunnu jotain. Oma valintani on Gene Vincent and his Blue Caps vuodelta 1957. Yksinkertaisuudessaan siinä on tyyliä ja raakaa rockenroll-meininkiä. http://www.artistdirect.com/nad/store/artist/album/0,,1726532,00.html All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Angus 12.05.2005 15:05:32 | |
---|
Mielipidettäsi If You Want Bloodin kannesta sen verran haastaisin vielä, että mun mielestä kansi on ristiriidassa AC/DC:n hienon "no-nonsense"-periaatten kanssa. Ja tyylittömyydessään se menee samaan kategoriaan Sabbathin Sabotage-kannen kanssa. Paitsi että Sabotagen kannessa on juju, If You Want Bloodin kannessa ei oo. Tai sitten mä en oo tajunnu jotain. Sulla on kyllä hyvä pointti tuossa, mutta mä olen aina vain pitänyt paljon tuosta IYWB:n kannesta. Suurimmalla osalla bändeillähän tuollainen kuvastaisi suoranaisesti juuri sitä, että lavalla sitten nähdään verta jne., kun taas AC/DC:n tapauksessa tuo vain kuvastaa eritavalla sitä raakaa livemeininkiä. Tommonen fiilis mulla vaan aina tulee kun otan LP:n hyllystä ja heitän soimaan ja ihastelen kansia. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
DarkVision 12.05.2005 15:56:19 | |
---|
-No Future Today- |
jhoik 13.05.2005 01:37:49 | |
---|
Poliittisen rap-yhtyeen Public Enemyn - Muse-Sick-N-Hour Mess Age levyn kansitaide oli joskus aika hieno. En suostunut uskomaan sitä ensisilmäyksellä rap-levyksi vaan luulin että kyseessä on jotain polittiista hardcore-punkkia tai metallia http://rateyourmusic.com/album_images/o7302.jpgVapaata tilaa myytävänä. |
Listen 13.05.2005 11:08:46 (muokattu 13.05.2005 11:09:13) | |
---|
Just lainasin Kentin uusimman levyn. Hieno pakkaus, nimenomaan sen tummansinisen muovikannen ja kansipaperin yhdistelmän takia. Muistutti että albumi mp3:ina ei ole aina sama asia kuin oikea levy... Vaikka aika monesti onkin. Kaikkien aikojen hienointa kantta en nyt ehdi miettiä, mutta yhden Moody Bluesin vinyyli-LP:n ostin kerran lähes pelkästään makeiden avattavien kansien takia. Täällä vaihtoehtoisempia kansimateriaaliratkaisuja - säkkikangasta, nahkaa ja puuta: http://www.aanekoski.fi/musiikki/lulu/Mies, joka tekee työtä, menettää kallisarvoista aikaa. -Cervantes |
Bassolow 14.05.2005 00:04:31 | |
---|
Spinal Tap - Smell the Glove |
DT 14.05.2005 15:51:55 (muokattu 14.05.2005 16:06:35) | |
---|
"Kaikki muuttuu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
Hohhoijaa 14.05.2005 18:36:33 | |
---|
|
HungryFD 14.05.2005 20:18:45 | |
---|
Spinal Tap - Smell the Glove Etenkin se lopullinen versio Seek & Destroy |
rheinone 15.05.2005 02:55:56 | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Sunna 15.05.2005 16:46:26 | |
---|
The Clash - London Calling Siinä vaan on se jokin.Linkkiä en jaksa laittaa, mutta tokihan kaikki tietää että minkämoinen kansi on kyseessä. Tuo on kyllä todella upea kansi! Muutenkin semmoset simppelit ja pelkistetyt, energiset kannet on hienoja. Tuota London Callingia parempaa esimerkkiä ei kyllä tähän hätään keksi, mutta esim. Sex Pistolsin Nevermind the Bollocs... ja Dead Kennedysin Fresh Fruit For Rotting Vegetables on hienoja! http://www.geocities.com/SunsetStrip/Palms/1845/graphics/album1.jpg Daddy, I don't wanna go down to the basement. |
North 15.05.2005 18:16:23 | |
---|
Sentencedin "Ever-Frost" sinkun kansikuva. |
Krypto Niitti 15.05.2005 23:06:11 | |
---|
Kyllä se miullekkin yksi hienoimmista on tuo Clashin London Calling. Eilen tuli taas basistin luona kehuttua sitä kantta. :) Vielä omaan levyhyllyyn se niin avot. Toinen hyvä on mielestäni Nirvanan Bleach. Niin tyylikäs ekan levyn kansi kun vaan voi. Maidenin ja Megadethin levynkansista en ole oikeen koskaan perustanut. Liikaa sälää. Varsinkin Maidenin uusimman kansi on mielestäni todella ruma. |
Henkeen ja Vereen 16.05.2005 09:57:57 | |
---|
I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
sientenystävä. 18.05.2005 10:38:26 | |
---|
Sydän, sydän: Reilu puoli hetkeä Sydän, sydän: Kännykkä Sydän, sydän: Auto The Mars Volta: De-Loused in the Comatorium The Mars Volta: Frances The Mute Mr. Bungle: Disco Volante Sigur Rós: Agaetis Burjyn Pink Floyd: Atom Heart Mother Kuusumun Profeetta: Jatkuvasti maailmaa pelastamaan kyllästynyt supersankari Tool: Lateralus 500kg Lihaa: Sielu System Of A Down: Mesmerize + Lähes kaikki Ektroverden ja Circlen kannet Selvä pyy. |
Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään | Kalamies #13 >-)))> |