Corpsegrinder 16.05.2005 00:31:04 | |
---|
Kuinkahan paljon penaa vituttaa nyt kun Vokoun pelasi nollan mm-finaalissa? |
Ben_D 16.05.2005 07:56:59 | |
---|
Kuinkahan paljon penaa vituttaa nyt kun Vokoun pelasi nollan mm-finaalissa? Kyllä voi föönipenaa kyrpiä. Vokoun oli suhteellisen huono liigan playoffeissa, mutta mm-kisoissa mielestäni kisojen paras veskari. |
AP 16.05.2005 08:09:15 | |
---|
Tuo mahanheilutus oli juuri hyvä! pikkukaljoissa siitä sai ainakin naurut. Voi muuten jätkiä odottaa lievät hohot tänään työpaikkojensa kahvihuoneissa -- jos ovat siis jo kisamatkalta palanneet. K100 #7
Ärlä #011 |
aikavaikea 16.05.2005 08:35:22 (muokattu 16.05.2005 08:36:53) | |
---|
Oli vanha. I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
Rakkikoira 16.05.2005 08:39:43 | |
---|
Sehän meni niinkuin pitikin. Toivottavasti Jagria ei harmita kun voitti nyt sen MM-kullan. Vähän omituinen kaveri, miettisin kaksi kertaa ottaisinko joukkueeseen. |
Ben_D 16.05.2005 08:51:33 | |
---|
Sehän meni niinkuin pitikin. Toivottavasti Jagria ei harmita kun voitti nyt sen MM-kullan. Vähän omituinen kaveri, miettisin kaksi kertaa ottaisinko joukkueeseen. Mä en miettisi hetkeäkään. |
HaloOfFlies 16.05.2005 11:34:43 (muokattu 16.05.2005 11:40:20) | |
---|
Mukava nähdä että Venäjä on tehnyt paluuta ikuisen alisuorittajanleiman alta (mitä se viimevuosina on kyllä ollut), nimenmoaan taitojoukkueena ja vielä paino sanassa joukkueena. Kyllä tässä voi olla tulevaisuudessa se joukkue, joka hallitsee. Punakone on tehnyt paluun, ainakin näissä kisoissa. Punakone teki paluun jo Euro Hockey Tourilla. Ja on varmasti palannut jäädäkseen. Mikä on vain hyvä juttu, sillä kyllähän Suomi-ottelu ja eilisen Ruotsi-ottelun eka ja varsinkin toinen erä oli nautittavinta hokia noissa kisoissa. Ja komppaan täysillä sitä, että tästä alkaa Venäjän uusi dominointi Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
T.S. S L A Y E R 16.05.2005 11:49:50 | |
---|
Hyvä näin! Edes joku kukisti Canadan! Olipas Jagr iloista poikaa. |
DJKaaos 16.05.2005 12:10:11 | |
---|
paskaporukkaa tuo Kanada. Olisivat edes ottaneet tappion kunnolla vastaan. Paskaporukkaa. Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
Mikaelo 16.05.2005 12:13:16 | |
---|
paskaporukkaa tuo Kanada. Olisivat edes ottaneet tappion kunnolla vastaan. Paskaporukkaa. Ai Olli Jokisen tyyliin naureskellen? Kanadaisista huomasi että niitä TOSISSAAN vitutti oma saamattomuus ja tulossa oleva häviö, silloin saattaa käydä niinkuin eilen. |
Silkki 16.05.2005 12:28:01 | |
---|
Kanadaisista huomasi että niitä TOSISSAAN vitutti oma saamattomuus ja tulossa oleva häviö, silloin saattaa käydä niinkuin eilen. No vaikka häviäminen vituttaisi, niin ei silti idiootti saa olla. Ken tietää ja Alan ymmärtää |
Bonham 16.05.2005 12:30:52 | |
---|
No vaikka häviäminen vituttaisi, niin ei silti idiootti saa olla. Jep, mautonta toimintaa... varsinkin joukkueen kapteenilta. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Ed_Guy 16.05.2005 12:32:12 | |
---|
No vaikka häviäminen vituttaisi, niin ei silti idiootti saa olla. Nii oisivat tehneet maalin turhan riehumisen sijaan. Soittokavereita etsitään! Kajaanista tai läheltä. Itse soitan kitaraa. Olen huono. Kiinnostaako? |
Nii oisivat tehneet maalin turhan riehumisen sijaan. Sepä siinä varmaan vituttikin, kun eivät pystyneet niitä maaleja tekemään. Turha hässäkkähän se oli, mutta osoittaahan tuo osaltaan sitä, että ei nämäkään turnaukset täysin merkityksettömiä noille pohjoisamerikan joukkueille ole. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
Ed_Guy 16.05.2005 12:57:56 | |
---|
Sepä siinä varmaan vituttikin, kun eivät pystyneet niitä maaleja tekemään. Turha hässäkkähän se oli, mutta osoittaahan tuo osaltaan sitä, että ei nämäkään turnaukset täysin merkityksettömiä noille pohjoisamerikan joukkueille ole. Kyllä täysin samaa mieltä, mutta harmitti vain se, että Kanada tuollatavalla pilasi Tsekin voitoniloa olisivat vain yrittäneet tehdä sitä maalia, mutta kumminkin olen iloinen Tsekin puolesta parempi voitti. Soittokavereita etsitään! Kajaanista tai läheltä. Itse soitan kitaraa. Olen huono. Kiinnostaako? |
Corpsegrinder 16.05.2005 16:51:50 | |
---|
"On parempi olla huono häviäjä, kuin hyvä häviäjä" |
Mule 16.05.2005 17:13:27 | |
---|
"On parempi olla huono häviäjä, kuin hyvä häviäjä" Ja Ville taas niin vitun fiksuna. Onneksi ei tarvitse vähään aikaan katsella (Rautiainen ruutuun, sitä kuuntelee mielellään). Pastilli? (+leikit)
Bella Italia #6 |
Anonymous-jazz 17.05.2005 10:02:31 (muokattu 21.05.2005 00:13:46) | |
---|
Jos joku on kuullut mitä siinä YLE Radio Suomessa tuli eetterin heti matsin jälkeen. Pääselostaja morkkaa kovaan ääneen mm. Mertarantaa ja kysy heti alussa Sakke Lindforsilta "Luuletsä että Jere dokaa tänään.. ihan sama". "Hyvin noi kundit taisteli kyllä joo, olihan noi Venäläiset 10 kertaa parempia. Ja Nikkekin pelasi helvetin hyvin mutta sitten meni sellasii maaleja joita ei olisi saanut. Aivan... Jos se ois ottanu ne kiinni, Suomi ois voittanu tän pelin. Paine on ihan erilainen täällä kuitenkin ja tilanteet nää on aivan kauheita aivan uskomattomia toi joukkue ja kyllähän se laukaisu vittu on vittu ihan erilainen vittu millään mitä sä oot tottunu torjuun jossain liigassa. Mitenköhän tääl ton Erkan saa kiinni ? Pakko se on saada kiinni. Pitäsköhän mun lähtee tekeen niitä haastatteluja kun se Artsi tuolla toputti että Suomi tippuu nyt tuut sit tekee tänne näin. Niin tehääks me sen jälkeen se paketti... Emmätiiä. Vittu mä oon vittu kaksi vitun matsia selostanu tänään niin mä meen sit tonne vittu perkele.... vittu kun se on niin saamaton äijä. Ihan holidayllahan se täällä on... vittu. No mitä se on tehty nyt..." Kaikki tuli eetteriin. Äänitarkkailijalla oli varmaan hauskaa :) "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
T.S. S L A Y E R 17.05.2005 10:11:29 | |
---|
Miten kukaan kehtaakin morkata Mertarantaa? Selkeästi Suomen paras selostaja. Lätkät ei olisi mitään ilman häntä. Jos nyt ei ihan pitkän kiekon pikkuviilauksista tiedä ihan kaikkea mahdollista niin huihui. |
M1kk0 17.05.2005 17:48:33 | |
---|
Jees. Meni melkolailla oikeaan osoitteeseen tuo mestaruus. Melko naurettavaa, kun 20 sekuntia peliä jäljellä, niin Kanada yrittää jotai rähinää saada aikaan. Onko tuomareista kommentoitavaa? Ihan hyvin ne näki mielestäni. |