Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: X-files
1 2 3 4 521 22 23 24 25
Allupallu
15.05.2005 22:42:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JESJES! Legendaarinen salaiset kansiot alkaa alusta 30.5. maanantaina!
 
Mitäpä ootte mieltä sarjasta??
 
Ite katoin nappulana paniikissa salaa porukoilta melkein kaikki jaksot! Nyt saa taas viihtyä maanantai-iltoina!
 
Pelkään kuuroutta enemmän kuin kuolemaa. (Kirjastossa on kivaa.)
Juugeli
15.05.2005 22:50:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maikkarilta?
 
Siinä tapauksessa voisi jopa katsoa. Kyllähän ne alkupään jaksot ainakin nassikkana jaksoi kovastikin kiehtoa ja jännittää.
 
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Allupallu
15.05.2005 22:51:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla niin, että jaksot tulevat subtv:ltä
 
Pelkään kuuroutta enemmän kuin kuolemaa. (Kirjastossa on kivaa.)
Deep Shadow
15.05.2005 22:52:49 (muokattu 15.05.2005 22:56:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JESJES! Legendaarinen salaiset kansiot alkaa alusta 30.5. maanantaina!
 
Mitäpä ootte mieltä sarjasta??
 
Ite katoin nappulana paniikissa salaa porukoilta melkein kaikki jaksot! Nyt saa taas viihtyä maanantai-iltoina!

 
Tämäpä oli mukava uutinen. Etenkin nuo alkupään jaksot ovat hienoja, loppua kohdenhan tuokin vähän latistui. Kai noilla vieläkin yöunensa voi menettää. :)
 
Edit: Subiltahan se.
 
SALAISET KANSIOT
Alkaa ma 30.5
Maanantaisin ja tiistaisin klo 22.00,
sunnuntaisin 22.45 (12.6. alk.)
2.tuotantovuosi jatkaa 26.7. alkaen
 
AMERIKKALAINEN SCIFISARJA. Vuonna 1993 FBI:n salainen agentti, salaliittoteorioihin ja yliluonnolliseen uskova Fox Mulder ( David Duchovny ) sai parikseen skeptisen tutkijan Dana Scullyn ( Gillian Anderson). Kaksikon oli määrä saattaa loppuun ”X-Filesiksi” nimetty projekti – ja loppu onkin viihdehistoriaa! Salaiset kansiot nähdään Maikkarin jälkeen nyt ensi kertaa Subtv:ssä, ja tarina alkaa aivan alusta. Tämä scifisarjojen nykyklassikko pyörii Subin kesässä kolmen jakson viikkovauhdilla.
 
TUOTANTO: Twentieth Century Fox
 
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Juugeli
15.05.2005 22:54:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla niin, että jaksot tulevat subtv:ltä
 
No voi pesukarhun perskarvat sitten niin.
 
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Kimmo72
15.05.2005 23:10:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas!! :/
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
zorro
15.05.2005 23:16:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

muistan lapsena ku aina pelkästi että kohta tulee taivaasta joku hakemaan kun olin katsonut x-filesejä
 
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään:
FlatOutFucked
15.05.2005 23:55:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joitain vuosia sitten olin aivan hillitön fani. Minulla on videolla ties kuinka monta kautta. Jostain syystä kiinnostus laski lopulta olemattomiin...
 
Kiitos Gillian Andersonin minulla on punapääfetissi.
 
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
overtake
15.05.2005 23:56:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No perkele. Just ku sain urakalla katsottua kolme ekaa kautta dvd:ltä :|
 
www.stonetabs.tk
Heissi
15.05.2005 23:57:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinasin jo vittuuntua, mutta sitten muistin, että mullahan näkyy subukkatv 1.6. lähtien.
 
Kaikki jaksot oon kyllä nähnynnä, mutta kelpaa niitä uuestaanki (tai ties kuinka monetta kertaa) kahtella.
 
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
bedlam
16.05.2005 00:02:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylläkyllä, tätä on odotettukin. Joskus meinannut boksit ostella, mutta nythän nuo saa 'ilmatteeksi' levylle.
 
http://www.mikseri.net/kiasma
ava
16.05.2005 00:32:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uijuj. Mahtavaa. Ja jopa kolme kertaa viikossa! :) Kunpa näyttäisivät sen neloskauden myös tulevaisuudessa, se on ainoa kausi mitä en oikein kunnolla muista enää... Muistaakseni oli hyviä jaksoja täynnä.
 
Itse fanitin X-Filesiä aika ankarasti silloin kun telkusta vielä uusia jaksojakin ilmestyi. Kaikennäköstä XF-tilpehööriäkin tuli kerättyä, mutta tähän päivään mennessä suurimman osan olen myynyt pois. Mutta kyllä tuolla hyllyssä komeilee vielä nuo kaikki vhs-"kansiot". Ja seinällä kehyksissä David Duchovnyn, Gillian A:n, Mitch Pileggin ja Robert Patrickin nimmarit. ^^
 
Torniojaws
16.05.2005 01:51:22 (muokattu 16.05.2005 02:14:59)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki jaksot löytyy koneelta ja useamman kertaa on kaikki yhdeksän kautta tullut katsottua läpi. Toisin kuin muiden kommentit netissä, itse pidän kaikista kausista yhtälailla, joka kaudella on ne heikot ja huiput jaksonsa. Aikoinaan katsoin muistaakseni kolmanteen kauteen asti kun se ensikerran tuli MTV3:lta Suomessa. Sen jälkeen hajajaksoja.
 
Suosikkijaksoja jos miettii, niin voisi listata:
 
Squeeze
Ice
Shapes
Die Hand Die Verletzt
Dod Kalm
Humbug
Anasazi
Clyde Druckman's Final Repose
War of the Coprophages
Herrenvolk
Small Potatoes
Elegy
Post-Modern Prometheus
Bad
The Pine Bluff Variant
Drive
Tithonus
Trevor
Three of a Kind
Field Trip
Biogenesis
Hungry
The Goldberg Variation
The Amazing Maleeni
Signs and Wonders
Closure
Theef
The Gift
John Doe
Hellbound
Provenance Pt 1 & Pt 2
Improbable
Jump the Shark
 
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Peoplez
16.05.2005 04:23:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuo sarja siis ihan uskomatonta paskaa. Tämänhän on David Duchovnykin myöntänyt. Mutta toisaalta, mähän tykkään paskasta joten vois läpällä noita kyllä katella. Noita ekoja jaksoja en oo vissiin koskaan ees kattonu.
 
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
meitu
16.05.2005 09:52:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paskaa, mutta nerokasta.
 
Ei sentään, onhan tää kuitenkin legendaarinen sarja. Itse haluaisin eniten nähdä kaudet 4-6 uudestaan, koska nämä ensimmäiset on tullut uusintoina tai olen nähnyt ne dvd:ltä. Nuo "välikauden jaksot" olen nähnyt vain kerran ja olin pikkupoika silloin enkä muista niistä juuri mitn :(
 
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Tympee Huttunen
16.05.2005 09:53:30 (muokattu 16.05.2005 09:55:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä sarja. Parhaimpia oli ne simppelit jaksot, joissa oli vain joku viemärihirviö. David heti epäili yliluonnollista, mutta Scully aina epäili. Ne salaliittojutut menivät jo liian ristiin ja rastiin.
 
Editoin salajuonen salaliitoksi:)
depe
16.05.2005 09:54:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne ensimmäisten kausien juonijaksot olivat mielenkiintoisia. Perustuivat näihin klassisiin salaliitto/ufoteorioihin. Viimeiset kaudet olivat aikamoista roskaa.
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
meitu
16.05.2005 09:54:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, ja nämä salaliittojaksot oli kaikista parhaita!
 
Ne jotka soittaa, ne tietää.
zorro
16.05.2005 10:44:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuo sarja siis ihan uskomatonta paskaa. Tämänhän on David Duchovnykin myöntänyt. Mutta toisaalta, mähän tykkään paskasta joten vois läpällä noita kyllä katella. Noita ekoja jaksoja en oo vissiin koskaan ees kattonu.
 
Minä en niihin aikoihin hirveästi tajunnu mistään mitään, mutta sellainen käsitys minulla on muistikuviini perustuen että tuo sarja olisi ollut laatusarja.. en tiiä, kohtahan sen näkee.
 
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään:
miscage
16.05.2005 10:51:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

V*ttu digiboksi tänne!!!
 
Osta!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 521 22 23 24 25

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «