Ukko 16.05.2005 17:25:29 | |
---|
ja 70-luvulla kaikki oli vielä hienosto kun musaliikkeis ssisällä poltettiin, Joo ja silloin sai soittimia kuukausiksi kotiinsa kokeltavaksi. Ja jos ei huvittanut maksaa koko kauppasummaa niin silloin tällöin se kuittaantui aikaa myöten itsekseen. Mukavia olivat myös kolmen kuukauden korottomat maksuajat eli koko summa maksettiin vasta sen kolmen kuukauden kuluttua ostotapahtumasta. Aika entinen ei koskaan enää palaa. |
-septimisti- 16.05.2005 17:27:23 | |
---|
Kyllähän visallakin se lasku tulee sitten "'joskus". |
rauno v 16.05.2005 19:08:25 | |
---|
Ei ole minun mielestäni kovinkaan kohtuutonta odottaa saavansa kaupassa edes siedettävää palvelua vaikka olisi kuinka 17. Voihan toki niitä ylimielisiä hevisankareitakin olla ja varmasti se myyjää vituttaa, mutta töissähän siellä ollaan ja rahan ei ns. pitäisi haista. joo ei pidä yleistää, toki kaikenikäisissä on kaikenlaista tallaajaa. onhan nuorissakin paljon fiksuja tyyppejä. jokainen asiakas tulisi olla samalla viivalla. on myös hyvä pitää mielessä asioidesaan kaupassa kuin kaupassa, että paljon on kiinni omasta asenteesta, oli asiakas sitten minkä ikäinen hyvänsä. onhan ne myyjätkin ihmisiä... kai. itse asiassa samantyylinen palvelu on myyjillä suomessa yleistä, menit sitten giganttiin tahi mihin vaan. ollaan joko tympeitä tai sitten yliaktiivisia... kai se on tämä suomalainen kulttuuri, vedätään kerralla pullo kossua meininki. paitsi että pöytäviina on kyllä parempaa! |
dynastia 16.05.2005 19:36:37 | |
---|
tulkaahan manselaiset käymään pääkaupungis levytukus, voitte sen jälkeen olla tyytyväisiä kotikaupunkiinne. ja sitten vielä ne hinnat, "hesalisä" melekein liikkees ku liikkees. |
zeme 17.05.2005 14:37:15 | |
---|
vai että tampereen musiikki on paska paikka. Riippuu ihan ihmisestä, mulle kyseiset tyypit on todela palvelu altiitta ja mojovat alennukset tulee sieltä. Omasta ibanezistani maksoin vain 700€, kun sen lista hinta oli 1049€. Että sillee ja merkki on rg2570. |
Valtakunnallinen 'muusikoiden.net' -myymäläketju? :)..Tämä ehdotus on RAUTAA!! Ja sitten myydään vain omatekeleitä!! |
Ukko 17.05.2005 16:21:03 | |
---|
Kyllähän visallakin se lasku tulee sitten "'joskus". Taitaa tulla seuraavassa kuussa tai jotain. Ei siis ole kolmea ja korotonta kuukautta. |
nakedzen 17.05.2005 20:52:26 | |
---|
Juu, pitää kyllä sanoa että Tre Musiikista on yleensä hyvää palvelua saanut ja alennusta aina kun olen pyytänyt. Oon tosin käytännössä kaiken koskaan omistamani soittokaman sieltä hankkinut, että ehkä naama on tullut tutuksi. "You must all learn to hate me before I can start to love you again" |
mixu1 17.05.2005 21:01:40 (muokattu 17.05.2005 21:02:39) | |
---|
Juu, pitää kyllä sanoa että Tre Musiikista on yleensä hyvää palvelua saanut ja alennusta aina kun olen pyytänyt. Oon tosin käytännössä kaiken koskaan omistamani soittokaman sieltä hankkinut, että ehkä naama on tullut tutuksi. Juu, kyllähän sieltä suht edullisesti tavaraa saa, mutta kyllä se alakerran jeesus on kuin suoraan kummelista. Ne nuoremmat sällit on hyviä tyyppejä, mutta se vanhempi sälli vittuuntuu aina, kun se joutuu miettimään tai tekemään vähänkin enemmän jotain. Ja olen pari kertaa ollut todistamassa, kun joku onneton on tullut väärään aikaan tilaamaan jotain(myyjälle) hankalampaa ... "Aikaansa seuraava tulee aina ajan perässä" |
M-Juhana 17.05.2005 21:08:04 | |
---|
Jo tällä kertaa mukaan ei tarttunut ko. värkki. Mutta ihan piruuttani ostin Behringer Vintager AC112:n, kun täällä m.netissä on noita Behringerejä mollattu oikeen urakalla. Onpahan niistäkin sitten joku omakohtainen kokemus... Paskahan se varmaan on, mutta kattellaan nyt ensteks ennenkuin tuomitaan ihan lyttyyn. Täytyy vaikka soittaa seuraava riffiskaba ko. koneella niin saa muutkin kuunnella miltä se kuulostaa.... Tuut pettymään, hyvä toi on !! Saksa on paska maa. -S.Räty- |
WinterMad 17.05.2005 21:55:26 | |
---|
En ainakaan Oulussa ole hirveästi huomannut asiakkaan aliarvioimista, vaikka "teini" olenkin. Musiikki-Kullaksella myyjä muisti minut ja jopa minkä kitaran ostin 2 vuotta tuota tilannnetta ennen. Oulun soitin-ja tarvikevälityksessä olen huomannut hieman palveluhaluttomuutta, kun ostin plekuja, niin keskustelu meni näin: Minä: Paljon nää maksaa? Myyjä: (mumisemalla hiljaa) 120senttiä Minä: Mitä? Tuota kavaa vähän aikaa. Tais olla myyjällä telkarissa jotain asiakasta kiinnostavampaa We are the Hate Crew, we won't fall....We're all for none and none for all. Fuck you! We'll fight till' last hit and sure as hell we ain't taking no shit |
J.Hollström 21.05.2005 21:16:25 (muokattu 21.05.2005 21:16:57) | |
---|
Tuut pettymään, hyvä toi on !! No joo, muutaman viikon se tossa lojui. Parit m.net skabat sillä soittelin - http://www.juki.1g.fi/mp3/Juki68_Riffiskaba17.mp3- http://www.juki.1g.fi/mp3/Juki68_SooloSkaba27.mp3mutta mitään pysyvämpää suhdetta ei muodostunut. Kyllähän siinä on hintaisekseen ihan ok featuret. Soundipuoli vähän niin ja näin... Laitoin laitteen kiertämään ja hommasin Peavey Classic 30:sen tilalle kotivehkeeksi. Katsotaan nyt jos kestäisi vähän pidempää käytössä. Samasta liikkestä (Tampereen Musiikki), palvelu pelasi ja alennukset oli kohdillaan. |
Hannu H. 21.05.2005 21:36:35 | |
---|
Tuohon Helsingin musakauppojen parjaamiseen. Soitin-Huttuselta, Kitarapajasta ja Custom-Soundsista olen saanut loistavaa palvelua. Fazerilla ja Musamaailmassa palvelu on ollut hyvää. dlx-musicissa oli palvelu kohtalaista ja huonoa oikeastaan vain levytukussa. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |