D-Kay 17.05.2005 18:55:24 | |
---|
Ja originaali kuppikoko on mikä? Ei se syöpä niitä rintoja vienyt, vaan syöpä löydettiin kun neiti meni asennuttamaan silikoneja. "I wasn't born with enough middle fingers" |
ReBeat 17.05.2005 19:07:30 | |
---|
eiks noi silikonirinnat ku laittaa niin tuntoaisti huononee? Ai tisseistä? No mut' eks niinq tärkeintä oo että kouraan tuntuu puristellessa hyvältä ??1111?? Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Tallulah 17.05.2005 22:55:06 | |
---|
Ei se syöpä niitä rintoja vienyt, vaan syöpä löydettiin kun neiti meni asennuttamaan silikoneja. Väärin tämäkin. Anastacian rintasyöpä todettiin rintojen pienennysoperaation yhteydessä, kun ennen leikkausta otettiin mammografia. Hän oli käsittääkseni perinyt suuret rintansa, ja päätti lopulta pienennyttää ne jatkuvien selkävaivojen vuoksi. Syöpäleikkauksen yhteydessä tehtiin sitten myös tämäkin pienennysleikkaus. Sen näkeekin selvästi, jos vertaa vanhoja kuvia uudempiin. Enhän minä toki voi varmaksi sitä tietää, mutta näin Anastacia ainakin itse on sanonut, ja kyseessä on kuitenkin melko rehellinen artisti. Hän on myös sanonut, että molemmat rinnat saavat lähteä siinä tapauksessa, jos syöpä uusiutuu. Toivottavasti tuo Kylie Minoguenkin tapaus havaittiin tarpeeksi ajoissa. |
baron 17.05.2005 23:04:05 | |
---|
|
"PS: lisäksi taajuudeet kasvaa kokoajan niin ongelmat kasvaa" -JPQ- |
Poseurpete 23.05.2005 00:13:36 | |
---|
Oon ollu aina sitä mielä että Kyliellä on maailmankaikkeuden paras perse mitä oon ikinä nähnyt tähän astisessa elämässäni. The perse vois sanoa. Niin sitä vaan että onneksi sillä ei ollu perse syöpää. I´m with stupid ---v |
aikavaikea 23.05.2005 08:50:57 | |
---|
I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
saturnzreturn 23.05.2005 16:23:57 (muokattu 23.05.2005 16:24:11) | |
---|
my wallet's fat and so is my head |
Artist 23.05.2005 16:26:27 | |
---|
no niin, ei tarvinnut kylli-tädin odotella yli vuotta leikkausjonoissa niinkuin muitten. hienoa. No harvemmin sitä tarvitsee jonottaa, jos tarpeeksi rahaa on. Kyllä kuka vaan voi jossain yksityisklinikalla leikauttaa itsensä ilman vuoden jonoa, jos lyö tarpeeksi rahaa tiskiin. Hieno kuitenkin, että Kylie on toipumassa tuosta leikkauksesta! I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
pliksu 23.05.2005 16:44:03 | |
---|
No harvemmin sitä tarvitsee jonottaa, jos tarpeeksi rahaa on. Kyllä kuka vaan voi jossain yksityisklinikalla leikauttaa itsensä ilman vuoden jonoa, jos lyö tarpeeksi rahaa tiskiin. Ei syöpäleikkauksiin jonoteta. Tietenkään. Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään | Kalamies #13 >-)))> |
cerulean 23.05.2005 17:36:23 | |
---|
Ei syöpäleikkauksiin jonoteta. Tietenkään. Joo, syöpäleikkauksiin ei kyllä yleensä joudu pitkään odottamaan. Ei todellakaan. Eli puheet vuoden jonoista voidaan unohtaa. After Ruth left me, i´ve been ruthless. |