Jackson Dinky 17.05.2005 18:37:55 | |
---|
Noin kuukausi sitten peli alkoi jumiutua silleen että äänet jäi soimaan mutta kuva pysähtyi siihen eikä voinut muuta kun bootata koneen. Tämä tapahtui harvoin. Nyt se on tiheentynyt niin että peli ei toimi kun 3 minuuttia mutta vika on muuttunut siihen että tulee mustaksi eikä peliääniäkään kuulu. Kone pitää bootata. Tietokone on uusi ja peli on pyörinyt täysin ongelmitta ennen. Näyttiksessä ei varmaan ole vika koska se on vaihdettu. Mikä avuksi? Vetääkö prossu vai kovo vai emo viimesiänsä? :S -"Ei tual takana ketää oo..?" -"Kaksin ollaan liikentees" |
Kemppilä 17.05.2005 18:45:06 (muokattu 17.05.2005 20:01:45) | |
---|
Ootko ajanu viirus-, yms. tarkastukset? e. mitens lämmöt? "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." |
Vetääkö prossu vai kovo vai emo viimesiänsä? :S Prosessorit harvoin hajoavat. |
superfly 17.05.2005 19:56:27 | |
---|
Takuuseen vaan jos on vielä voimassa. Oireet viittaavat mun mielestä vialliseen muistikampaan tai näytönohjaimeen. Tuttua on tuo. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
wellu 17.05.2005 21:57:07 | |
---|
Lyrics.Wasted time between solos. |
salva 18.05.2005 20:18:41 | |
---|
Mullakin on esiintynyt tuota ilmiötä paljon ja näytönohjaimesta ollut aina kiinni. Ajurien päivittäminen auttaa, mutta poista ensin kaikki vanhat ajuritiedostot catalyst uninstaller ohjelmalla, mutta VAIN jos sinulla on radeon näytönhjain. https://support.ati.com/ics/support … &task=knowledge&folderID=27 Jos sulla on geforce näytönohjain niin en tiedä onko niillä jotain vastaavaa ohjelmaa, joka poistaa kaikki ajuritiedot enkä tiedä auttaako se ajurien päivitys, mutta mulla on auttanut. Niin ja muista lukea ne ohjeet tarkkaan siitä ohjelmasta, ettet hajota mitn :) When the Sun goes down, music turns up. |
Jackson Dinky 19.05.2005 00:08:40 | |
---|
Mullakin on esiintynyt tuota ilmiötä paljon ja näytönohjaimesta ollut aina kiinni. Ajurien päivittäminen auttaa, mutta poista ensin kaikki vanhat ajuritiedostot catalyst uninstaller ohjelmalla, mutta VAIN jos sinulla on radeon näytönhjain. https://support.ati.com/ics/support … &task=knowledge&folderID=27 Jos sulla on geforce näytönohjain niin en tiedä onko niillä jotain vastaavaa ohjelmaa, joka poistaa kaikki ajuritiedot enkä tiedä auttaako se ajurien päivitys, mutta mulla on auttanut. Niin ja muista lukea ne ohjeet tarkkaan siitä ohjelmasta, ettet hajota mitn :) Arvaappa vaan onko toi tehty :( Ongelma näyttäs olevan vioittuneessa rammissa. -"Ei tual takana ketää oo..?" -"Kaksin ollaan liikentees" |
Chaplin 19.05.2005 09:15:27 | |
---|
Harvemmin rauta menee rikki. Uskonpa vian olevan ohjelmallinen. Levyt formatointiin ja uutta XPtä päälle. Hajoava kovalevy ei yleensä kauaa sinnittele. Se joko korkkaa heti tai viimeistään parin buuttauksen jälkeen (kokemusta on). Ja muistien hajoaminen ilmenee mun tietojen mukaan jo boottaus vaiheessa. Miten prossun lämmöt kaatumisvaiheessa? Onko coolerissa jotain häikkää, kenties vaikka huonosti paikallaan? USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? |
Sertzo S 19.05.2005 13:50:41 (muokattu 19.05.2005 14:03:42) | |
---|
Kysäisenpä minäkin ongelmasta koneessani, jota en ymmärrä eli koneeni alkoi ilmoittaan yllättäen seuraavaa: Runner error Invalid Back Web application id 4653381 Tämmöistä, mutta tämä "kivikautinen" koneeni toimii jotenkin kuitenkin. Onhan tässä ehkä noita turhia ohjelmiakin, kun tällä samalla koneella teen kaiken muunkin, käyn netissä ja musiikin myös ja jne. Jos täältä ei nyt apua löydy, niin eiköhän nuo ystävällist paremmin perillä olevat kaverini minua auta. Kysyinpä nyt täältä kuitenkin. |
superfly 19.05.2005 14:29:59 | |
---|
Harvemmin rauta menee rikki. Uskonpa vian olevan ohjelmallinen. Väärin. Rauta menee todella usein rikki. Esim. muisteissa on melko iso prosentti viallisia jo tehtaalta ulostuessaan. Rikkinäiset muistit ovat ihan arkipäivää ainakin mulle. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
superfly 19.05.2005 14:34:46 (muokattu 19.05.2005 14:37:09) | |
---|
Kysäisenpä minäkin ongelmasta koneessani, jota en ymmärrä eli koneeni alkoi ilmoittaan yllättäen seuraavaa: Runner error Invalid Back Web application id 4653381 Tämmöistä, mutta tämä "kivikautinen" koneeni toimii jotenkin kuitenkin. Onhan tässä ehkä noita turhia ohjelmiakin, kun tällä samalla koneella teen kaiken muunkin, käyn netissä ja musiikin myös ja jne. Jos täältä ei nyt apua löydy, niin eiköhän nuo ystävällist paremmin perillä olevat kaverini minua auta. Kysyinpä nyt täältä kuitenkin. Googlella löytyy aika läjä hakusanoilla "Invalid BackWeb application". Näyttää aika vahvasti spywarelta tms. EDIT: Sori hei. huomaa että myös F-Securen virustorjunta käyttää tuota Backwebbiä. Eli ei siis välttämättä haittaohjelma. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Sertzo S 19.05.2005 16:12:15 (muokattu 19.05.2005 18:42:37) | |
---|
Googlella löytyy aika läjä hakusanoilla "Invalid BackWeb application". Näyttää aika vahvasti spywarelta tms. EDIT: Sori hei. huomaa että myös F-Securen virustorjunta käyttää tuota Backwebbiä. Eli ei siis välttämättä haittaohjelma. Tuskin on vakoiluohjelma koneessani, mutta jostain syystä myös F-Securen automaattiset päivitykset ei toimi, vaan näyttää jatkuvaa toimintahäiriötä punaisella pohjalla olevalla valkealla ristillä??? Välillä on myös keltainen huutomerkki ja selite: Viruskuvaustietokannat ovat 20 päivää vanhoja ??? |
Jackson Dinky 19.05.2005 17:00:43 | |
---|
Väärin. Rauta menee todella usein rikki. Esim. muisteissa on melko iso prosentti viallisia jo tehtaalta ulostuessaan. Rikkinäiset muistit ovat ihan arkipäivää ainakin mulle. Totta. Viimekesänä veljeltä kärähti näyttis ja tossa pariviikkoa sit prossu suli ja muisti paskana ;) -"Ei tual takana ketää oo..?" -"Kaksin ollaan liikentees" |
Risk 19.05.2005 17:22:56 | |
---|
Totta. Viimekesänä veljeltä kärähti näyttis ja tossa pariviikkoa sit prossu suli ja muisti paskana ;) Et kai ole paha ylikellottaja? :) |
k1mm0 19.05.2005 17:26:55 (muokattu 19.05.2005 17:31:17) | |
---|
mutta poista ensin kaikki vanhat ajuritiedostot catalyst uninstaller ohjelmalla, mutta VAIN jos sinulla on radeon näytönhjain. Onko tuo välttämätön? Aina ennen olen asentanut vain suoraan entisten päälle. Ja onhan tuolla "Lisää/poista sovellus" -listassa ATI Drivers, josta nuo voi poistaa, tarviiko siihen tuon erillisen Catalyst Uninstallerin? Äsken poistin nimittäin tuolla Catalyst Uninstallerilla, sitten sitten kun käynnistin koneen uudestaan, tuli seuraavantapainen valitus: "Windowsia ei voitu käynnistää, koska seuraava tiedosto on vahingoittunut tai sitä ei löydy: SYSTEM32/DRIVERS/PCI.SYS" Voisiko tuo liittyä jotenkin tuohon ajureiden poistoon? Hassulta tietysti tuntuisi, kun eihän tuo näytönohjain PCI-väylässä sijaitse. Tässä jonkin aikaa sitten minulle tuli samanlainen valitus, PCI.SYS:n tilalla oli vain NTFS.SYS. Sain jälleen toimimaan, kun muutaman kerran yritin vikasietotilan kautta käynnistää ja lopulta onnistuin, sitten vain tavallinen uudelleenkäynnistys ja taas toimii. Kaveri sanoi, että tuo liittyisi muistiin. Vaihdoin äsken muistikamman paikkaa ja imuroin pölyt, mutta edelleen se piiskoi tuota virheilmoitusta. Edit: Jaa, jollain englanninkielisellä forumilla puhuivat, että ei liity muistiin millään tavalla (tuo ntfs.sys). Pojat saavat kasvuja, kun taas tytöistä tulee pehmeämpiä. Sitten huomaa, että tyttöjä ja poikia voi käyttää erilaisiin tarkoituksiin.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
kamelisko 19.05.2005 18:34:31 | |
---|
Imuroi kone sisältä? Lahjoituksia otetaan vastaan. |
tenkainen 19.05.2005 18:44:30 | |
---|
Jaa, jollain englanninkielisellä forumilla puhuivat, että ei liity muistiin millään tavalla (tuo ntfs.sys). Ntfs on vaihtoehto Fatille, eli tiedostojärjestelmä. Eli liittyy kovalevyllä sijaitseviin tiedostoihin, ei keskusmuistiin... "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
k1mm0 19.05.2005 18:53:12 | |
---|
Imuroi kone sisältä? Jos tuo oli minulle, niin tein sen jo, kuten tuossa ylempänä sanoinkin. Ntfs on vaihtoehto Fatille, eli tiedostojärjestelmä. Eli liittyy kovalevyllä sijaitseviin tiedostoihin, ei keskusmuistiin... Juu, tiesin kyllä että Ntfs on tiedostojärjestelmä, mutta kveri oli netistä vissiin lukenut, että liittyy muistiin. Toisen käden tietoahan tuo hälle oli. Mutta kovokohan tässä on sitten minulla tuhoa tekemässä? Pojat saavat kasvuja, kun taas tytöistä tulee pehmeämpiä. Sitten huomaa, että tyttöjä ja poikia voi käyttää erilaisiin tarkoituksiin.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
tenkainen 19.05.2005 19:33:38 | |
---|
Mutta kovokohan tässä on sitten minulla tuhoa tekemässä? Saattaa olla, tai sitten jokin ohjelma vain tehnyt tuhojaan... Scandiskiä ja eheyttämistä? "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
Chaplin 20.05.2005 06:43:13 | |
---|
Väärin. Rauta menee todella usein rikki. Esim. muisteissa on melko iso prosentti viallisia jo tehtaalta ulostuessaan. Rikkinäiset muistit ovat ihan arkipäivää ainakin mulle. Mun koneet on ollu sitten vissiin epänormaaleja?? 20 vuotta oon pelittänyt tietokoneitten kanssa, eikä sen aikana oo hajonnut muuta kuin pari korppuasemaa, polttava CD, 3 maxtorin kovoa ja modeemi kovalla ukkosella. Ehkä toi todella usein on hieman jyrkkä ilmaus. Tietenkin jos ostaa aina vaan halvinta paskaa niin näin voipi ehkä olla? Enpä tota tiedä?? Parikymppiä laittaa lisää niin saa esim. testattuja Kingstoneja. USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? |