mORO! Mä oon kova pelaileen futista ja pelaan FC Pa-Po nimises joukkuees!! Mä päätin tehä siitä laulun ja täs te sen näätte! Arvostelkaapas hieman.. FC Pa-Po Vesitornin tykönä juoksee reilut 11 pelaajaa Ne futist harjottelee,koska voittoa halajaa Kaikki noudattaa Fair play sääntöjä Samalla,ku vedetään uskomattomia kääntöjä Hyökkääjät murtaa puolustus muurin Mutta vielä edessä on yksi suurin Hyökkäys ohi menee kolmen ketjulla Ne juoksee ohi seinäsyötöllä Keskikenttä iskee,parhaikseen Syöttää vasemmalle ja sieltä, senkun oikealle Peli näyttää nyt paljon paremmalle Pian matkustetaan kauhajoelle pelaamaan Ja heti,ku ollaan perillä Alkaa valmentaja ottelu listaa selaamaan Me kaikki käydään jokaisilla kentillä Et syntyykö voitto,millä pelillä Me ekaa turnausta odotetaan samaan aikaan,kun pallo pään yli korotetaan Kun ens aamu koittaa Meidän on aika VOITTAA! Pa-Po voittaa ekan selkeästi ja toisen ja kolmannen Ainaki tähän asti päästiin Toivottavasti jatkoski Fc Pa-Po hakkaa kunnolla muut Jo ennen peliä muilla kalisee luut Pian kuuluu huuto: -Maalii!! Me vaan sanotaan jeps kyllähän se perille saatiin Viä on kolme peliä jäljellä mut ei se mitään mehän loihditaan maalit vaikka kärjellä Puhumattakaan,upeilla,tarkoilla,syötöillä Ja nyt! Se finaali tulee Kuluu huutoja jo sängystä Jeess!.. Nyt kun kerran ollaan finaalissa Niin miks oltais tappiolla Mä oon ihan haltioissa Ollaanhan me sentää finaalissa! Tuomari puhaltaa pelin käyntii ja kapu sanoo,et nyt mentiin Me hallitaan peliä varmasti ja katsojia riittää Keskikenttä taiteilee pallon kanssa Hyökkäys syöttelee taitavasti Puolustus peittää syötöt ja hyökkäykset kun seinään Vastustaja valitettavasti ei voi mitään Se ei oo kyllä ihmekään Eka yks taituri pallon nappaa Se harhauttaa ja maalaa Keskikentältä avain pelaaja kutaa sevetää niin äly lujaa et maalivahti sanoo:-huh huijaa Ja pallohan on verkossa ja viä sisällä Ja jo toisen kerran pakit nousee Ne nousee ketjuna Yhet kaataa miehiä Ja yhet tulee perässä ja ylä kulmaan maalaa! Näin me ollaan finaali voitettu Ja koko turnaus kotiin hoidettu Me saadaan iso pokaali Me ollaan ansaittu se saalis Pa-Po voittaa ekan selkeästi ja toisen ja kolmannen Ainaki tähän asti päästiin Toivottavasti jatkoski Fc Pa-Po hakkaa kunnolla muut Jo ennen peliä muilla kalisee luut Pian kuuluu huuto: -Maalii!! Me vaan sanotaan jeps kyllähän se perille saatiin Made in Finland Produced:Henri Kokko 15/04/2003 Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
hmm... onko toi räppi? siltä se ainakin kuulostaa. =/ on se! Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |