Aihe: Viikset,tukka ja llukola.
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Hööki
16.05.2005 15:47:24 (muokattu 21.07.2005 02:34:55)
zzzzz
No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin!
kimmoke
16.05.2005 15:52:35

Joops. Tukka perseessä, mursunviikset ja pujoparta.
Siin on lavaimakoo kyllin (-täti piirsi imperfektin)

nim.merk. erilainen humpankitkuttaja ;)
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
Simplex
16.05.2005 15:59:01

Johan on topicci... Nyt kun oikein ajattelen niin tää takatukka taitaa olla kyllä niin harvinaista ja mennyttä muotia etten taida tuntea ainuttakaan kunnon takatukkatanssimuusikkoa, viiksiä kyllä piisaa ja partoja. Pitkiä tukkia, kuten itselläni, on myös melko paljon tavattavissa, kaljuja myös kun on kehissä niin paljon vanhoja guppeja.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
turisija
16.05.2005 17:16:40
Itseäni on aina kiehtonut jollain perverssillä tavalla ravintolamuusikoiden imago hommat. Elikkäs lähinnä viiksien ja takatukan kombinaatio (a'la Pentti Matikainen). Niin,kyllähän sitä valmentajatkin harrastavat.
Itse olen päätellyt näin; viikset,etenkin mursut, peittävät vitutuksesta aiheutuvan murjotuksen tehokkaasti.Vaikka olisi naama peruslukemilla,niin silti näyttä kuin pientä hymynkaretta pukkaisi.
Takatukka taas tehokkaasti tehostaa hillityn nyökkäilyn vaikutusta,ja näin olleen näyttää menevän lujaa, vaikka itseasiassa kyseessä olisi hikka.
HUOM! Tarkoitus ei ole vinoilla ja yleistää. Kiinnostaisi vain tietää mitkä ovat itse kunkin ajatukset parturin tuoliin istuttaessa. Ja onko kyseinen imago edes enää muodissa laisinkaan?
p.s. Minullakin on viikset.

plussaa tyrkkäs,heh, päivän makeimmat naurut !
Malakias
16.05.2005 19:43:05
Heheh! Pakko myöntää että olen joskus muinoin omannut vastaavan tyylin, vaikka en varsinainen ravintolamuusikko ole ollutkaan. Vaimo vei viikset ja luonto harvensi hiukset. Jallukola onneksi jäi.
It's Never too Loud
Sertzo S
17.05.2005 08:27:54
Aika kuulapää olen ollut jo hyvin kauan ja siistit, lyhyet hiuslierit ovat ns. tyyliäni. Partaa, viiksiä ja pulisonkeja en enää kasvattaisi millään kompensoimaan hiuksieni puutetta. Nuorempana tuota naamakarvoitusta tuli kuitenkin jonkin aikaa pidettyä.
Tankero
17.05.2005 09:43:43
Itseäni on aina kiehtonut jollain perverssillä tavalla ravintolamuusikoiden imago hommat. Elikkäs lähinnä viiksien ja takatukan kombinaatio (a'la Pentti Matikainen). Niin,kyllähän sitä valmentajatkin harrastavat.
Itse olen päätellyt näin; viikset,etenkin mursut, peittävät vitutuksesta aiheutuvan murjotuksen tehokkaasti.Vaikka olisi naama peruslukemilla,niin silti näyttä kuin pientä hymynkaretta pukkaisi.
Takatukka taas tehokkaasti tehostaa hillityn nyökkäilyn vaikutusta,ja näin olleen näyttää menevän lujaa, vaikka itseasiassa kyseessä olisi hikka.
HUOM! Tarkoitus ei ole vinoilla ja yleistää. Kiinnostaisi vain tietää mitkä ovat itse kunkin ajatukset parturin tuoliin istuttaessa. Ja onko kyseinen imago edes enää muodissa laisinkaan?
p.s. Minullakin on viikset.

No eihän humpanlyöjät ole tainneet olla koskaan oikein tyylitietoisuuden ja trendikkyyden esitaistelijoita.
Jonkin verran vielä näkee takatukkia, mutta toisaalta sehän on tulossa muotiin. Osin jo onkin. Kasari rulettaa.
Ja viikset sitten=juntti.
uruttaja
17.05.2005 09:48:06
Johtuukohan se siitä, että me ollaan tai ainakin minä olen aika pudasoppinen, jopa ihan prototyyppi,

Siis juntti, ja se viiksiosasto.

Takatukka ja/tai harvenevista haituvista koostuva ponskari kuuluu myös kansallispukuun, asia oli noteerattu myös Trio Forresterin stailauksessa.

Miksihän kaikilla kapiaisilla on lyhyet tukat?
Anonymous-jazz
17.05.2005 09:48:23

"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." George W.
uruttaja
17.05.2005 09:50:48
http://www.purontaka.net/images/levyt/uniin.jpg

Tapsahan on liigatason pystysolisti ja hyvin persoonallinen laulutulkinnaltaan ja stailaukseltaan. Ei sotketa noita tähtivaivaan kirkkaimpia helmiä tähän tarinaan.
Sertzo S
17.05.2005 09:54:42

Miksihän kaikilla kapiaisilla on lyhyet tukat?

Jonkinainen imagokysymys tuokin, mutta olen huomioinut, että esim. joidenkin eri budo-lajien harrastajat pitävät monasti erittäin lyhyttä hiustyyliä olematta silti välttämättä ns. kaljuuntuvaa tyyppiä.
Yksi syy tähän voisi olla, että mahdollisessa yllättävässä konfliktitilanteessa ei hiuksista voisi tarttua kiinni.
Tankero
17.05.2005 10:08:17
http://www.purontaka.net/images/levyt/uniin.jpg

Eiköhän se ole siinä. Asua myöten.
Kunhan saan painoa pois muutaman kilon niin saan veljeltäni sellaisen keikkapaidan ettei sellaista ole nähty näillä lakeuksilla.
Uskomaton Singaporesta tuotu öklötys.
Tsekatkaapa myös Pekkaniskan poikien levyn kansi. Siellä on kengät kohdallaan. Tai en tiedä onko se vielä ilmestynyt.
jormis
17.05.2005 11:42:37
päivän piristys on aina taattu,kun avaa sanomalehden takasivut ja katsoo ravintoloiden mainokset.joka kerta siellä on yhtye, jonka nimenä on ARTISTIN NIMI&JOKU HEDELMÄ.

tai vaihtoehtoisesti ARTISTIN NIMI&JOKU ETELÄN MAA
tai ARTISTIN NIMI&JOKU DRINKKI.

sitten rivissä seisoo neljä kappaletta miehiä,monesti juuri tampere-tukalla varustettuina.

vaatetus on yhtenäinen,useasti joku älytön keltainen siisti paita,ja musta liivi.tai jotain yhtä mielenkiinnotonta.

Tällainen mauttomuus on tosin niin hauskaa,etten toivo siihen koskaan muutosta.
uruttaja
17.05.2005 11:44:17
Eikö olekkin hyvä että kapisessa maailmassamme on vielä pysyviä arvoja.
jormis
17.05.2005 11:48:06 (muokattu 17.05.2005 11:48:20)
nimenomaan,tätä tarkoitin.

on hienoa huomata,että kaikkien sota-uutisten jälkeen lehdestä paistaa samojen vanhojen iloisten humppaveikkojen naamat.
baron
17.05.2005 12:07:59

Tällainen mauttomuus on tosin niin hauskaa,etten toivo siihen koskaan muutosta.

Eiks' oo hyvä, että humppamuusikko on humppamuusikon näköinen?
Yleisö jo nähdessään ne tietää, että kohta tulee (hyvää?) humppaa.
Jos poikkeat ulkoasultasi kaavasta, saat kauan tahkota, että yleisö alkaa uskoa, että kyllä ne osaa, vaikka ei olisi näöstä päätellen uskonut.
jormis
17.05.2005 12:12:43
Eiks' oo hyvä, että humppamuusikko on humppamuusikon näköinen?
Yleisö jo nähdessään ne tietää, että kohta tulee (hyvää?) humppaa.
Jos poikkeat ulkoasultasi kaavasta, saat kauan tahkota, että yleisö alkaa uskoa, että kyllä ne osaa, vaikka ei olisi näöstä päätellen uskonut.

no näin toki on.

tietty ulkomuotohan taitaa olla joka tyylisuunnalla.
ja se on hauskaa.
tosin puku päällä oleminenhan on aina tyylikästä.
mutta yhtenäiset puolivirallisen rennot värikauluspaidat ei ole.
isojussi
17.05.2005 12:12:55
Eiks' oo hyvä, että humppamuusikko on humppamuusikon näköinen?....

Mitäs me (sä ja mä) ylipukeutujat sitten ollaan?

;o)
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
humppahanuristi
17.05.2005 12:22:45

Onko tuossa sitten vähän vähemmän ylipukeutumista

http://personal.inet.fi/musiikki/petteri.savolainen/mainoskuva.jpg
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)