routa 17.04.2003 19:58:53 | |
---|
onko asia niin että mukamas vain rap-musiikki sopii skeittaajille.ei pidä paikkaansaa!! miksi asiaa punnitaan niin epämääräisessä vaa-assa tämä alkaa vaikuttaan jonkin asteiselta musiikki-syrjinnältä. minun mielestä skeittaamiseen sopii hyvin joku nu-metallin ja punkin välimuoto.noniin nyt on teidän vuoro ottaa kantaa. punks not dead yeah!!! |
Tinmo 17.04.2003 20:20:02 | |
---|
eikai sillä nyt niin väliä ole, mitä ketkäkin kuuntelee, nuo skeittaajat ja eminemit on vaan yhtä ärsyttävän näköisiä, joten ne liitetään toisiinsa. Let there be light,
Let there be sound,
Let there be drums,
Let there be guitar,
LET THERE BE ROCK! |
Hornanturska 17.04.2003 20:32:49 | |
---|
mutta eikös alunperin skeittarit kuunnellu punkkia ja heviä??? ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... http://www.analthrone.cjb.net |
mutta eikös alunperin skeittarit kuunnellu punkkia ja heviä??? Jaa 60-luvun alkuvuosina USA:n länsirannikolla, kun eka(?) skeittivillitys tuli? Taisivat kuunnella lähinnä "surf & drag" musaa, veikkaisin. - It's been a long time coming - |
coffeemaker 17.04.2003 21:30:44 | |
---|
mitens skeittipunkki.. 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
jenni.rotten 17.04.2003 21:44:15 | |
---|
Mulla ei ole asiaan juuri mielipidettä... Ainakin nää Ameriikan punkkarit skeittaa paljon. Ja surffaa (!) Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
Hornanturska 18.04.2003 09:28:36 | |
---|
Jaa 60-luvun alkuvuosina USA:n länsirannikolla, kun eka(?) skeittivillitys tuli? Taisivat kuunnella lähinnä "surf & drag" musaa, veikkaisin. Jaa... Minä luulin että skeittaus tuli vasta 70-80 lukujen taitteessa... ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... http://www.analthrone.cjb.net |
routa 19.04.2003 16:41:08 | |
---|
niin miunki mielestä toi punk hard rock ja hevi sopii paljo paremmin skeittaamiseen punks not dead yeah!!! |
Blue Moon 19.04.2003 19:27:21 | |
---|
niin miunki mielestä toi punk hard rock ja hevi sopii paljo paremmin skeittaamiseen Entäs pingis, mäkihyppy ja moukarinheitto? Kertokaas vielä mikä musa sopii niihin parhaiten? :-) - It's been a long time coming - |
Kaitsu85 19.04.2003 19:35:02 | |
---|
Entäs pingis, mäkihyppy ja moukarinheitto? Kertokaas vielä mikä musa sopii niihin parhaiten? :-) Pingis = Cannibal Corpse "extreme lajeille extreme musa" Mäkihyppy = Nykänen "iskelmä setti" Muokarin heitto = Groove armada
|
lxi 19.04.2003 22:45:06 | |
---|
Entäs pingis, mäkihyppy ja moukarinheitto? Kertokaas vielä mikä musa sopii niihin parhaiten? :-) Pingis: kevyttä, vähäeleistä, "tikittävää" ja rytmikästä musiikkia, kenties jotain teknontapaista. Mäkihyppy: powermetallia kovaa ja korkealta, kohtalokkailla melodioilla, sanoitukset mieluusti linjaa "flying high / to the sky / never going to die" Moukarinheitto: runttausheviä, vaikkapa deathmetallia. Karjahtelut kuuluvat ilman muuta niin lajiin kuin musiikkiinkin. |
Blue Moon 19.04.2003 22:55:58 (muokattu 19.04.2003 22:57:43) | |
---|
Pingis: kevyttä, vähäeleistä, "tikittävää" ja rytmikästä musiikkia, kenties jotain teknontapaista. Gene Krupan rumpusoolo ylikierroksilla pyöritettynä? Mäkihyppy: powermetallia kovaa ja korkealta, kohtalokkailla melodioilla, sanoitukset mieluusti linjaa "flying high / to the sky / never going to die" Sibeliuksen Finlandia? Moukarinheitto: runttausheviä, vaikkapa deathmetallia. Karjahtelut kuuluvat ilman muuta niin lajiin kuin musiikkiinkin. Runttaamalla ei saa heittolajeissa muuta kuin paikkansa rikki. Ehkä tähän sitä powermetallia, jos sitä on pakko johonkin tunkea. :-) - It's been a long time coming - |
kalkkuna 19.04.2003 23:04:06 | |
---|
onko asia niin että mukamas vain rap-musiikki sopii skeittaajille.ei pidä paikkaansaa!! miksi asiaa punnitaan niin epämääräisessä vaa-assa tämä alkaa vaikuttaan jonkin asteiselta musiikki-syrjinnältä. minun mielestä skeittaamiseen sopii hyvin joku nu-metallin ja punkin välimuoto.noniin nyt on teidän vuoro ottaa kantaa. No, nehän on sellaisia muoti-ihmisiä ja kuuntelevat sitä mikä on muotia eli esim.rap, taino, skeittilautailijat voidaan lajitella sellaisiksi massateineiksi, kyllä, nykyäänhän niillä on muotia juuri joku punk, ja ne värjiävät hiuksensa mustiksi ja ovat "skeittarimaailmassa" "cooleja". Siis, niitä on wanabee ja rap skeittareita. aah, tekipä hyvää. whåhå |
waldemarx 20.04.2003 11:35:19 | |
---|
joku räppi on ihan jees, mut mitn eminemiä ei kyll oikeesti jaksa. joo siis ei todellakaan pidä paikkaansa. time has come |
jenni.rotten 20.04.2003 12:56:26 | |
---|
No, nehän on sellaisia muoti-ihmisiä ja kuuntelevat sitä mikä on muotia Se johtuu varmaan vaan siitä, ettei ne tiedä paremmasta. Ja totta kai hiphoppia on kuunneltava, koska 'kaverikin kuuntelee'... vaikka voisin olla ihan varma, että useamman wannabehoppariskeittaajan suosikkimusiikki on enemmän tällaista Linkin Park-Ramstein-Apulanta-linjaa... mutta kun muoti on muoti, ei siitä poiskaan pääse (?). skeittilautailijat voidaan lajitella sellaisiksi massateineiksi aivan kyllä, nykyäänhän niillä on muotia juuri joku punk, ja ne värjiävät hiuksensa mustiksi ja ovat "skeittarimaailmassa" "cooleja". Näin on. Paitsi että sanan punk tilalla kuuluisi olla "punk" (lainausmerkeissä). Eivät varmaan nämä skeittaajat tiedä mitään "Siitä Oikeasta" punkista? En haluis ylestää, mutta just nää skeittaajat luulee, et punkkia on joku hakaneula korvassa, mustat hiukset päässä, niittivyö lanteella ja teksti 'punk' laudan pohjassa. Siis, niitä on wanabee ja rap skeittareita. aah, tekipä hyvää. whåhå Mun mielestä ne vanhemmat (jotain 20-30v.) skeittaa ihan tosissaan ja ovat varmaankin ihan ammattilaisia. Ne on skeitanneet jo jostain 80-luvulta lähtien kun skeittailu tuli ensimmäisen kerran muotiin (tunnen pari tällaista henkilöä). Ihan suoraan pitääkin kyllä sanoa, että ottaa päähän nää skeittaajat... On se niin coolia, kun on lauta ja merkkikuteet. Sitten haukutaan tummaihoisia neekereiksi ja ollaan muutenkin rasistisia, vaikka hiphopkulttuuri onkin lähtöisin tummaihoisilta Amerikasta... perkele. Hups. Mullahan ei pitänyt olla asiaan mielipidettä... no olkoonsa tään kerran. Kuinka moni m.nettiläinen muuten skeittaa?
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
Blenderhead 20.04.2003 13:26:05 | |
---|
Se johtuu varmaan vaan siitä, ettei ne tiedä paremmasta. Ja totta kai hiphoppia on kuunneltava, koska 'kaverikin kuuntelee'... vaikka voisin olla ihan varma, että useamman wannabehoppariskeittaajan suosikkimusiikki on enemmän tällaista Linkin Park-Ramstein-Apulanta-linjaa... mutta kun muoti on muoti, ei siitä poiskaan pääse (?). aivan Näin on. Paitsi että sanan punk tilalla kuuluisi olla "punk" (lainausmerkeissä). Eivät varmaan nämä skeittaajat tiedä mitään "Siitä Oikeasta" punkista? En haluis ylestää, mutta just nää skeittaajat luulee, et punkkia on joku hakaneula korvassa, mustat hiukset päässä, niittivyö lanteella ja teksti 'punk' laudan pohjassa.
Mun mielestä ne vanhemmat (jotain 20-30v.) skeittaa ihan tosissaan ja ovat varmaankin ihan ammattilaisia. Ne on skeitanneet jo jostain 80-luvulta lähtien kun skeittailu tuli ensimmäisen kerran muotiin (tunnen pari tällaista henkilöä). Ihan suoraan pitääkin kyllä sanoa, että ottaa päähän nää skeittaajat... On se niin coolia, kun on lauta ja merkkikuteet. Sitten haukutaan tummaihoisia neekereiksi ja ollaan muutenkin rasistisia, vaikka hiphopkulttuuri onkin lähtöisin tummaihoisilta Amerikasta... perkele. Hups. Mullahan ei pitänyt olla asiaan mielipidettä... no olkoonsa tään kerran. Kuinka moni m.nettiläinen muuten skeittaa? Huoh...oiepa taas montakin asiaa tuohon sanottavaks, mutta kun en jaksais. Paitsi, että sen sanon, että Ramstein on Saksalaien lentotukikohta. Jos hait sitä pändiä´, niin se Rammstein ja ei kyllä minun mielestä kuulu millään lailla tuohon Linkin Park-Åpulanta linjaan. Puh. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
Veke 20.04.2003 14:14:44 | |
---|
nin on. Paitsi että sanan punk tilalla kuuluisi olla "punk" (lainausmerkeissä). Eivät varmaan nämä skeittaajat tiedä mitään "Siitä Oikeasta" punkista? En haluis ylestää, mutta just nää skeittaajat luulee, et punkkia on joku hakaneula korvassa, mustat hiukset päässä, niittivyö lanteella ja teksti 'punk' laudan pohjassa. Mun mielestä ne vanhemmat (jotain 20-30v.) skeittaa ihan tosissaan ja ovat varmaankin ihan ammattilaisia. Ne on skeitanneet jo jostain 80-luvulta lähtien kun skeittailu tuli ensimmäisen kerran muotiin (tunnen pari tällaista henkilöä). Ihan suoraan pitääkin kyllä sanoa, että ottaa päähän nää skeittaajat... On se niin coolia, kun on lauta ja merkkikuteet. Sitten haukutaan tummaihoisia neekereiksi ja ollaan muutenkin rasistisia, vaikka hiphopkulttuuri onkin lähtöisin tummaihoisilta Amerikasta... perkele. Sinä saatanan idiootti natsiyleistäjäpaska oot taas täällä näitä viisauksias laukomassa. Onhan niitä idiootteja "skeitataan nyt ku se on in" tyyppejä toki olemassa mutta näköjään (ikävä kyllä) sinun kaltaisia 14 vuotiaita "oon tozi aattellinen punk" teinejäkin jotka on enemmän pihalla asioista ku lumiukko. En jaksa enempää edes kommentoida aihetta mutta sinä oot kyllä kaiken idiotismin huippu ja toivottavasti kohdataan joskus oikeassa elämässä... |
NYdoll 20.04.2003 16:52:52 | |
---|
kyllä on taas yhdenlainen kyrpä ollu liikenteessä, joka tämänkin topicin laittoi!! Itse, kun satun olemaan rullaaja ja en taatusti räppiä kuuntele!!! enkä myöskään mitään vitun nu-metallia... pidetään vaan se nu-etuliite kaukana siitä metallista ja kuunnellaan sitä hyvää musaa...ja jätetään skeittaajat rauhaa nmuusikoiden.netissä jookosta... |
Nimismies 20.04.2003 18:37:51 | |
---|
Eivät kaikki skeittarit ole mitään massateinejä. Minäkin aloitin skeittaamaan nyt keväällä enkä todellakaan miellä itseäni miksikään massateiniksi. Musiikkimakuuni ei kuulu räppiä juuri ollenkaan, mitä nyt hieman Beastie Boysia ja Cypress Hilliä. Mutta muuten rap ei ole mun juttu. Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä". |
mikko1 21.04.2003 18:54:08 | |
---|
Saatana ku menee hermo teijän kanssa, etenkin ton rottenin! Minä skeittaan enkä todellakaan kuuntele mitään räppiä!taas ihmiset yleistämässä minkä kerkiävät! hyvä minä. |