vanttera 09.05.2005 15:08:28 | |
---|
Kerjääjät on ollu yksiä tapauksia kanssa. Joku espanjalainen lvl 7 tyyppi tuli ja länttäs trade-ikkunan auki. "Giv gold plz!" Mää selitin sille että kerjääminen saa sen näyttään säälittävältä ja pääsee ihmisten ignore-listaan aika äkkiä. Ei tajunnu, whisperiä tuli sitten roppakaupalla: "ey!" ==> Ignore listaan. Mä sanon noille aina että sori, ostan koko rahalla BB:sta raketteja, ei pysty ny. TOdellisuudessa noilla lvl 7 jätkillä on varmaan enemmän rahaa ku mulla ;) *h4liih* |
Guitarist in the Night 09.05.2005 21:29:37 (muokattu 09.05.2005 21:29:50) | |
---|
mimmonen toi guild wars on? hyväkin? Kuukausimaksuton MMORPG, joka perustuu vahvasti kiltasysteemiin. Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 09.05.2005 22:33:21 | |
---|
mimmonen toi guild wars on? hyväkin? Se on peli johon kyllästyy aika helposti. PvP on tasapäistä mutta mekaanista. Level cap on 20 jonka saa viikossa. Se on hädintuskin MMO koska kaikki paikat on instansseissa eikä semmosta yhtä ainoaa kokoontumispaikkaa ole koko populaatiolle. Haarniskoissa ei ole paljoa valinnanvaraa. Pari beta-viikonloppua pelasin ja tylsäks kävi. Se on makuasia kummasta tykkää joten.. KK-maksuja ei ole mutta todennäkösesti tuppaavat laajennuksia tietyin väliajoin jotka taasen on maksullisia. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Snowblind 10.05.2005 03:18:35 | |
---|
Noni, nyt on UI viritelty hyväksi. http://kahvipannu.fi/~anobi/WoWUI.jpg Hieman muunneltu NurfedUI perustana ja lisäilty kaikkea kivaa tarpeellista. Yksinkertaista ja toimivaa. Ristuskun pitäis kahdeksaksi kouluunkin.. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Kostello 10.05.2005 17:06:57 | |
---|
Juu ja tuolta World of Warcraftin Euroopan saitilta ainakin saa sen käsityksen, että kymmenen päivän accountia pystyy jatkamaan ja hahmo säilyy. Toivossa on ainakin hyvä elää. Joo, tämä onnistuu. Ainakin mulla. Ja varsin helposti, manage account-sivulle oikea cd-key, maksusysteemit kuntoon ja pelaamaan. |
vanttera 11.05.2005 00:23:20 | |
---|
Tänään onkin ollut hauska päivä. Oltiin LBRS-raidissa, servu kaatu, sinne jäi mun jätkä. Altilla pääsee normaalisti peliin sisään, mutta tolla jampalla ei. Tanan tana. *h4liih* |
hilloviiva 14.05.2005 00:47:10 (muokattu 14.05.2005 01:05:20) | |
---|
No niin vaihdoin jenkki puolelta tänne euro puolelle ja kyllä pingissä huomaa eron. Ja siinä että guildchartteja pyydetään kokoajan allekirjottamaan. Pelaan ravencrestissä alliancen puolella, joka on ollut mukavaa vaihtelua, ja kyseiselle serverillä horde on selkeästi niskan päällä. Reidaa mm. IF:ä vähän väliä. Sopii mulle ihan hyvin. Lvl 38 gnome warrior on päähahmo. Et nähää. Ja naurut sille lvl 36 ud roguelle joka yritti gänkkää mut tänään STV:ssä. edit laitetaan vielä hahmo : http://wow.allakhazam.com/profile.html?104708 ja video : http://flame.tiefighter.org/WoW/1115793473.wmv |
Snowblind 14.05.2005 02:14:27 | |
---|
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
vanttera 14.05.2005 12:54:26 (muokattu 14.05.2005 13:38:27) | |
---|
Kaikki gnomet ja palat tapetaan, aina, levusta ja tilanteesta riippumatta. e: Ärsyttäviä kääpiöitä ärsyttävillä äänillä ja imba-shieldien käyttäjät. Stanan 5-vuotiaitten class. Snowblind, mana burn on hot/pop/hip/in. *h4liih* |
Snowblind 14.05.2005 13:36:14 | |
---|
Kaikki gnomet ja palat tapetaan, aina, levusta ja tilanteesta riippumatta. Näh, gnomet on symppiksiä ja palat tappaa mut. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Guitarist in the Night 15.05.2005 00:15:34 (muokattu 15.05.2005 00:19:27) | |
---|
Kaikki gnomet ja palat tapetaan, aina, levusta ja tilanteesta riippumatta. Mulla vähän sama periaate palojen kanssa, mutta gnomet on ihania. Hevi on ihan hyvää. |
Dj P. 15.05.2005 02:17:37 | |
---|
Kappasta. Minäkin voin jotain laittaa tähän threadiin. Ostin WoW:in tuossa eileittäin. Tänään pääsin rekisteröitymään ja pelaamaan. Aloitin pelin Night Elf Hunterilla. Kikkaillut tuossa yhtä sun toista muutaman tunnin ja jo peräti lvl 8 hahmo. Yay! Heh. Joku narkki tuli pummimaan minulta nuolia jouseensa, kun onneton oli onnistunut tuhlaamaan kaikki ties minne... "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Snowblind 15.05.2005 18:23:38 | |
---|
Nuni, battlegrounds testiserverit aukesi ja nyt siirtyy käyttööni gnome mage ja ihmisrogue. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
maelstrom 15.05.2005 20:29:03 | |
---|
Aargh! Vieroitusoireet!!! Viimeksi pääsin pelaamaan torstai-aamuna tunnin session, ja nyt oli tänäiltana tarkoitus päästä uppoutumaan taas pelin pariin, mutta en sitten saanutkaan kyytiä asemalle, joten täytyy homehtua vielä yksi yö täällä lapsuuskotiseudulla. On niin kovin ikävä tuota Night elf druidiani jo. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
oliivi 16.05.2005 11:06:28 | |
---|
Tipahti WoW postiluukusta tuossa hetki sitten. Ei tullut edes kalliiksi tilata ulkomailta, vajaa 37 euroa vaan maksoi. Nyt voikin taas heittää vieroitusoireille ja elämälle hyvästit. Niin juu, porhallan Tauren druidina Ravencrestillä, siellä tanskalaisten seassa. Minä olen tie, kissa ja elämä. |
T33mu 16.05.2005 17:49:35 | |
---|
Vanttera mitäs ideaa LBRS-raidissa on? |
Vanttera mitäs ideaa LBRS-raidissa on? Vauhti. Tosin tossa tapauksessa oli kuitenkin kyseessä ubrs, muistin väärin. mutta lbrs kans, on niin paljon nopeempi, kuitenkin sieltä vaan sita Barmania hingun ;) *h4liih* |
Guitarist in the Night 16.05.2005 19:28:23 (muokattu 17.05.2005 18:28:06) | |
---|
Vanttera mitäs ideaa LBRS-raidissa on? No jos sinne tavaroitten takia vaan menee, niin homma hoituu vähintään tuplasti nopeammin kuin 5:llä. Antakaa mulle kultaa. 19 runia tehty Stratholmeen, ei oo kertaakaan näkyny Wildheart Kilttiä mun druidille. Kuolen. 20. runi ja se tippu. Jes. Hevi on ihan hyvää. |
drvulter 16.05.2005 19:46:46 (muokattu 16.05.2005 19:47:07) | |
---|
ei mitään Shackle-razzle-futzal-craz |
Valttu 16.05.2005 23:17:30 | |
---|
Nuni, battlegrounds testiserverit aukesi ja nyt siirtyy käyttööni gnome mage ja ihmisrogue. mulla samat hahmot :) Pääsin sitten tossa koittamaan alterac valleyta ja lagas sen verran pahasti, että ei siinä päässy oikein kunnolla vielä testailemaan roguea. Ja test servulle jonotin vielä 2 tuntia! Toivottavasti Blizzu laittaa sen toisen servun pystyyn nopeasti.. |