januz 11.04.2003 15:22:43 | |
---|
Eli löydänkö täältä sielunveljiä tai -sisaria? Huomasin juuri etten ole hirveästi kiinnostunut siitä, onko musiikkimakuni arvioitavissa pukeutumiseni perusteella. Lisää voit lukea aiheesta "gootti, rokkari, hoppari" kirjoituksesta. Ja mielipiteistäni huolimatta EN ole mitenkään snobiutunut jazz-friikki, kuuntelen ja soitan rokkia, metallia ja mitä vaan.. voisinpa soittaa jopa rap-yhtyessää funkahtavaa jytke-bassoa, jos tilaisuus tarjoutuisi ja rahkeet riittäisi. Rokkariuteen minut yhdistää ehkä vain pitkähkö letti, joka on lähinna sen takia että tuntuu/näyttää omalta, eikä siksi että Morrisonillakin oli, ja tietty huolettomuus/renttuus.. Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät huolehdi päivittäin uskottavuudestaan, eli se Seppälästä ostettu niittivyö jää joskus sinne kaappiin, tai verkkarit unohtuvat kauppareisuksi jalkaan? Tai jotka soittavat rokkia ja saattavat silti opiskella doorisia skaaloja tai muuta vakavaa..? Ihmettelen pinnallisuuden syvintä olemusta ja odottelen ajatuksia. |
jenni.rotten 11.04.2003 17:20:30 | |
---|
Ei ehkä uskoisi, mutta mä ainakin jätän silloin tällöin niittivyöt laittamatta ja tyydyn verkkareihin (viikonloppuisin yleensä). Arkena sitten kaikki rätit ja kilkuttimet niskaan ja keesi pystyyn ideologisista syistä. Uskon, että väsyn siihenkin parin vuoden sisällä ja tyyli muuttuu. Epäilen, etten sitten jaksa enää laittaa keesiä ja kantaa niskassa raskasta niittirotsia ja lanteella kolmerivistä niittivyötä ja lonkalla parin kilon ketjuja... Niin se ihminen vain laiskistuu :) Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
Bassballs 11.04.2003 17:54:18 | |
---|
Joskus unohtuu pelkät bokserit jalkaan kauppareissulle. Pukeudun niin kuin lystään, eikä minua näin ollen(ainakaan täälläpäin) leimata minkään musiikin yhteyteen asustuksen perusteella. Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen. |
Hermanni 11.04.2003 20:28:49 | |
---|
mä olen soittanut yhtäaikaa rap/hiphoppändissä ja trashmetal-pändissä. se tuotti vähän ristiriitoja aina siihen et mitä laitan päälle milloinkin.. ja kun tykkään pukeutua eri tavalloa eri päivinä. ja kun on saittanut humpppa, punkkia, perusrokkia, metallia, hiphoppia ja jatsia ja kaikkee,,. ja kun on vielä monta projektia. viekö uskottavuutta jos pukeutumistyyli vaihtelee kanssa?=) |
Zarmo 12.04.2003 12:15:50 | |
---|
Minä pukeuduin ihan normaalisti. Yritän löytää lattialta/kaapista/tuolilta puhtaat ja siistit vaatteet. Ulkoinen olemukseni ei juuri viittaa musiikkimakuun tai soittoharrastukseen, ellei sitten ponnarista tehdä jotain (en tiedä mitä) johtopäätöksiä. Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
Thjaah... Mulla olisi ainakin jotenkin "vieras" olo, jos pukeutuisin ns. tavallisesti. Okei, siis vaatteet voivat olla perus farkut ja esim joku musta t-paita tms, mutta kouluun, kaupungille yms en ikinä lähtisi ilman niittikaulapantaa, läväreitä, meikkejä ja muuta sälää. Kerrankin myöhästyin koulusta kun piti lähteä hakemaan kaulapantaa kotoa kun se oli aamuhässäkässä unohtunut :p Lenkille/punttisalille/tms treeneihin laitan kyllä sitten ihan "kuntoilu" vaateet ja niittisälätkin otan hampaat irvessä pois.. *hymy* -Everyone in a free society where the laws are unjust, has an obligation to break the law- |
Bathory 19.04.2003 10:21:39 | |
---|
Mä pukeudun aina tilanteen mukaan. Ei voi ihan lähtee johonkin punttikselle samoissa vaatteissa kun kaupungille;) Mun arkivaatteet on mustat farkut, musta paita, musta farkkutakki ja musta samettipanta kaulassa. Kotona käytän veljeni vanhoja bändipaitoja;) Jos joku lähtee arvuuttelemaan minkä kuvan haluan itsestäni luoda niin siitä vaan. Vaikka kuuntelen metallia niin en yritä saada sellaista kuvaa vaatetuksella tai millään muulla, mustaa käytän koska se on lempivärini. Että näin! |
Moratoria 19.04.2003 16:44:13 | |
---|
Mä käytän lähes poikkeuksetta aina muualla kuin kotonani bändipaitaa. Mä tykkään mainostaa Manowaria ja silleen. |
Iso-Jaakko 19.04.2003 18:13:42 | |
---|
Täytyy muistaa että musiikki, esitys ja shöw ovat kuuluneet vuosimiljoonia yhteen. Vasta radion myötä nämä toisiinsa tiukasti kietoutuneet elementit leikattiin irti toisistaan. Sehän vaihtelee aina musiikinlajista ja ihmisestä että katsooko koko pakettia vaiko pelkkää yksityiskohtaa. Show-miehen taidot ylipäätänsä lienevät kuitenkin tärkeämpi seikka kuin vaatevalinnat. Ronskisti ranttaliks vaan! |
Bathory 19.04.2003 19:56:17 | |
---|
Mä käytän lähes poikkeuksetta aina muualla kuin kotonani bändipaitaa. Mä tykkään mainostaa Manowaria ja silleen. Kyllähän sitä tulee pidettyä omia ostamia paitojaan ihan yleisillä paikoilla mutta kotona pitelen veljeni paitoja, jotka on tosin HIEMAN isoja. |
coffeemaker 20.04.2003 02:24:42 | |
---|
Mennessäni sukujuhliin tai johonkin muihin turhuus-juhliin pistän tukan jakaukselle ja yleisesti siistit ja hyväksytyt vaatteet. Muina aikoina pukeudun sillein miten itse haluan. Kun en voi kuitenkaan miellyttää kaikkia, niin miksi pitäisi edes yrittää mielyttää kaikkia.. puhutammatakaan siitä miksi ketään pitäisi miellyttää pukeutumisella :) 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Jani The Rock 22.04.2003 14:18:19 | |
---|
Kyllä silloin nuorna miehenä punkkiaikoina piti vetää keesi pystyyn ja kiskoa kaikki niittiromut ja kettingit päälle, vaikkei olis mennyt kuin R-kioskille. Nykyään ei kyllä joka kauppareissulle jaksa katsoa, että onko jalassa buutsit vai avopuolison vanhat lenkkarit... Tietysti jokainen pitää sellaisia vaatteita kuin tykkää silloin kun tykkää. "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
aurinkolapsi 09.08.2003 11:59:25 | |
---|
kyl mä lenkille ja liikka tunneille verkkarit pistän. ja ittellä on ollu niittivyö aika pari vuotta sitte mut jotenki ei mulle sopinu. nyt aina fiiliksen mukaan tulee katottuu mitä päälleen pistää...ja vaatteet riippuu vähä tyypistä mun mielestä jamiten se ne kantaa... |