Aihe: Valetut korvatulpat tulivat
1 2
Fortune
06.04.2003 17:04:09
Eikös joulukuusitulppien kyljessä lue että 15dB-vaimennus, vai paljon?

Minulla on 15dB. Etymoticeja olisi saanut 25 dB:llakin.
"Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti
Lisää kuvia!
Man0Sand
07.04.2003 13:29:59
Mä lähen aika varppina mukaan tohon joukko-ostosysteemiin, jos se toteutuu!
Yhtäällä suree kuningatar, toisaalla kuningas vaimoton on.
MacGyver
09.04.2003 13:49:52
Mä lähen aika varppina mukaan tohon joukko-ostosysteemiin, jos se toteutuu!

Kuin myös.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
monotone
13.04.2003 22:24:52

Täältä näyttäisi löytyvän myös tulppia: http://www.vitaterveys.fi/tyosuojelu/ Mainitsevat ryhmätilauksenkin tiedoissaan, mutta hinnastoa ei löytynyt. Mailaamalla tietysti varmaan senkin saa. Olisi lähempänä kuin Tre...
If knowledge hangs around your neck like pearls instead of chains, you are a lucky man.
A. Järvinen
18.04.2003 20:08:15
Eikös joulukuusitulppien kyljessä lue että 15dB-vaimennus, vai paljon?

12dB thomannin lehdessä. Muuten pirun hyvät mut käyttömukavuus on vähän sitä ja tätä... Vaatii totuttelua.
duane
18.04.2003 20:34:16
Täältä näyttäisi löytyvän myös tulppia: http://www.vitaterveys.fi/tyosuojelu/ Mainitsevat ryhmätilauksenkin tiedoissaan, mutta hinnastoa ei löytynyt. Mailaamalla tietysti varmaan senkin saa. Olisi lähempänä kuin Tre...

Vitaterveys on kyllä hyvin palveleva firma.. Kun itse järjestelin koulun ryhmätilauksen (13 tilaajaa), niin tulivat Tornioon Helsingistä ottamaan muotit ja hintakaan ei loppupeleissä ollut kuin 139e/pari (ovh oli muistaakseni 179e). Pyysin tarjousta myös Kuomedilta, mutta sieltä sanottiin, että valokset tullaan tekemään paikan päälle vain, jos tilaajia on yli 60. Hintakin oli paljon kalliimpi kuin toisella firmalla.
Tulpat tuli tammikuun alussa, eikä kukaan ole ainakaan minulle tullut mitään negatiivista niistä sanomaan. Itse olen ollut omiini todella tyytyväinen ja voin kyllä suositella lämpimästi.
I got debts no honest man can pay...
Eeroplane
23.04.2003 12:36:54
Juu suosittelen kaikille valettuja tulppia! Itellä ollu kohta vuoden 25 dB vaimentavat, ja todella hyvin toimii ainakin kun soittaa kovaäänisempää musaa. Myöskään laulaminen ei oo nuo päässä tuottanu ongelmia, toisin kun joulukuusien kanssa. Humppakeikoilla vaimennusta on tosin vähän liikaa, pitäis varmaankin hommata myös 15 dB vaimentimet...
askomiko
02.05.2003 10:22:04
Tuntuisi tuo 25dB aika hurjalta vaimennukselta. Ainakin jos se on suhteessa noihin kai 15dB vaimentaviin joulukuusiin, joiden möykkämäärää pidän kohtuullisen sopivana. 10dB erohan on siis.. öö, puolikas/kaksinkertainen ääni. ?

Minäkin tahdon valetut tulpat, vaan en tiedä saanko koskaan aikaiseksi. Olispa täällä kotikylässä puoti niin ehkä saisi vääntäydyttyä sinne.
"Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)