chief 29.04.2005 18:11:13 | |
---|
Joo, jos siis sopii kaikille. Varmaan aika vaikiaa löytää semmoinen päivämäärä joka sopii ihan kaikille. Mut mulle ainakin sopis toi 22.5. näillä näkymin siis. "It's the ear, not the gear. " http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.htm |
Niskamies 29.04.2005 19:37:34 | |
---|
Ja jos "sitoutuvaa" ilmoittautumista voitaisiin aloittaa. Eli jos mahdolliset tulijat ilmottaisivat mulle ihmismääränn ja mahdolliset kamat vaikka pikaviestitse, niin olis aika hyvä. Muuten, saakos joku 1x12" EBS NEO:a mukaan? Meitsi on meshissä. |
Niskamies 16.05.2005 22:31:04 | |
---|
Noniin, alle viikko aikaa. Ketä on tulossa? Ja mihin aikaan suurinpiirtein aloteltais? Meitsi on meshissä. |
balzary 16.05.2005 22:33:28 | |
---|
Noniin, alle viikko aikaa. Ketä on tulossa? Ja mihin aikaan suurinpiirtein aloteltais? mä tuun ja just sovittiin rijopun kanssa että tuon sen bassot testiin mukanani. Bob - not war! |
No mä nyt kai oon kun ei päästy pleijereihin... eli jep Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Niskamies 16.05.2005 22:39:56 | |
---|
No mä nyt kai oon kun ei päästy pleijereihin... eli jep Saisitko muuten sen HB:n messiin, mua kiinnostais kokeilla. Meitsi on meshissä. |
Wil-J 16.05.2005 22:45:18 | |
---|
Saisitko muuten sen HB:n messiin, mua kiinnostais kokeilla. Heh, voinhan ottaa :) Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Niskamies 16.05.2005 22:46:42 | |
---|
Juuh, osoitetta olisi varmaan hyvä laittaa. Eli Hiirivuorentie 3, vantaalla sijaitseepi. Pari kilsaa Jumbolta. Jos siinä n. klo 12 aloteltais, niin olis aika jees. Ja mut saa kiinni kännyllä 0400-664188, jos tarttee tarkempia ajo-ohjeita tai muita. Ainiin, meillä on sellanen pelottava iso puinen portti. Älkää pelätkö soittaa ovipuhelinta, kyllä mä sen portin avaan:) Meitsi on meshissä. |
Wil-J 16.05.2005 22:47:35 | |
---|
Juuh, osoitetta olisi varmaan hyvä laittaa. Eli Hiirivuorentie 3, vantaalla sijaitseepi. Pari kilsaa Jumbolta. Jos siinä n. klo 12 aloteltais, niin olis aika jees. Ja mut saa kiinni kännyllä 0400-664188, jos tarttee tarkempia ajo-ohjeita tai muita. Ainiin, meillä on sellanen pelottava iso puinen portti. Älkää pelätkö soittaa ovipuhelinta, kyllä mä sen portin avaan:) Ainiin, asut kuulemma jossain hullussa kartanossa... Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Niskamies 16.05.2005 22:48:37 | |
---|
Ainiin, asut kuulemma jossain hullussa kartanossa... Hullussa kartanossa? keneltä noin kuulit? musaopistobändin rumpalilta? Ihan tavallinen omakotitalo tää on:) Meitsi on meshissä. |
Wil-J 16.05.2005 22:49:47 | |
---|
Hullussa kartanossa? keneltä noin kuulit? musaopistobändin rumpalilta? Ihan tavallinen omakotitalo tää on:) No siltäpä joo. Tai ei se sanonut että hullu kartano, mutta kyllä osasin lukea sopivasti rivien välistä! Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
mr.bungle 16.05.2005 22:51:26 | |
---|
Ja jos "sitoutuvaa" ilmoittautumista voitaisiin aloittaa. Eli jos mahdolliset tulijat ilmottaisivat mulle ihmismääränn ja mahdolliset kamat vaikka pikaviestitse, niin olis aika hyvä. Muuten, saakos joku 1x12" EBS NEO:a mukaan? Mä voisin tulla poikkeamaan Pedullan ja Thumbin kera, kerta pitäis Balzarylle yks kappale Yamahaakin roudata. bassolla hanuriin |
pardy 16.05.2005 22:51:43 | |
---|
Mihällän fityllä mie sinne pääsen? Jos tuun julkisilla ni ei o hajuukaan misä jään poies ja miten siitä etiäpäin, saatikka että tulisin omalla autolla sinne pääkaupunkiseudun liikenteeseen poukkoilemaan ihan noviisina...:) "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Niskamies 16.05.2005 22:52:33 | |
---|
Mihällän fityllä mie sinne pääsen? Jos tuun julkisilla ni ei o hajuukaan misä jään poies ja miten siitä etiäpäin, saatikka että tulisin omalla autolla sinne pääkaupunkiseudun liikenteeseen poukkoilemaan ihan noviisina...:) Julkisilla pääsee erittäinkin hyvin. Tuut vaikka Junalla martinlaaksoon, niin mä tuun hakemaan sut sieltä:) Ja eikä täällä mitään liikennettä ole, tää on Vantaa! Meitsi on meshissä. |
Wil-J 16.05.2005 22:53:08 | |
---|
Mihällän fityllä mie sinne pääsen? Jos tuun julkisilla ni ei o hajuukaan misä jään poies ja miten siitä etiäpäin, saatikka että tulisin omalla autolla sinne pääkaupunkiseudun liikenteeseen poukkoilemaan ihan noviisina...:) Voin mäkin sut ottaa jostain asemalta mukaan jos ton auton saan lainaan... Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
pardy 16.05.2005 22:54:32 | |
---|
Julkisilla pääsee erittäinkin hyvin. Tuut vaikka Junalla martinlaaksoon, niin mä tuun hakemaan sut sieltä:) Ja eikä täällä mitään liikennettä ole, tää on Vantaa! *ttu täältä Jumalan selän takaa mitään junia kulje. :) Lahdesta kulkee junia, sinnekin pitäisi sitten erikseen matkata autolla tahi bussilla. Tulisin mielummin kokonaan bussitse, sais opiskelijahintaan kivasti koko reissun. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Niskamies 16.05.2005 22:55:27 | |
---|
*ttu täältä Jumalan selän takaa mitään junia kulje. :) Lahdesta kulkee junia, sinnekin pitäisi sitten erikseen matkata autolla tahi bussilla. Tulisin mielummin kokonaan bussitse, sais opiskelijahintaan kivasti koko reissun. Siis tuut bussilla hesaan, ja sieltä sitten junalla martinlaaksoon. Tai sitten bussilla lentokentälle, ja sieltä bussilla suoraan meille. Meitsi on meshissä. |
Wil-J 16.05.2005 22:55:36 | |
---|
*ttu täältä Jumalan selän takaa mitään junia kulje. :) Lahdesta kulkee junia, sinnekin pitäisi sitten erikseen matkata autolla tahi bussilla. Tulisin mielummin kokonaan bussitse, sais opiskelijahintaan kivasti koko reissun. No dösällä tsadiin! Ja siitä M-junalla täräytät menemään! Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
N_Bates 16.05.2005 22:56:31 | |
---|
*ttu täältä Jumalan selän takaa mitään junia kulje. :) Lahdesta kulkee junia, sinnekin pitäisi sitten erikseen matkata autolla tahi bussilla. Tulisin mielummin kokonaan bussitse, sais opiskelijahintaan kivasti koko reissun. Mä meen varmaan keskustan kautta, eli jos sinne osaat niin voidaan samaa matkaa eksyillä junalla vantaalle. Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani. |
pardy 16.05.2005 22:57:58 | |
---|
Mä meen varmaan keskustan kautta, eli jos sinne osaat niin voidaan samaa matkaa eksyillä junalla vantaalle. Sopis mulle, en tykkää suuren kaupungin hulinoissa paljoa keekoilla ittekseni, ei o oikee noi linjat selvillä tai muutakaan. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |