Aihe: Nerdee - Walls Around
1 2
maelstorm
19.04.2005 08:23:52
heh..

Nerdeen levystä on tullut luettua aika skandaalitasoisia arvosteluja. Mitenköhän mahtaa Nupullakin pää kestää kun pressipromossa oli jotain hehkutettu että kirjoittaa kappaleensa kynttilän valossa ja sitten kriitikot tästäkin naljailevat :I Mä olen kuullut 'sen sinkun' ja oli kyllä taas sellainen setti etten ihmettele enää ollenkaan isojen levy-yhtiöiden ahdinkoa. tuollaisella huonolla, muka keskivarmalla musiikilla ne tappiot tehdään. promotaan paskaa?!
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
Jalopeura
11.05.2005 16:02:57
Näin bändin tänään sattumalta (just joo, älä selitä :-) Anttilassa. Vetivät uuden levyn biisejä akustisesti. Yllätyin. Positiivisesti. Ei yhtään pöllömmän kuuloisia olleet nuo piisit.

äääääääääääääää
MK73
11.05.2005 17:34:07
Juu aikas tylyt kritiikit on levy saanut.

Kuten aiemmin viittasin, Walls Around on (valitettavasti) hyvä esimerkki tuottamalla pilatusta musiikista. Biiseissä tai tyttöjen soitto/laulu taidoissa ei sinänsä vikaa ole. Aineksia olisi siis ollut huomattavasti parempaan jälkeen, mutta kun ei niin ei.
Jalopeura
11.05.2005 18:23:25
Ite lähtisin ennemminkin miettimään tyttösten sävellystaitoja...
zharlie
11.05.2005 19:52:56
Ite lähtisin ennemminkin miettimään tyttösten sävellystaitoja...

Oot tainnu miettiä tyttösten taitoja vähän enemmänki?
"You can take ammari out of ammattikoulu but you can't take ammattikoulu out of ammari." -Petteri Pyykkö
Jalopeura
11.05.2005 21:56:14
Oot tainnu miettiä tyttösten taitoja vähän enemmänki?

joo tein biisejäki siitä
Guitar Hero
17.05.2005 13:38:05
Mun korviin aikas taattua Nova-musiikkia.. Ja kaikkihan tietää, mitä se tarkottaa :)
Soitti muuten taannoin hyrylän homecomingissa "hienon" broken glass-kappaleensa KAKS kertaa.. Ei kukaan tee niin.

Aika rajuu.
Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja.
Janne F
19.05.2005 20:35:52
Soitti muuten taannoin hyrylän homecomingissa "hienon" broken glass-kappaleensa KAKS kertaa.. Ei kukaan tee niin.

Eikös Europellakin ollu aikoinaan tapana soittaa Final Countdown VÄHINTÄÄN kaks kertaa setissä...?
Guitar Hero
20.05.2005 09:43:29 (muokattu 20.05.2005 09:44:10)
Eikös Europellakin ollu aikoinaan tapana soittaa Final Countdown VÄHINTÄÄN kaks kertaa setissä...?

Mä en nyt todellakaan tarkottanu, et toi musiikillinen tautologia ois ollu HYVÄ juttu.

Se oli sarkasmia.. Kattokaa sanakirjasta, mitä se meinaa.

E: ja mä meinaan nyt tota sarkasmia, en tautologiaa. :)
zharlie
20.05.2005 10:40:38
Se oli sarkasmia.. Kattokaa sanakirjasta, mitä se meinaa.

Siinä sarkasmin käytön huumassasi, niin kokeile joskus sellaista ajatusleikkiä, että mitä jos sitä joku muukin käyttää. Tunnistanko mä sen?
"You can take ammari out of ammattikoulu but you can't take ammattikoulu out of ammari." -Petteri Pyykkö
ten
20.05.2005 11:42:25
Kävin jossain YleXin elämä on parasta huumetta-keikalla kattomassa. Harvinaisen tylsiä biisejä livenä soitettavaksi. Itselläni on ainakin sellanen asenne musiikkiin, että sen pitää toimia livenä, vaikka olisi kuinka rauhallista poppia!
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Guitar Hero
20.05.2005 13:59:33 (muokattu 20.05.2005 14:01:25)
Siinä sarkasmin käytön huumassasi, niin kokeile joskus sellaista ajatusleikkiä, että mitä jos sitä joku muukin käyttää. Tunnistanko mä sen?

Hah, mä en qoutannukkaa sun, vaan sen toisen sedän kirjotusta. Eli hold down yer horses mate!

E: ja ku, mutku sitä on niin kauhian vaikia tunnistaa
:)
Artist
20.05.2005 14:27:29

Aika rajuu.

Niin saatana tekivät. Yritä siinä sitten nukkua kuumetta pois.

Kuulin uudelta levyltä jonkun biisin radiosta. Semmoista aika mitäänsanomatonta radiopoppia oli. Ei kolahtanut. En mä kyllä niiltä yhtään oikeasti hyvää biisiä ole kuullutkaan.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
Royal Banzai
20.05.2005 21:55:27
Niin saatana tekivät. Yritä siinä sitten nukkua kuumetta pois.

Kuulin uudelta levyltä jonkun biisin radiosta. Semmoista aika mitäänsanomatonta radiopoppia oli. Ei kolahtanut. En mä kyllä niiltä yhtään oikeasti hyvää biisiä ole kuullutkaan.

"Toista kertaa sama piisi?!??!?! Kuumeeni ei laske koskaan!!! AAAAAAAAAAAAAA!!"
Does your mama like to reggae?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)