TmuKoo 17.05.2005 10:27:39 (muokattu 17.05.2005 10:28:03) | |
---|
Tässä pähkäilen että kantsisikos panostaa tuohon factory bundleen myös kun olen tässä 002 näillä näkymin hankkimassa. Vai uskaltaako tuota ostaa kun tuntuu että ne kaikki hajoilee nykyään..:) Ilmeisesti tuossa bundlessa tulisi perusversioon lisänä tälläistä: * Bomb Factory BF-3A * moogerfooger Ring Modulator * moogerfooger Analog Delay * SansAmp PSA-1 * Cosmonaut Voice * JOEMEEK SC2 Compressor * JOEMEEK VC5 Meequalizer * Tel-Ray Variable Delay * Voce Spin * Voce Chorus/Vibrato * Pre-authorized iLok Smart Key Onko nuo millaisia verrattuna pro toolsin omiin, etenkin tuo kompurat, equ, chorus/vibrato ja delayt. Entä millainen tuo psa-1 on, tuo minulla jo räkistä löytyy, mutta onko yhtään sen veroinen? "...if you could only live my life, you could see the difference..." |
Niskamies 17.05.2005 10:33:15 (muokattu 17.05.2005 10:34:21) | |
---|
Mulla on toi bundle. Se psa-1 plugari on mielestäni todella hyvä, säröbassoihin sitä olen käyttänyt. Ja se joemeekin kompura on erinomainen, mm. virppaan sitä on kehuttu paljon. Pelkästään noiden kahden takia kannattaa bundle ostaa. On ne digirack plugaritkin ihan kelpoja. EDIT: toi eq on myös erinomainen. PT:n mukana ei tule ollenkaan ns. tavallista eq:ta (middle, bass, treble) ja toi hoitaa sellasen tehtävän hyvin. Virallisesti semi-pro! |
TmuKoo 17.05.2005 10:43:53 | |
---|
Mites tuo 6.9 versio, olikos siinä jotain muita hyviä uudistuksia kuin tuo uusi eq3? "...if you could only live my life, you could see the difference..." |
Niskamies 17.05.2005 10:46:21 | |
---|
Mites tuo 6.9 versio, olikos siinä jotain muita hyviä uudistuksia kuin tuo uusi eq3? Pitäisköhän itekkin päivittää 6.4:sta? Eikös se maksa? Virallisesti semi-pro! |
TmuKoo 17.05.2005 10:53:26 | |
---|
Jos en väärin muista, niin 90€ olis ollut ovh hinta? korjatkaan jos olen pahasti väärässä... "...if you could only live my life, you could see the difference..." |
Bee-äf 17.05.2005 12:05:48 | |
---|
Oliko Beat Detective LE siinä, vai oliko se jo 6.7? With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Mikael 17.05.2005 12:12:35 | |
---|
"PS: lisäksi taajuudeet kasvaa kokoajan niin ongelmat kasvaa" -JPQ- |
hahaa! Tänään toi postisetä paketin jossa oli PT 6.9! Aika tarkalleen kuukausi meni siitä kun pistin digidesignille hakemuksen 6.7 päivityksestä. Ostin digi002 rackin viime marraskuussa, jonka mukana tuli vanhempi PT(6.1) ja olin oikeutettu siis ilmaiseen 6.7 päivitykseen. Täytyy vähän testailla ja katsoa tekeekö tuolla beat detective LE:llä mitään. Niin joo, Digidesignin sivuilta on ladattavissa myös ilmainen Bomb Factory plugaripaketti. http://www.digidesign.com/news/details.cfm?story_id=806 Ei mikään maailmaa mullistava setti, mutta eipä rasita lompakkoakaan! Ite ku tekee, ni tulee parempi! |
TmuKoo 17.05.2005 15:42:07 | |
---|
Hmmm...onko eka päivitys ilmainen vai mitä tarkoitit tuolla? "...if you could only live my life, you could see the difference..." |
Slemmu 17.05.2005 16:24:16 (muokattu 17.05.2005 17:01:42) | |
---|
Hmmm...onko eka päivitys ilmainen vai mitä tarkoitit tuolla? Siis jos nyt ostat digin, niin PT 6.9 on se versio joka sinulle kuuluu. Jos paketissa on vanhempi versio kuin 6.7, niin saat päivityksen maksutta, koska jokaisen digin mukana pitäisi tulla jo 6.7 tai 6.9. Korjatkaa joku jos olen ihan hakoteillä... edit: tämä siis digidesignin sivuilta: Pro Tools LE 6.7 is a free update for registered Pro Tools LE system owners who purchased new hardware systems on or after September 25, 2004. ja 6.7 voi päivittää netistä versioon 6.9 Ite ku tekee, ni tulee parempi! |
TmuKoo 17.05.2005 19:00:41 | |
---|
Ok, tattista vaan kaikille avusta...huomenna saan pro kalut kotiin. "...if you could only live my life, you could see the difference..." |
Mikael 17.05.2005 23:06:28 | |
---|
Tässä kommennteja niistä, mistä on kokemusta: * moogerfooger Analog Delay Hienosti vanhan analogisen delay-laitteen kuuloinen ja erttäin käyttis synien ja kitaroiden kanssa. * Cosmonaut Voice Hauska design ja joskus ihan käyttis kun tarvitaan wanhan radion soundia. Piip- ja suhinamodet muuten jees, mutta efektien voimakkuutta ei voi säätää ja useimmiten ne on liian kovaa. * JOEMEEK SC2 Compressor Mun suosikki bassokompura rautavehkeenä (joka löytyy räkistä). Ei ihan saman kuuloinen kuin oikea mutta kelpo kuitenkin. Hyvä myös rumpujen liiskaukseen jos haluaa sellaista Chemical Brothers -henkistä isoa lyttyrunpua. Mulla on toiminut hyvin myös akustisten poppikitaroiden kanssa. Väärinkäytettynä tällä saa massiivista tuhoa aikaan. * JOEMEEK VC5 Meequalizer Ei hyvä korjain, mutta mainio hyvennin jos soundi on jo valmiiksi terve. Musikaalinen. Onko nuo millaisia verrattuna pro toolsin omiin, etenkin tuo kompurat, equ, chorus/vibrato ja delayt. Toollssin omat ovat sellaisia neutraaleja ja "soundittomia" verrattuna noihin yo. vehkeisiin - enempi korjaimia, kun taas nuo ovat sellaisia joissa on oma tietty soundi. "PS: lisäksi taajuudeet kasvaa kokoajan niin ongelmat kasvaa" -JPQ- |