Aihe: Zook (entisistä Kingston Wall -tähdistä koostuva yhtye)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
haljainen
29.03.2005 10:30:38
Hui! k-24.
No kyl sitä pitää mennä kuitenki yrittämään
Todenpuhuja
29.03.2005 14:36:18
Joo, mutta kannattaa varautua siihen, että ei ehkä pääsekään. Asiallinen käytös ja vähemmän humalainen olotila on varmasti paras tae sisäänpääsylle.
Naama-amis
01.05.2005 17:26:18
Mikä on nimeltään kappale, jota tämä yhtye on esittänyt keikoillaan yleensä ensimmäisenä? Mahtaisiko tätä löytyä tallennettuna vai tyydynkö hyräilemään päissäni? Kappale on miellyttänyt minua suuresti.
"Vaikka muuten puhuttaisiin korrektia, ruotsinkielistä ruotsia, niin sitten kun kirotaan, tulee perkele silti." - Bettina S. Bella Italia tifoso #3
MK73
01.05.2005 21:25:11
Neljän vuoden takaisessa Viidakkorumpu-lehden haastattelussa rumpali Kuoppamäki kertoi kaipaavansa jotain rokkiorkesteria "jossa vois tosiaan soittaa täyssydämmellä". No, sellainenhan tässä on nyt jalkeilla. Kingston Wallista en koskaan oikein innostunut, liekö syynä ollut Petri Wallin itämaiset, hiukan mystiset tunnelmat.

Zook jokatapauksessa vaikuttaa lupaavalta. Vielä jos saisivat Jonna Kososen levylle asti mukaan, kyseessä olisi megaluokan juttu. :D
maelstorm
01.05.2005 21:49:02
Neljän vuoden takaisessa Viidakkorumpu-lehden haastattelussa rumpali Kuoppamäki kertoi kaipaavansa jotain rokkiorkesteria "jossa vois tosiaan soittaa täyssydämmellä". No, sellainenhan tässä on nyt jalkeilla. Kingston Wallista en koskaan oikein innostunut, liekö syynä ollut Petri Wallin itämaiset, hiukan mystiset tunnelmat.

Zook jokatapauksessa vaikuttaa lupaavalta. Vielä jos saisivat Jonna Kososen levylle asti mukaan, kyseessä olisi megaluokan juttu. :D

komppaan. melkein vakioksi asti sopisi jengiin jos vaan bändi ja itse neito vain haluaisivat yhteisen tosi mielenkiintoisen setittelyn.

mulle kyllä KW putoaa paremmin mutta menköön.
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
Todenpuhuja
03.05.2005 00:09:57
Hyvinhän tuo neiti Nylon Beat kieltämättä lauloi, ja onhan hänen perusilmeensä melko nautinnollista katsottavaa. Taitaa silti oma uusi yhtye viedä mielenkiinnon tästäkin asiasta...

ZOOK on viettänyt tässä näemmä vähän hiljaiseloa, kohtapuoliin parit keikat kuitenkin luvassa, Helsingissäkin. Tosin samana iltana kuin YUP, joten voi olla, että jää näkemättä.
Guitar Hero
16.05.2005 13:48:04
zook + liekki puistoblues-lauantaina järvenpään yanossa. Liput 10e, niinku aina ennenki. Kaikki paikalle.
Luvassa "älytöntä" musiikin juhlaa.
Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja.
Royal Banzai
16.05.2005 16:42:29
zook + liekki puistoblues-lauantaina järvenpään yanossa. Liput 10e, niinku aina ennenki. Kaikki paikalle.
Luvassa "älytöntä" musiikin juhlaa.

S'oon 15€
Does your mama like to reggae?
Larry
17.05.2005 08:35:57
S'oon 15€

Kannattaa silti raahautua paikalle.
2 loistobändiä samana iltana.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Guitar Hero
17.05.2005 13:30:43
S'oon 15€

Nonii, tähän sitä on taas tultu.. JA ens vuonna voidaan todeta samaa, ku hinnat taas nousee.. Tai sit sitä seuraavana.. Kyl kympin viel viime ja toissa vuonna oli. ..Tana!
Kuka täs nyt oikeen ryöstää? Se on se yanon kaljupää.. Eikö juu.
Royal Banzai
17.05.2005 21:42:28 (muokattu 17.05.2005 21:42:57)
No, kun on kaks työkseen keikkailevaa bändiä samana iltana niin 15€ on ihan kohtuullinen hinta. Pakkohan sinne on raahautua, ellei työt estä. Zookin livevoima pässee paremmin oikeuksiin lauantaina Yanossa kuin viikolla Lappeenrannan Old Cockissa... Varsinkin kun kyse on bluesviikosta.

E: vaihdoin pilkun pisteeseen. Ni.
Does your mama like to reggae?
Naama-amis
17.05.2005 23:37:10
4 € ke 18.5. ravintola Calypso, Vantaa

tuli vain huomattua...

Täytyy koittaa uskaltautua.
Intän intän ja jupitan, väitän vastaan ja pukitan, rähjään räyhään ja riitelen, vietän aikaani inttäen. Bella Italia tifoso #3
Todenpuhuja
17.05.2005 23:37:22
Jeah, tuonne Calypsoon olen sitten ilmeisesti itse ainakin menossa, kun perjantain Soopeli-keikka jää näkemättä. Spekulaatiota luvassa sitten taas sen jälkeen luonnollisesti.

Näkyypä poppoo olevan myös tuolla Puistorockissa ensi kuun alussa, jonne pitäisi myös raahautua heitä kuuntelemaan.
Guitar Hero
18.05.2005 11:00:02 (muokattu 18.05.2005 11:00:13)
No, kun on kaks työkseen keikkailevaa bändiä samana iltana niin 15€ on ihan kohtuullinen hinta.

Mun mielestä fleimarit & balls on aika kaks aika kohtuullisen keikkailevaa bändii.. Ja maksoi kympin.

Mrrh.. No, turhaa spekulointii. Ei itketä lauantaina.. Ja sillee
Hahaha
Larry
18.05.2005 11:06:27
Nonii, tähän sitä on taas tultu.. JA ens vuonna voidaan todeta samaa, ku hinnat taas nousee.. Tai sit sitä seuraavana.. Kyl kympin viel viime ja toissa vuonna oli. ..Tana!
Kuka täs nyt oikeen ryöstää? Se on se yanon kaljupää.. Eikö juu.

Niin maksoihan kossukin muutama vuos sitten vielä 82 mk..., pikkusena "huomiona" vaan, että paikalla on kaksi bändiä, joista toinen varsin tunnettukin ja ei varmaan kovin halpa ja ei Zook:kaan puoli-ilmaiseksi mitään keikkoja tee. Joten pienellä matematiikalla voi miettiä, että toi hinta saattaa olla ihan kohdallaan.

Eikä välttämättä kannata alkaa ketään soimimaan ellei ole 100% varma siitä kuka maksaa viulut...
Todenpuhuja
20.05.2005 20:53:26
Oli muuten taas saakelin kova keikka, vaikka miksauspuolessa ja yleisön vastaanotossa olisi voinut olla parantamista, vaikka toisaalta Semifinaalin keikka vertailukohtana on tietysti aika epäreilu. Bändi soitti kuitenkin hyvin, ja kuulinpa seasta myös muutaman uuden veisun, jotka eivät allekirjoittaneelle ainakaan kuulostaneet tutuilta.

Kävipähän keikan jälkeen myös varmasti ilmi se, että ensi vuoden alussa yhtyeeltä on tulossa levyä, Kingston Wallin livelevy siirtyy puolestaan syksyyn levy-yhtiön kehotuksesta.
starclassic
21.08.2005 11:38:18
Taas oli mainio meininki Järvenpäässä, Swengissä kun Zook pisti parastaan. Jumanskeida! Ei vaan jaksais odottaa että levy tulee ulos. Vasta tammikuussa... Mutta keikoille ennen sitä sitten vaan.
Toistoja, toistoja, toistoja.
voltasparta
21.08.2005 16:34:36
TULI joo nähtyy zook swengissä, harmi että oli tultu juotuu liikaa :E
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Larry
21.08.2005 18:19:50
Taas oli mainio meininki Järvenpäässä, Swengissä kun Zook pisti parastaan. Jumanskeida! Ei vaan jaksais odottaa että levy tulee ulos. Vasta tammikuussa... Mutta keikoille ennen sitä sitten vaan.

Piruvie että oli hyvä keikka tosiaan.
Samin rumpusoolo oli taas vallan huikee.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)