Lego 17.05.2005 20:05:19 | |
---|
Muistetaan sitten että jos onkin erilaisia niin erilaisuus ei välttämäti meinaa automaattisesti huonompaa. Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
Mike Stand 17.05.2005 20:16:30 | |
---|
Muistetaan sitten että jos onkin erilaisia niin erilaisuus ei välttämäti meinaa automaattisesti huonompaa. Puhut asiaa, JAK! Itse en edes pahemmin pidä SansAmpin "TWEED" -simuloinnista, joten voihan olla, että Behku menee tässä jopa edelle (eli, lähemmäs minun soundimakuani). Tämän osalta laitteiden vertailu onkin vielä tekemättä. Kusta tulee, kuhun menee, sitä tietää en voi. |
Explorer 17.05.2005 20:47:18 | |
---|
Kumman innoissaan jengi tuntuu olevan näistä halvoista kopioista kuten Behringer ja Tokai. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
Lego 17.05.2005 20:49:14 | |
---|
Kumman innoissaan jengi tuntuu olevan näistä halvoista kopioista kuten Behringer ja Tokai. Niin? Vähempi rahaa, sama soundi. Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
Explorer 17.05.2005 20:55:27 | |
---|
Vähempi rahaa, sama soundi. Kusetuksen makua, toisten innovaatioilla ratsastamista. Heikompi rakenne, menee paskaksi nopeasti. Mulla on -89 tai -90 Sansamp joka on saanut kenkää aika rutosti eikä edes alkuperäiset potikat siinä rahise. Ja on alkuperäinen, hyvä mieli. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
Lego 17.05.2005 20:59:44 | |
---|
Kusetuksen makua, toisten innovaatioilla ratsastamista. Heikompi rakenne, menee paskaksi nopeasti. Kuka käskee boxien päällä tanssia tasajalkaripaskaa kun kevyempi polkaisukin piisaa? Ja mistä sitä tietää kuinka kestäviä nuo loppujen lopuksi ovat.. Mulla on -89 tai -90 Sansamp joka on saanut kenkää aika rutosti eikä edes alkuperäiset potikat siinä rahise. Ja on alkuperäinen, hyvä mieli. Jaa, mulla ei tuu surku jos ostan halvemman vaihtoehdon. Eikös jollakin kauppaketjulla ollut sellainen slogan kun: "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"? Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
Kuka käskee boxien päällä tanssia tasajalkaripaskaa kun kevyempi polkaisukin piisaa? Ja mistä sitä tietää kuinka kestäviä nuo loppujen lopuksi ovat.. Muovikotelo, pintaliitoskomponentit, halvat kytkimet ja potikat... Jaa, mulla ei tuu surku jos ostan halvemman vaihtoehdon. Sitten ostat Behringeriä, ja olet tyytyväinen. Eikös jollakin kauppaketjulla ollut sellainen slogan kun: "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"? Gigantti ei myy halpoja kopioita vaan alkuperäistä kamaa, joten vertauksesi ontuu. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
Lego 17.05.2005 21:14:18 | |
---|
Muovikotelo, pintaliitoskomponentit, halvat kytkimet ja potikat... En toista itseäni vaan osoitan että luet uudestaan. Sitten ostat Behringeriä, ja olet tyytyväinen. Ostan laitteita joista pidän ja olen hyväksi havainnut. Gigantti ei myy halpoja kopioita vaan alkuperäistä kamaa, joten vertauksesi ontuu. Jaa giganttiko se oli. So not. Ei jaksaisi mitään vitun sotaa aloittaa tästä, tämä kun sattuu olemaan yksi typerimpiä aiheita josta vääntää. Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
McNulty 17.05.2005 21:43:24 | |
---|
Kumman innoissaan jengi tuntuu olevan näistä halvoista kopioista kuten Behringer ja Tokai. hehe, tottakai... hinnalla on väliä. Ja kumman innoissaan on aika moni noista kalliimmistakin vermeistä :)) nimim. "onko dinky sittenkin strato?" "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Skebaristi 17.05.2005 21:49:35 | |
---|
Kumman innoissaan jengi tuntuu olevan näistä halvoista kopioista kuten Behringer ja Tokai. En kyllä käyttäisi ainakaan japsi-Tokaista termiä "halpa kopio". Se on vain kopio :) Aivan |
Jamminen 17.05.2005 22:07:45 | |
---|
Ei jaksaisi mitään vitun sotaa aloittaa tästä, tämä kun sattuu olemaan yksi typerimpiä aiheita josta vääntää. No ei ole typerä aihe. Mutta, tästä aiheesta on jo väännetty behringer oikeuteen -topicissa, vaikkakin vääntö sopisi kyllä tännekkin. Omasta puolestani täytyy sanoa, että aika pahalta tuntuu, jos nuo ovat täysiä kopioita. Muuten noista pintaliitoskomponenteista: onhan esim. bassdriver DI toteutettu noilla, ja varmaan GT2:kin. Maybe nothing matters anyway... |
BoNey 17.05.2005 22:12:12 | |
---|
Ihan mielenkiintoiseltahan nuo näyttää. Taidankin pistää tulemaan samalla kun seuraavan kerran Thomannilta tilaan. Hinta on ainakin sellainen, että voi tilata ihan vaan noiden positiivisien mielipiteiden perusteella. huGGGswarrna |
Niq 17.05.2005 22:29:12 | |
---|
Gigantti ei myy halpoja kopioita vaan alkuperäistä kamaa, joten vertauksesi ontuu. Kodintekniikkamarkkinoilla laitteet on kyllä röyhkeitä kopsuja toisistaan ja esim. DVD-soittimet usein samoja laitteita eri kuorilla ja merkillä, hintaa "paremmalla" merkillä enemmän. Ja kukahan alkuperäisen telkkarin on keksiny.. ;) "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
PIM 18.05.2005 09:54:31 | |
---|
Kaivakaa nyt vaikka se edellinen ketju missä itkettiin kopioinnista ja jatkakaa sitä. Ei jumalauta jaksais joka ketjussa vääntää samaa rautalankaa siitä, kuinka esim. länsimaisen teknologisen kehityksen voittokulku perustuu juuri ja nimenomaan aiempien keksintöjen kopiointiin tai että koko perkeleen kapitalistinen yhteiskuntahan perustuu vapaaseen kilpailuun siitä, kuka pystyy tuottamaan asiakkaiden haluamia tuotteita kilpailukykyisimpään hintaan eikä suinkaan siihen, että jos olet joskus jotain keksinyt niin sulla olis ikiaikainen yksinoikeus myydä tuotettasi kiskurihintaan. Yksi vapaan kilpailun vaaroista on juuri se, että jos et ole valmis kilpailemaan hinnalla niin joku muu tulee ja tekee sen, ja tämä on juuri se mikä pitää kehityksen pyörät pyörimässä. Jos tämä systeemi ei miellytä niin paras muuttaa jonnekin savannille savimajaan mahdollisimman kauaksi kehityksen piiristä. ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
kulmahiomakone 18.05.2005 11:09:06 (muokattu 18.05.2005 11:11:41) | |
---|
Kaivakaa nyt vaikka se edellinen ketju missä itkettiin kopioinnista ja jatkakaa sitä... Jos sä tekisit samoin? Voisit myös käydä tarkastamassa perustelut sille, minkä takia toi sun "länsimaisen teknologisen kehityksen voittokulku perustuu kopioimiselle" -vaahtoaminen on silkkaa paskaa. Sä sotket asioita. Vapaa kilpailu ja tuotekehittely ovat kaksi eri asiaa. En viitsisi laulaa sua taas suohon ;-) ECL82 pääteputkella varustetun putkiradion haluan mä. Tarjoa! |
PIM 18.05.2005 11:26:22 | |
---|
Vapaa kilpailu ja tuotekehittely ovat kaksi eri asiaa. En väittänytkään että ne ovat sama asia vaan että molemmille kuuluu kiitos siitä, että länsimainen teknologia on sillä tasolla missä se nykyään on. Ilman kilpailua hinnat eivät laske eikä uudet teknologiat yleisty ja tässä tapauksessa on kyse nimenomaan siitä, että hintakilpailun kautta Behringer saattaa tämän teknologian paljon suuremman asiakasjoukon saataville kuin mitä Tech21 omalla hinnoittelullaan on tehnyt. ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
Tee 18.05.2005 11:43:16 | |
---|
digital delay, chorus ja flanger kiinnostavat kovasti jos kohtuuhintoihin saa, millonkohan lie ilmestyvät, ainakaan thomannilla ei ollut noita vielä. :K |
barnabas 18.05.2005 11:53:07 | |
---|
Ehkä syy minkä takia jotkut vaan jaksaa valittaa halvemmista tuotteista on se, että he itse ovat ostaneet aikoinaan kalliina saman tasoisen vehkeen. Kyllähän se aina harmittaa kun rahaa menettää. Hyvin menee. |
kulmahiomakone 18.05.2005 11:57:12 | |
---|
En väittänytkään että ne ovat sama asia vaan että molemmille kuuluu kiitos siitä, että länsimainen teknologia on sillä tasolla missä se nykyään on. Intressit tuotekehittelyä kohtaan loppuvat, kun uusilla innovaatioilla ei ole mitään suojaa kopiointia vastaan. Ilman kilpailua hinnat eivät laske eikä uudet teknologiat yleisty ja tässä tapauksessa on kyse nimenomaan siitä, että hintakilpailun kautta Behringer saattaa tämän teknologian paljon suuremman asiakasjoukon saataville kuin mitä Tech21 omalla hinnoittelullaan on tehnyt. On eri asia keksiä pyörä uudestaan kuin kopioida se. Päänsärkyynkin on useita eri lääkkeitä: ibuprofeenia ja ketoprofeenia ja... Tabletteja meille syöttävät alkuperäiset valmistajat ja lisenssivalmistajat, patenttisuojasta vapautuneita lääkkeitä syöttävät ihan kaikki. Kilpailu toimii, joskin ongelmiakin on. Maksaako Behringer lisenssejä? ECL82 pääteputkella varustetun putkiradion haluan mä. Tarjoa! |
kulmahiomakone 18.05.2005 12:00:48 | |
---|
Ehkä syy minkä takia jotkut vaan jaksaa valittaa halvemmista tuotteista on se, että he itse ovat ostaneet aikoinaan kalliina saman tasoisen vehkeen. Kyllähän se aina harmittaa kun rahaa menettää. Mä en ymmärrä miksi tämä aina vedetään keskusteluun. Ovatko ihmiset todella niin typeriä, etteivät näe mitään muuta syytä jonkin mielipiteen puolustamiselle kuin oman edun? Omasta puolestani voin sanoa, että tämän hetken kaikki soittovehkeeni ovat omavalmisteisia. Kitarat, piuhat, poljin, vahvistimet ja kaapit. ECL82 pääteputkella varustetun putkiradion haluan mä. Tarjoa! |