lucbass 17.05.2005 13:34:55 | |
---|
Louie Clementella on tullut muutama kilo lisää ;) no niin on kyl tullu chuckille kans god hates us all |
Ben_D 17.05.2005 13:36:01 | |
---|
no niin on kyl tullu chuckille kans Kyllähän sitä helposti 15 vuodessa kertyy kun viettää rokkenrollelämää. |
Mohla 17.05.2005 15:12:51 | |
---|
Se vaan ei ole se juttu, joka on olennainen osa alkuperäistä Testamentia. New Orderin ja Legacyn meiningistä on nössöily kaukana. Niin no, joo. Tietty kun sen noin mieltää. Mulla on vaan itselläni kolissut eniten nimenomaan tuosta LOWista eteenpäin, vaikka olen minä Practisenikin kuunnellut. Eikä Testamenttia nössöilyksi kukaan voikkaan haukkua, helvetin kova bändi jokatapauksessa! Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
FatSam 17.05.2005 16:48:45 (muokattu 17.05.2005 16:49:29) | |
---|
Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |
Ben_D 17.05.2005 17:06:04 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa mikä tämä platta on: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905 ? E: Linkki kusee. Siis Testamentin Days of Darkness. Kokoelma, jonka toinen levy on muistaakseni First Strike Still Deadly. |
Onkohan tuo Testament nyt tulossa edes koko tuskaan. |
Ben_D 17.05.2005 19:58:44 | |
---|
Onkohan tuo Testament nyt tulossa edes koko tuskaan. On. |
Ben_D 18.05.2005 08:19:56 (muokattu 18.05.2005 09:12:29) | |
---|
Nyt vähän lisää tiedonmurusia: Testamentin kokoonpano Tuskassa on luultavasti alkuperäinen lukuunottamatta Alex Skolnickia, jolla on tuohon aikaan muita kiireitä. Hänet korvaa Metal Mike Chlasciak, joka on soittanut mm. Painmuseumissa ja Halfordin bändissä sekä tuurasi Eric Pettersonia viime kesänä Testamentissa. Vaikka on ollut tiedossa, että Testament ei välttämättä soita Tuskassa alkuperäiskokoonpanolla niin silti meikäläiselle on pieni pettymys, että en näe mielestäni metallihistorian suurinta eli Alex Skolnickia. Nooh...olisi todella hieno homma jos muuta alkuperäisjäsenet + Johnny Tempesta tulisivat kesällä Helsinkiin. |
MV 18.05.2005 08:26:57 | |
---|
Nyt vähän lisää tiedonmurusia: Testamentin kokoonpano Tuskassa on luultavasti alkuperäinen lukuunottamatta Alex Skolnickia, jolla on tuohon aikaan muita kiireitä. Hänet korvaa Metal Mike Chlasciak, joka on soittanut mm. Painmuseumissa ja Halfordin bändissä sekä tuurasi Eric Pettersonia viime kesänä Testamentissa. Vaikka on ollut tiedossa, että Testament ei välttämättä soita Tuskassa alkuperäiskokoonpanolla niin silti meikäläiselle on pieni pettymys, että en näe mielestäni metallihistorian suurintai Alex Skolnickia. Nooh...olisi todella hieno homma jos muuta alkuperäisjäsenet + Johnny Tempesta tulisivat kesällä Helsinkiin. Mistä poimittua? Voiko luottaa tohon? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Ben_D 18.05.2005 09:09:13 (muokattu 18.05.2005 09:13:37) | |
---|
Mistä poimittua? Voiko luottaa tohon? Sieltä missä ei pippuri kasva ;) Sanoisin, että suht luotettavasta tietolähteestä läheltä kyseistä bändiä. |
Maardi 18.05.2005 19:00:12 | |
---|
Nyt vähän lisää tiedonmurusia: Testamentin kokoonpano Tuskassa on luultavasti alkuperäinen lukuunottamatta Alex Skolnickia, jolla on tuohon aikaan muita kiireitä. Hänet korvaa Metal Mike Chlasciak, joka on soittanut mm. Painmuseumissa ja Halfordin bändissä sekä tuurasi Eric Pettersonia viime kesänä Testamentissa. Vaikka on ollut tiedossa, että Testament ei välttämättä soita Tuskassa alkuperäiskokoonpanolla niin silti meikäläiselle on pieni pettymys, että en näe mielestäni metallihistorian suurinta eli Alex Skolnickia. Nooh...olisi todella hieno homma jos muuta alkuperäisjäsenet + Johnny Tempesta tulisivat kesällä Helsinkiin. No voi perkele. Eilen juuri tuli kuunneltua Practice what you preachia ja on varsinkin ne soolot niin perkeleen mahtavia että ugh. Onko tämä Metal Mike soittanut paljonkin Testamentin riveissä tuon Pettersonin tuuramisen lisäksi? |
Deathrace King 18.05.2005 19:39:00 | |
---|
Tulkoonpa miten alkuperäiskokoonpano hyvänsä, niin suunnaton pettymys tulee olemaan jos Steve DiGiorgiota ei nähdä bassonvarressa. Onhan äijä nyt maailman parhaita basisteja. Taitaa DiGiorgio soitella nykyään Sebastian Bachin bändissä(ja Bostaph Exoduksessa). Kuulemma näillä bändeillä olisi keikat jossain Tuskan aikoihin, joten noissa puheissa voi olla jotain perääkin, ..valitettavasti. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! |
Deathrace King 18.05.2005 19:42:16 | |
---|
Ei kai se Metal Mike mitään Pettersonia tuurannut, vaan soitteli hänen aisaparinaan. Sit ku Erickiltä murtui jalka, niin Mike kepitteli yksinään(mm. Provinssissa) ja hyvin kepittelikin. Ainakin tällaisen käsityksen minä olen saanut. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! |
Ben_D 18.05.2005 22:25:43 | |
---|
Ei kai se Metal Mike mitään Pettersonia tuurannut, vaan soitteli hänen aisaparinaan. Sit ku Erickiltä murtui jalka, niin Mike kepitteli yksinään(mm. Provinssissa) ja hyvin kepittelikin. Ainakin tällaisen käsityksen minä olen saanut. Noniin tais olla, anyway, oli miten tahansa. Tulkoonpa miten alkuperäiskokoonpano hyvänsä, niin suunnaton pettymys tulee olemaan jos Steve DiGiorgiota ei nähdä bassonvarressa. Onhan äijä nyt maailman parhaita basisteja. Taitaa DiGiorgio soitella nykyään Sebastian Bachin bändissä(ja Bostaph Exoduksessa). Kuulemma näillä bändeillä olisi keikat jossain Tuskan aikoihin, joten noissa puheissa voi olla jotain perääkin, ..valitettavasti. Eipä paljon meikäläistä haittaa...Ehkä metallimaailman tämän hetken paras basisti, mutta keikoilla olleiden mukaan Christiansen on soittanut hemmetin hyvin. Eikä se muutenkaan mikään turisti ole. |
thrashmetallisti 18.05.2005 22:58:21 | |
---|
Se taitaa sällit olla sillä tavalla että ihan sama kuka siellä lavalla soittaa loppujen lopuksi (chuck tietysti laulussa) ja kun joku klassikko lähtee niin me kustaan hunajaa... Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Ben_D 18.05.2005 23:00:25 (muokattu 18.05.2005 23:08:57) | |
---|
Se taitaa sällit olla sillä tavalla että ihan sama kuka siellä lavalla soittaa loppujen lopuksi (chuck tietysti laulussa) ja kun joku klassikko lähtee niin me kustaan hunajaa... Ei se ihan sama ole. Mulla saattaa vielä olla ainutlaatuinen mahdollisuus päästä tapamaan niitä niin olis se kiva ollu tavata Sir Alex. Mutta niin on mahdollisesti upeeta tavata myös muut alkuperäisjannut + Johnny Tempesta, joka on kuulemma hemmetin mukava jannu. |
thrashmetallisti 19.05.2005 14:45:24 | |
---|
Ei se ihan sama ole. Mulla saattaa vielä olla ainutlaatuinen mahdollisuus päästä tapamaan niitä niin olis se kiva ollu tavata Sir Alex. Mutta niin on mahdollisesti upeeta tavata myös muut alkuperäisjannut + Johnny Tempesta, joka on kuulemma hemmetin mukava jannu. Niin ei se nyt ihan sama ole, mutta en usko että me siellä ainakaan suu mutrussa valitetaan rokkipoliiseina... Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Ben_D 19.05.2005 16:57:47 | |
---|
Niin ei se nyt ihan sama ole, mutta en usko että me siellä ainakaan suu mutrussa valitetaan rokkipoliiseina... Juuei. Ei tossa bändissä ole ikinä yhtään paskaa soittajaa ollut; ei edes Clemente, vaikka täällä joku kohta höyryää munat vaahdossa kuinka paskasti se soitti ensimmäisillä levyillä. |
thrashmetallisti 19.05.2005 18:01:22 | |
---|
Juuei. Ei tossa bändissä ole ikinä yhtään paskaa soittajaa ollut; ei edes Clemente, vaikka täällä joku kohta höyryää munat vaahdossa kuinka paskasti se soitti ensimmäisillä levyillä. Ei se nyt niin huonosti vetänyt. Ihan hyvin. Ja vanhoihin levyihin kuuluu se pieni kohkaus. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Ben_D 19.05.2005 18:05:33 | |
---|
Ei se nyt niin huonosti vetänyt. Ihan hyvin. Ja vanhoihin levyihin kuuluu se pieni kohkaus. Olen täysin samaa mieltä, että se hoisi hommansa todella hienosti. |